BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Zajimave data o predajoch nielen BMW na EU trhu...http://left-lane.com/european-car-sales-data/
Ale ked uz sme tu tak par zaujimavych porovnani:
Celkovo
Rok 2000 - 497 328
Rok 2013 - 639 656

3-er
Rok 2000 - 330 604
Rok 2013 - 201 026

7-er
Rok 2000 - 13 424
Rok 2013 - 5 980
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

Zaujimave cisla. Jasny obraz toho, ako sa vsetko zmenilo... pretym bolo 3, 5, 7, k tomu nieco sportoveho a koniec..:)
Dnes mame 1,2,3,4,5,6,7,8, a to skro vsetko este v obludariach X, samy diezel, trojvalce, dvojturba, kombiky, hybridy, .. :-)

som rad za svoju 3er a 5er este v normalnych motorizaciach R6 a V8 :-)
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@jan: ešče si zapoměl na x-Drive.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Tak tak zajimave cisla...hlavne ked si clovek predstavi ze vtedy si vystacili vlastne s 10 (5x 3er, 2x 5er, X5, 2x 7er) variantmi v 3och segmentoch a dnes len na UKL v jednom segmente sa chysta 12 verzii...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

pavproch: X-drive som len koli Tebe nespomenul ;-)
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

vďaka...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Teď jsem si přečetl, že nová M3/M4 má ALS. To jako vážně? :-o Aspoň o žádný aplikaci v seriovým autě nevim.
RWD
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

Snowman000 píše:Mne zase pridu tie botky nejake zname...sa cudujem ze este drzia ;))

PS: Nie su niekde este dobove videa napr k E46 325i alebo 130i? :ymhug:
Bond007 píše:Vim ze nekde jsem mel video z prvniho vyletu na NS se 130i a Dr. No zavolantem, toceny jeste z ruky. Nedavno sem nasel i videa z vyletu po alpach- 2x130i, 325i e91 a e46 330d :D dneska uz je asi o nebezpecny to zverejnovat :))
Ty alpy a 130 na smyčce bych asi pořád někde vyhrabal, kdysi to kluci hodili ještě na AR a přišlo mi to tak koukatelný, že sem si ty videa uložil. :-)
Navíc bych řek, že jedno z nich je minimálně dodneška přád veřejně ke stažení v BMW a vše kolem nich (bylo o bmw 1er)... :D
Naposledy upravil(a) Pajjoun dne ned 06 črc 23:37, celkem upraveno 1 x.
TSs
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

d1.8t píše:Teď jsem si přečetl, že nová M3/M4 má ALS. To jako vážně? :-o Aspoň o žádný aplikaci v seriovým autě nevim.
Co je als? :)
TSs
B-KILL
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pát 14 úno 14:58

Re: BMW Divize

Příspěvek od B-KILL »

Pajjoun - ALS - Anti Lag System - Alebo inak povedane proces vdaka ktoremu minimalizujes oneskorenie turba... Urcite poznas z rally ked wrc special striela z vyfuku plamene... to je ono, funkcne je to tak ze ked mas tuto funkciu aktivnu (viacej tipov als) tak sa nechava potvoreni jeden ventil (moze bit aj viac...) a nechavaju sa do turba slahat plamene ktore ho roztacaju dlhsie a tim sa minimalizuje oneskorenie, moznost cislo dva je ze sa vyfukove venitili uzavieraju neskor a pridava sa do spalovecej komory bohatsia zmes zasa sa do vyfuku dostavaju plamene a minimalizuje sa oneskorenie vdaka tomu ze sa turbina roztaca dlhsie... ono je tychto vychytavok celkovo viac ale to je na dost obsiahly clanok a toto je vysvetlene vazne dost laicky, zakladna vec je programovatelna riadiaca jednotka a turbomotor(ci uz od vyroby alebo niekym postaveny z atmosferickeho)...


d1.8t - Dost o tom pochbujem pretoze to by musela mat M3/M4 minimalne titanove turba (aby ,,dlhodobu´´ zataz zvladly) a taktiez aj dost otvoreny vyfuk(dokonca uplne otvoreny aby sa jej tie turba neupiekly) kedze turbomotor nepotrebuje spatny tlak vyfuku(v skutocnosti cim mensi tim lepsie a viac vykonu a ine vyhody a nevyhody...) a taktiez rozne tlmice blyzko turb ho kazia kedze vznika nadmerna teplota a odpor... z toho dovodu som si takmer isty ze M3/M4 ho nema pretoze to by malo iny zvuk(nepotrebovalo by sound generator a podobne sporostosti) ale aj ovela mensiu vydrz, a to dnes nieje obraz moderneho bmw ,,znacky pre zanietene masy´´...

skoda starych casov bmw :-( ... mimochodom prepacte za moju gramatiku... v tomto som nikdy nevinikal (mam poruchu pisnia)... a tym ,,znacka pre zanietene masy´´ myslim to, ze dnes uz je to mega preelektrizovanie v bmw upne zle a tie auta uz su az moc sterilne a okradaju vas o radost z jazdy... dufam ze som sa nikoho nedotkol... len ja to tak vidim a citim...

Snad vam chalani zvysne info pomozu ;-)
Odpovědět