BMW Divize
Re: BMW Divize
Však jsem dostatečně překvapenej, že by ALS bylo přítomno. Údajně je aktivní pouze ve Sport+ režimu.
RWD
Re: BMW Divize
No prislo mi ze odezvy motoru jsou u f80 opravdu rychle, aspoň co dovolil poznat automat....a taky si to při povolení plynu pěkně odfukuje ale plameny z vyfuku neslehaly Spis mi prislo ze to ma BOV, ale ted mi někdo rikal ze pry to na rychlost odezev nemá vliv, ze pry jde jen o show..tak babo rad
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Díky, takovýhle vysvětlení je úplně dostačující.B-KILL píše:Pajjoun - ALS - Anti Lag System - Alebo inak povedane proces vdaka ktoremu minimalizujes oneskorenie turba... Urcite poznas z rally ked wrc special striela z vyfuku plamene... to je ono, funkcne je to tak ze ked mas tuto funkciu aktivnu (viacej tipov als) tak sa nechava potvoreni jeden ventil (moze bit aj viac...) a nechavaju sa do turba slahat plamene ktore ho roztacaju dlhsie a tim sa minimalizuje oneskorenie, moznost cislo dva je ze sa vyfukove venitili uzavieraju neskor a pridava sa do spalovecej komory bohatsia zmes zasa sa do vyfuku dostavaju plamene a minimalizuje sa oneskorenie vdaka tomu ze sa turbina roztaca dlhsie... ono je tychto vychytavok celkovo viac ale to je na dost obsiahly clanok a toto je vysvetlene vazne dost laicky, zakladna vec je programovatelna riadiaca jednotka a turbomotor(ci uz od vyroby alebo niekym postaveny z atmosferickeho)...
d1.8t - Dost o tom pochbujem pretoze to by musela mat M3/M4 minimalne titanove turba (aby ,,dlhodobu´´ zataz zvladly) a taktiez aj dost otvoreny vyfuk(dokonca uplne otvoreny aby sa jej tie turba neupiekly) kedze turbomotor nepotrebuje spatny tlak vyfuku(v skutocnosti cim mensi tim lepsie a viac vykonu a ine vyhody a nevyhody...) a taktiez rozne tlmice blyzko turb ho kazia kedze vznika nadmerna teplota a odpor... z toho dovodu som si takmer isty ze M3/M4 ho nema pretoze to by malo iny zvuk(nepotrebovalo by sound generator a podobne sporostosti) ale aj ovela mensiu vydrz, a to dnes nieje obraz moderneho bmw ,,znacky pre zanietene masy´´...
skoda starych casov bmw ... mimochodom prepacte za moju gramatiku... v tomto som nikdy nevinikal (mam poruchu pisnia)... a tym ,,znacka pre zanietene masy´´ myslim to, ze dnes uz je to mega preelektrizovanie v bmw upne zle a tie auta uz su az moc sterilne a okradaju vas o radost z jazdy... dufam ze som sa nikoho nedotkol... len ja to tak vidim a citim...
Snad vam chalani zvysne info pomozu
Faknt by mi ale zajímalo, jestli to má a nebo ne. :hm
A k tomu zvuku M3, tohle už tu bylo?
http://www.carthrottle.com/a-diy-resona ... d-awesome/
TSs
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
To Pajjoun: Bol bych fakt vdacny za akekolvek video BMW na AR uz mam snad cele prelezene a nejake odkazy tam boli ale ani jeden okrem krasneho testu 116i tam uz nic nefungovalo...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
No, připomeň se mi tak za dva tejdny, až se dostanu domu, teď to u sebe spíš nemam a internet tu taky za moc nestojí. Sem si jistej, že alespoň jedno najdu a pak ti to někam pod heslem hodim.
TSs
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
OK...myslim na to...diky moc, konecne budem mat patricny vecernicek
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
pavproch píše:větší brzdy bramborovi dopředu už sa montujou, jedna strana už je tam.... kotouče a desky Brembo, třmeny a jejich nosiče OEM BMW.... a vleze sa na to jak 18" OEM styling 193, tak i OEM zimní 17" styling 158 - zůstává tam enem pár milimetrů škvíra.... fotosy za chvíli... uffff , zdá se že to mechanicky pasuje... uvidíme ještě jak funkčně.... velikost kotouče i třmenu je jak pro autobus či tatru 815....
sem nasráááán.... po cca 4tis km začaly ty nové kotouče Brembo 348/30 mm kopat taky.... dořiti.... brzdí to jak šlak, ale mírně to kope... a to sem je nedokurwil nějakým prasením na okruhu či tak něco.... Marek sa dušuje, že to není žádný polský fejk, ale fakt OEM Brembo (aji mu to věřim, je to sice garážista, ale poctivý, aspoň na ňa jo....) kope to ale divně, jen při prvním brždění po delší době nebrrždění )a je jedno jestli studené nebo těplé).... druhé a třetí opakovaé brždění je už OK.... asi temu zkusím naložit nějakou pořádnou sodu (šnapř. šůsovat 200+kmph z kopca do plných, opakovaně), esla sa to "nevojede"pavproch píše:fčera dopoledne asi 40km tam a 40km zpět a už si to sedá a začíná to brzdit ostře a ingtenzivně.... dyž sem na to ve 160 dupnul, taxem políbil čelní sklo....
jak ňa na bmklubu strašili, že bude třeba kódování, tak na suchu teda určitě nebude třeba... ešče to musím vyzkušať v dešti (se zapnutými stěrači funkce osušování brzd) a v zimě na kluzkém - hlavně HDC
ale tak nějak obecně sa mi to začíná kuwa líbit - přední brzdy větší a silnější čili účinnější než zadní, tak to ma byť....
pokud ne, tak asi to ale chvílu budu muset vydržet, než dožijou zadní a pak asi se prásknu přes kapsu a dám tam všude OEM kotouče i desky z autorizáku...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
zajel jsi ty desky poradne? tohle vypada na poradne neusazene desky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
zajel... normálně sem s tím jezdil, zezačátku jak po vejcích a postupně sem přitvrzoval... prvních pár km to nebrzdilo, po cca 50 km si to sedlo a brzdilo bez kopání, potem sem to pořádně usadil - cca 500km sportovně po okreskách (bez kopání), pak byla cesta do FR (3000km po dálnicích jen s občasným bržděním) a pak to začalo (bezdůvodně) kopat....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou