Normální průměrné auto?
Normální průměrné auto?
Zdravíčko. Psal jsem zde již jednou, ale trošku jsem změnil výběr.
Chci něco obyčejného, ale zase nechci, abych stejné auto potkával 50x za ten.
Co auto musí mít:
ABS
automatickou klimatizaci
min 70kW
benzínový motor s možností přestavby na LPG
trošku víc místa nad hlavou pro řidiče
cenově do 80 000Kč
rok 2002+
Napadají mě tyto auta, ale bohužel nevím, jak jsou na tom s vnitřním prostorem.
Renault Laguna II 1.8 / 2.0 (bohužel celkem častý výskyt)
Renault Vel Satis 3.5
Chevrolet Rezzo 2.0
Nissan Primera 2.0
Opel Meriva 1.8
Chrysler PT cruiser
Nemusí se využít celý rozpočet.
Rozpočet NENÍ včetně servisu.
Na poruchovost se nedívám, protože ročně najedu málo km a auto si servisuju sám.
V autě budu většinou sám, no musí se do něj pohodlně vlézt 4 lidi.
Chci mít během jízdy co nejvíc pohodlí, jsem klidný řidič a předjíždím jen když musím.
Poprosil bych, aby sem někdo napsal nějaké zkušenosti s danými vozy. Popřípadě kdyby někdo přidal další auto na zváženou, tak budu rád .
Chci něco obyčejného, ale zase nechci, abych stejné auto potkával 50x za ten.
Co auto musí mít:
ABS
automatickou klimatizaci
min 70kW
benzínový motor s možností přestavby na LPG
trošku víc místa nad hlavou pro řidiče
cenově do 80 000Kč
rok 2002+
Napadají mě tyto auta, ale bohužel nevím, jak jsou na tom s vnitřním prostorem.
Renault Laguna II 1.8 / 2.0 (bohužel celkem častý výskyt)
Renault Vel Satis 3.5
Chevrolet Rezzo 2.0
Nissan Primera 2.0
Opel Meriva 1.8
Chrysler PT cruiser
Nemusí se využít celý rozpočet.
Rozpočet NENÍ včetně servisu.
Na poruchovost se nedívám, protože ročně najedu málo km a auto si servisuju sám.
V autě budu většinou sám, no musí se do něj pohodlně vlézt 4 lidi.
Chci mít během jízdy co nejvíc pohodlí, jsem klidný řidič a předjíždím jen když musím.
Poprosil bych, aby sem někdo napsal nějaké zkušenosti s danými vozy. Popřípadě kdyby někdo přidal další auto na zváženou, tak budu rád .
Re: Normální průměrné auto?
No jestli ti jde o to hlavně vyčnívat z davu, tak rozhodně Vel Satis. A řekl bych, že splňuje i ostatní tvoje podmínky.
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Normální průměrné auto?
Jenom si na jeho servisování budeš muset vzít hypotéku
PT Cruiser byl onehdá prohlážet za nejméně bezpečná auto na trhu.
PT Cruiser byl onehdá prohlážet za nejméně bezpečná auto na trhu.
Re: Normální průměrné auto?
Myslím, že servisování nebude problém. Díly nakupuju za nižší ceny (autoservis mi je dává za nákupní ceny) a práci si udělám sám, popřípadě mi za basu piv vypomůže ( nebo dodá nářadí) autoservis. A když se tak podíváš na ceny dílů, tak to není o moc dražší než obyčejné auta.
Ceny jsou postupně za: přední brzdové destičky, olejový filtr, ložisko kol přední, čep řízení
Octavia 2.0FSI: 1150,- 170,- 2570,- 490,-
Vel Satis 3.5:1030,- 151,- 1550,- 510,-
Samozřejmě VS má spoustu dílů levnějších i dražších než do Octavie, ale to už nejsou takové spotřebáky a jednou za pět let se dá ta tisícovka oželet.
Určitě bych si VS chtěl vyzkoušet, no je jich jak šafránu a když chci 3.5 tak se smrskne na ještě menší číslo. Respektive na jeden kus v ČR, který je k prodeji už půl roku, protože byl havarovaný a automatická převodovka jede na nouzový režim.
