Subaru obecně
Re: Subaru obecně
to mozna bude, jenze asi jen za velkou louzi. do Evropy se prozatim nechysta
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru obecně
U STI je poměrně smutné, že má více než 10 let stejnou specifikaci a dynamiku. Zatímco 300 koňové japonské verze v 90. letech dokázaly pozlobit tehdejší elitu, dnes to sotva stačí na hot-hatche za poloviční cenu.
Dnes si STI může koupit už jen opravdový pacient, když za podobné peníze je A45 AMG.
Nemluvě o tom, že 2,5T v STI od roku 2006 se sype snad ještě víc, než boxer diesel.
Dnes si STI může koupit už jen opravdový pacient, když za podobné peníze je A45 AMG.
Nemluvě o tom, že 2,5T v STI od roku 2006 se sype snad ještě víc, než boxer diesel.
Re: Subaru obecně
tak nejak. nove WRX je podle me daleko zajimavejsi auto. jen mu bohuzel chybi aktivni stredovy diferak.
celou dobu me ale zarazi to, ze do Evropy nepujde. ma to stejny motor jako Forestr, tak by to emisne snad melo projit.
celou dobu me ale zarazi to, ze do Evropy nepujde. ma to stejny motor jako Forestr, tak by to emisne snad melo projit.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru obecně
Tak první přímé dynamické srovnání Audi S3 s novým WRX STI, tedy v obou případech papírových 300 koní.
100-200
S3 - 12,5s
WRX STI - 16s
200-250
S3 - 19s
WRX STI - 41s
Leon Cupra, který jak potvrdil něměcký Autozeitung je stejně rychlý jako S3 a Golf R, tedy WRX STI zmizí v dáli, a to je auto za poloviční cenu.
100-200
S3 - 12,5s
WRX STI - 16s
200-250
S3 - 19s
WRX STI - 41s
Leon Cupra, který jak potvrdil něměcký Autozeitung je stejně rychlý jako S3 a Golf R, tedy WRX STI zmizí v dáli, a to je auto za poloviční cenu.
Re: Subaru obecně
STI to nebude mít na trhu jednoduché, dost nepochopitelné jsou horší hodnoty krouťáku, než u minulé generace.
Japonci vždycky byli trochu divní.
Japonci vždycky byli trochu divní.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Subaru obecně
Tak nové STI propadlo i v testu Autocaru.
Hodnocení 3/5
Parametry srovnávali s Golfem R.
"Suchý" okruh:
STI - 1:17,6
Golf R - 1:17,4 (Golf R nicméně měl i na "suchém" okruhu mokro, přesto STI porazil)
Mokrý okruh:
STI - 1:19,3
Golf R - 1:14,0
pro srovnání M135i 1:19,8
Akcelerace 0-120 mph (194 km/h):
STI - 21,6s
Golf R - 18,6s na mokru
Hodnocení 3/5
Parametry srovnávali s Golfem R.
"Suchý" okruh:
STI - 1:17,6
Golf R - 1:17,4 (Golf R nicméně měl i na "suchém" okruhu mokro, přesto STI porazil)
Mokrý okruh:
STI - 1:19,3
Golf R - 1:14,0
pro srovnání M135i 1:19,8
Akcelerace 0-120 mph (194 km/h):
STI - 21,6s
Golf R - 18,6s na mokru
Re: Subaru obecně
Tohle nevypadá pro nové STI moc dobře...... Když ho vykostí takováhle obyčejná konfekce....
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27881
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
Já se nedivím... GolfR je peklo na kolech a přitom je to opravdu obyčejná konfekce, která se odlišuje akorát počtem koncovek výfuku...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Subaru obecně
Jenže STI není primárně situovaný na okruh či něco podobného. Jedno doma máme a než se s ním na okruh začlo jezdit, prošlo řadou změn - prakticky je to teď úplně jiné auto. Do té doby to bylo pouze zábavný auto na zimu, u kterýho tlačítkem vypnete opravdu vše a na zasněžené louce je s tím neskutečná prdel a jen tak něco (krom pár plastů) neorvete/nezničíte. Zkuste tohle udělat s GR a to auto se tam rozpadne. Prostě cílovka STI je jinde, chápu, že Evropskej marketing Subaru se snaží tlačit STI i k zákazníkům Rka, ale tak to prostě není a nebude.....
Když budete takhle k STI přistupovat, tak zjistíte, že na to, co má umět je to opravdu dobré auto, které nyní bohužel nemá konkurenci (EVO pryč). Jinak i po úpravách STI pořád zimní radovánky dává skvěle.
Když budete takhle k STI přistupovat, tak zjistíte, že na to, co má umět je to opravdu dobré auto, které nyní bohužel nemá konkurenci (EVO pryč). Jinak i po úpravách STI pořád zimní radovánky dává skvěle.
BMW Driver M-B worker...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27881
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru obecně
Nemám pocit, že GR je auto určené na okruh. Možná by tě překvapilo, jak moc je to daily car...což STI není. Tedy alespoň já bych v tom rozhodně denní pracovní program trávit nechtěl.
Blbnutí na louce fakt nepovažuji za relevantní podmínky srovnání... Patrně ani doma nemáte to auto kvůli tomu
Blbnutí na louce fakt nepovažuji za relevantní podmínky srovnání... Patrně ani doma nemáte to auto kvůli tomu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time