BMW Divize
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Zajimave data o predajoch nielen BMW na EU trhu...http://left-lane.com/european-car-sales-data/
Ale ked uz sme tu tak par zaujimavych porovnani:
Celkovo
Rok 2000 - 497 328
Rok 2013 - 639 656
3-er
Rok 2000 - 330 604
Rok 2013 - 201 026
7-er
Rok 2000 - 13 424
Rok 2013 - 5 980
Ale ked uz sme tu tak par zaujimavych porovnani:
Celkovo
Rok 2000 - 497 328
Rok 2013 - 639 656
3-er
Rok 2000 - 330 604
Rok 2013 - 201 026
7-er
Rok 2000 - 13 424
Rok 2013 - 5 980
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Zaujimave cisla. Jasny obraz toho, ako sa vsetko zmenilo... pretym bolo 3, 5, 7, k tomu nieco sportoveho a koniec..
Dnes mame 1,2,3,4,5,6,7,8, a to skro vsetko este v obludariach X, samy diezel, trojvalce, dvojturba, kombiky, hybridy, ..
som rad za svoju 3er a 5er este v normalnych motorizaciach R6 a V8
Dnes mame 1,2,3,4,5,6,7,8, a to skro vsetko este v obludariach X, samy diezel, trojvalce, dvojturba, kombiky, hybridy, ..
som rad za svoju 3er a 5er este v normalnych motorizaciach R6 a V8
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
@jan: ešče si zapoměl na x-Drive....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak tak zajimave cisla...hlavne ked si clovek predstavi ze vtedy si vystacili vlastne s 10 (5x 3er, 2x 5er, X5, 2x 7er) variantmi v 3och segmentoch a dnes len na UKL v jednom segmente sa chysta 12 verzii...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Teď jsem si přečetl, že nová M3/M4 má ALS. To jako vážně? Aspoň o žádný aplikaci v seriovým autě nevim.
RWD
Re: BMW Divize
Snowman000 píše:Mne zase pridu tie botky nejake zname...sa cudujem ze este drzia
PS: Nie su niekde este dobove videa napr k E46 325i alebo 130i?
Ty alpy a 130 na smyčce bych asi pořád někde vyhrabal, kdysi to kluci hodili ještě na AR a přišlo mi to tak koukatelný, že sem si ty videa uložil.Bond007 píše:Vim ze nekde jsem mel video z prvniho vyletu na NS se 130i a Dr. No zavolantem, toceny jeste z ruky. Nedavno sem nasel i videa z vyletu po alpach- 2x130i, 325i e91 a e46 330d dneska uz je asi o nebezpecny to zverejnovat
Navíc bych řek, že jedno z nich je minimálně dodneška přád veřejně ke stažení v BMW a vše kolem nich (bylo o bmw 1er)...
Naposledy upravil(a) Pajjoun dne ned 06 črc 23:37, celkem upraveno 1 x.
TSs
Re: BMW Divize
Co je als?d1.8t píše:Teď jsem si přečetl, že nová M3/M4 má ALS. To jako vážně? Aspoň o žádný aplikaci v seriovým autě nevim.
TSs
Re: BMW Divize
Pajjoun - ALS - Anti Lag System - Alebo inak povedane proces vdaka ktoremu minimalizujes oneskorenie turba... Urcite poznas z rally ked wrc special striela z vyfuku plamene... to je ono, funkcne je to tak ze ked mas tuto funkciu aktivnu (viacej tipov als) tak sa nechava potvoreni jeden ventil (moze bit aj viac...) a nechavaju sa do turba slahat plamene ktore ho roztacaju dlhsie a tim sa minimalizuje oneskorenie, moznost cislo dva je ze sa vyfukove venitili uzavieraju neskor a pridava sa do spalovecej komory bohatsia zmes zasa sa do vyfuku dostavaju plamene a minimalizuje sa oneskorenie vdaka tomu ze sa turbina roztaca dlhsie... ono je tychto vychytavok celkovo viac ale to je na dost obsiahly clanok a toto je vysvetlene vazne dost laicky, zakladna vec je programovatelna riadiaca jednotka a turbomotor(ci uz od vyroby alebo niekym postaveny z atmosferickeho)...
d1.8t - Dost o tom pochbujem pretoze to by musela mat M3/M4 minimalne titanove turba (aby ,,dlhodobu´´ zataz zvladly) a taktiez aj dost otvoreny vyfuk(dokonca uplne otvoreny aby sa jej tie turba neupiekly) kedze turbomotor nepotrebuje spatny tlak vyfuku(v skutocnosti cim mensi tim lepsie a viac vykonu a ine vyhody a nevyhody...) a taktiez rozne tlmice blyzko turb ho kazia kedze vznika nadmerna teplota a odpor... z toho dovodu som si takmer isty ze M3/M4 ho nema pretoze to by malo iny zvuk(nepotrebovalo by sound generator a podobne sporostosti) ale aj ovela mensiu vydrz, a to dnes nieje obraz moderneho bmw ,,znacky pre zanietene masy´´...
skoda starych casov bmw ... mimochodom prepacte za moju gramatiku... v tomto som nikdy nevinikal (mam poruchu pisnia)... a tym ,,znacka pre zanietene masy´´ myslim to, ze dnes uz je to mega preelektrizovanie v bmw upne zle a tie auta uz su az moc sterilne a okradaju vas o radost z jazdy... dufam ze som sa nikoho nedotkol... len ja to tak vidim a citim...
Snad vam chalani zvysne info pomozu
d1.8t - Dost o tom pochbujem pretoze to by musela mat M3/M4 minimalne titanove turba (aby ,,dlhodobu´´ zataz zvladly) a taktiez aj dost otvoreny vyfuk(dokonca uplne otvoreny aby sa jej tie turba neupiekly) kedze turbomotor nepotrebuje spatny tlak vyfuku(v skutocnosti cim mensi tim lepsie a viac vykonu a ine vyhody a nevyhody...) a taktiez rozne tlmice blyzko turb ho kazia kedze vznika nadmerna teplota a odpor... z toho dovodu som si takmer isty ze M3/M4 ho nema pretoze to by malo iny zvuk(nepotrebovalo by sound generator a podobne sporostosti) ale aj ovela mensiu vydrz, a to dnes nieje obraz moderneho bmw ,,znacky pre zanietene masy´´...
skoda starych casov bmw ... mimochodom prepacte za moju gramatiku... v tomto som nikdy nevinikal (mam poruchu pisnia)... a tym ,,znacka pre zanietene masy´´ myslim to, ze dnes uz je to mega preelektrizovanie v bmw upne zle a tie auta uz su az moc sterilne a okradaju vas o radost z jazdy... dufam ze som sa nikoho nedotkol... len ja to tak vidim a citim...
Snad vam chalani zvysne info pomozu