PT cruiser mě připadá spíš jako módní doplněk pro nějakou slečnu, ale nestyděl bych se v tom jezdit. Je to pěkné a neokoukané. No bohužel výbavově nejsou moc dobře a pokud se nenatrefí na verzi limited, tak je to výbavou úplně běžné auto. Na bezpečnost se ani tak nedívám. Přecejen jsem jezdil i ve stodváce, fávu i feldě (což jsou vyloženě pojízdné rakve). Jakmile je to prodejné v EU, tak se o bezpečnost nebojím. Bál bych se třeba těch čínských aut (nemyslím SsangYongy a takové, co se dováží sem, ale vyloženě ty, co jezdí jen v Číně), protože to je jak papír.
Ceny jsou postupně za: přední brzdové destičky, olejový filtr, ložisko kol přední, čep řízení
Octavia 2.0FSI: 1150,- 170,- 2570,- 490,-
Vel Satis 3.5:1030,- 151,- 1550,- 510,-
Samozřejmě VS má spoustu dílů levnějších i dražších než do Octavie, ale to už nejsou takové spotřebáky a jednou za pět let se dá ta tisícovka oželet.
Určitě bych si VS chtěl vyzkoušet, no je jich jak šafránu a když chci 3.5 tak se smrskne na ještě menší číslo. Respektive na jeden kus v ČR, který je k prodeji už půl roku, protože byl havarovaný a automatická převodovka jede na nouzový režim.
PT cruiser mě připadá spíš jako módní doplněk pro nějakou slečnu, ale nestyděl bych se v tom jezdit. Je to pěkné a neokoukané. No bohužel výbavově nejsou moc dobře a pokud se nenatrefí na verzi limited, tak je to výbavou úplně běžné auto. Na bezpečnost se ani tak nedívám. Přecejen jsem jezdil i ve stodváce, fávu i feldě (což jsou vyloženě pojízdné rakve). Jakmile je to prodejné v EU, tak se o bezpečnost nebojím. Bál bych se třeba těch čínských aut (nemyslím SsangYongy a takové, co se dováží sem, ale vyloženě ty, co jezdí jen v Číně), protože to je jak papír.
Re: Normální průměrné auto?
Tak si pro nějakýho Satise zajeď do Reichu.....na mobile.de jich jsou mraky a 3.5 V6 nevyjímaje
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Normální průměrné auto?
Jenže s limitem 80 000,- je to dobrý hazard. Jsem z opačné strany republiky a tak by mě doprava vyšla určitě aspoň na 20 000,- + ještě do 10 000,- zápis. To je na samotné auto jen 50 000,- a kdo by dneska prodal Vel Satis 3.5 v dobrém stavu za 50 000,-, že? Tím, že udělám servis jsem myslel olej motoru a převodovky, rozvody a když tak brzdy. A ne, že budu dělat GO opravu motoru a podvozku .
Re: Normální průměrné auto?
VelSatise mel pribuzny a uvnitr i zvenku to bylo uzasny auto, designove ujety, takze bozi, uvnitr korab silnic, pohodli, ticho, proste super. Jen se sr..a elektrika.
Re: Normální průměrné auto?
O té elektřině jsem to četl. No nikdo to nikde neupřesnil. Pokud se serou dráty (prohnívají, lámou se a podobně), tak to není problém si to během chvilky povyměňovat, no jestli je to v motorcích/čipech/počítačích, tak tam tomu nijak nepomůžu.
Re: Normální průměrné auto?
blblo mu stahovani oken, pak se nahodne nezhasinalo osvetleni apod. Ale pokazdy to nekdo za par supu dal do poradku a on rikal, ze za to kralovsky svezeni to je fakt drobna cena. To auto mel fakt radPíí píše:O té elektřině jsem to četl. No nikdo to nikde neupřesnil. Pokud se serou dráty (prohnívají, lámou se a podobně), tak to není problém si to během chvilky povyměňovat, no jestli je to v motorcích/čipech/počítačích, tak tam tomu nijak nepomůžu.
Re: Normální průměrné auto?
A proč se toho zbavil? On to měl asi úplně nové auto, že?
Stahování oken a takové blbosti pro mně nejsou problém opravit, takže jestli je to v takových banalitách, tak ho asi veznu. Navíc mně baví si auto opravovat, takže to bude plus navíc .
Stahování oken a takové blbosti pro mně nejsou problém opravit, takže jestli je to v takových banalitách, tak ho asi veznu. Navíc mně baví si auto opravovat, takže to bude plus navíc .