Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

O všem co se týká našeho webu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slawall
Mistr volantu
Příspěvky: 718
Registrován: stř 16 úno 22:30
Bydliště: Doma

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od Slawall »

Uf ty vole...28ecek za kolo. Slusna darda.
2.016V 99kW
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od mmira »

Arnie J píše:mluv :)
radeji ne, co kdyby sem nekdy zabrousila zena :D
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od Arnie J »

:D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5759
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od M.Z. »

Já to raději nepočítal a všechny účty dal na jednu hromadu. Míro, s tím dph jsi měl pravdu, je to komplikované.
Slavall: stabilizaci jsem měl ve sportovním režimu, nenašel jsem zatím dostatek odvahy na OFF.
Určitě mě to na některých místech zdrželo, konkrétně např. na vykopnutí z Karusselu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Slawall
Mistr volantu
Příspěvky: 718
Registrován: stř 16 úno 22:30
Bydliště: Doma

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od Slawall »

A mozna i podrzela. ;;)
2.016V 99kW
dali
Autoškolák
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 13 úno 13:16

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od dali »

Závist (míněno v dobrým samozřejmě). Doufám že to tam taky někdy dotáhnu, ale potřeboval bych se chytit nějaký pomalejší party, nejlíp s předohrabama, abych stíhal opisovat správnou stopu. Kolik to bude stát mi vrásky ani tolik nedělá, to je o prioritách, spíš by mi vadilo platit cestu zpátky odtahovkou, nebo pokuta za rozbitý svodidla případně olejovej flek x_x
Můžu se zeptat jaký gumy jste měli obutý a co z nich po těch dvaceti kolech zbylo? A další otázka, kolik kol na jeden zátah bez pauzy vaše auta zvládají, co teplota oleje, atd. museli jste třeba zvolnit kvůli zchlazení? Nebo je limitující kolik kol po sobě zvládne řidič?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5759
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od M.Z. »

Jeli jsme max. 2 kola po sobě, auta to snáší dobře. Elektronika pouští chlazení na plné koule a teploty nebyly vyšší, než je normál.
Jelikož jsem si vzal Mírovy rady (v rámci možností) k srdci, tak jsem kupodivu odjížděl i s použitelnými pneu.
Před odjezdem jsem byl měnit přední desky a počítač píše životnost po NS 12000km, ale bude delší, protože teď takový kouř nedostanou.
Ale např. zadek měl životnost před NS 5000km a ta je stejná i teď, takže jsem plánovanou výměnu ještě odložil.
Oba jsme měli sériové Michelin Pilot Supersport a auta víceméně sériová.
Brzdy na 1er to snášely velice dobře a celou dobu sloužily spolehlivě, nezaznamenal jsem vadnutí.
Ideál byl 1kolo, vychladit, cca 30min pauza a zase race. Ovšem pauzy většinou byly delší, kvůli věčně zavřenému okruhu.
Po 1 kole se dá ždímat tričko...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od jarka »

Jak to tady čtu, tak mě svrbí ruce jako prase. Mě se minule podařilo dát 4 kola po sobě přerušovaná jen závorou (první mokrý, další dvě osychající a poslední na suchu) a pak mi naštěstí došly kola na kartě :) . Jak je člověk napumpovanej adrenalinem tak je to fakt masakr :) . Podle mýho tam jsou výhodou relativně vysoký průměrný rychlosti, takže se auta dobře chladěj a docela překvapivý pro mě bylo že gumy ani brzdy nijak extra netrpí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od mmira »

na podzim jsem pravidelne jezdival 2 nebo 3 kola v rade, podle toho, v jakem stavu bylo auto a ja. ted jsme jezdili max 2 kola, coz mi prijde jako ideal - pri prvnim se clovek rozjede a poradne zahreje gumy, pri druhem to muze napalit od zacatku na plno.

gumy trpi jen v zavislosti na stylu jizdy. da se jezdit ciste a pak neodchazeji temer vubec. brzdy jsou jina story - mozna neodchazeji ty velke, co ma jarka na tom svem prditku, ty moje original sragory to casto zacaly vzdavat uz pred Wehrseifenem. s teplotami jsem tam nikdy problem nemel, olej sel max nekam ke 105.

jinak v nedeli jsme si tam rikali, ze uz mame dost a ze stacilo, ted mrknu na video, vidim chybky a uz bych jel zase :-)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife

Příspěvek od beaumont »

Pokud si člověk není jistý stavem svého stroje, docela dobře vychází půjčovny aut pro Ring. Už jsem to tu psal, Swift Sport na semi-slickách a s upraveným podvozkem + brzdami na půl dne / šest kol o víkendu je kolem 450 eur, a to včetně vjezdu na Ring. Jen je vysoká spoluúčast pojištění, tuším 2.500 euro. :-ss
A pro zkušenější mají i silnější auta (od Méganů RS po 911 a Caterhamy nebo třeba Alfu 75 pro staromilce)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Odpovědět