BMW Divize
Re: BMW Divize
Millerse sem koupil překvapivě u Millersů...
(a v 25litrovým barelu je cena za litr víc než příznivá i bez slev...)
a lsd u MKracingu probíhalo přesně tak jak píšeš.... akorát že těsnění dodaná s quaife moc netěsnila, taxem je musel nahradit OEM bmw....
jo a wolej sem dal do diffu OEM bmw bo v návodu je výslovně napsáno, že se tam musí lít stejný wolej jako do open diffu
(a v 25litrovým barelu je cena za litr víc než příznivá i bez slev...)
a lsd u MKracingu probíhalo přesně tak jak píšeš.... akorát že těsnění dodaná s quaife moc netěsnila, taxem je musel nahradit OEM bmw....
jo a wolej sem dal do diffu OEM bmw bo v návodu je výslovně napsáno, že se tam musí lít stejný wolej jako do open diffu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
pavproch: Díky, dobrá poznámka s tím těsněním, při montáži tam rovnou nechám dát ta bavorácká, ať nemusím do servisu znova na přetěsnění.
U oleje do diffu právě váhám mezi úplně konzervativním řešením (OEM BMW olej) a řešením od MO, byť totožné specifikace - podle webu MO by to měl být MO TRX Synth 75w90. Ale nevím, jestli to deklarované snížené tření nemůže být u LSD naopak na škodu (omezující funkci svoru). Asi tam dám klasiku a nebudu řešit...
U oleje do diffu právě váhám mezi úplně konzervativním řešením (OEM BMW olej) a řešením od MO, byť totožné specifikace - podle webu MO by to měl být MO TRX Synth 75w90. Ale nevím, jestli to deklarované snížené tření nemůže být u LSD naopak na škodu (omezující funkci svoru). Asi tam dám klasiku a nebudu řešit...
Re: BMW Divize
Ja som dif kupil u inej firmy, montaz som riesil cez MK-Racing. Tesnenia nemam potuchy ake dali ale pravdepodobne original Quaife a vsetko tesni ako ma. Vacsi problem by som videl v loziskach, ak mas nejaku velku naloz km, mozno bude treba dat nove ale neoriginalne, lebo OEM BMW sa nedaju kupit. Neoriginalne nemaju samozrejme taku kvalitu a vydrzia tym padom o nieco menej, ale ak nemas cez 150k km tak to asi treba nebude.
Nevidim dovod preco nedat olej originalny. Ak by si chcel jazdit nejaky hardcore drifting alebo bolo auto vacsinou na okruhu, oplatilo by sa skorej porozmyslat nad chladicom.
BTW o ake auto sa jedna?
Nevidim dovod preco nedat olej originalny. Ak by si chcel jazdit nejaky hardcore drifting alebo bolo auto vacsinou na okruhu, oplatilo by sa skorej porozmyslat nad chladicom.
BTW o ake auto sa jedna?
Re: BMW Divize
eMJe: Díky za odpověď. Mám 130i pre-FL (pokud vím, tak jako ty). Najeto 165 tkm, ložiska nechám při montáži zkontrolovat. Olej nejspíš nechám origo, na drifting LSD nekupuju a na okruh se dostanu jen sporadicky.
Btw, netuší někdo, kde sehnat přístojový panel (alias budíky) ze 135i, popřípadě jiný pasující, rozumně vypadající, s ukazatelem teploty oleje? Nový v BMW je prý za desítku, prý se mám porozhlídnout po vrakáčích...
Btw, netuší někdo, kde sehnat přístojový panel (alias budíky) ze 135i, popřípadě jiný pasující, rozumně vypadající, s ukazatelem teploty oleje? Nový v BMW je prý za desítku, prý se mám porozhlídnout po vrakáčích...
Re: BMW Divize
Přesně tak se to řeší i v hondách, když se u ctr doplní lsd tak opět jedině oem olej. Jen nezapomínat na častější výměny v důsledku montáže lsd, ale to máš možná v návodu (já na to první rok skoro zapoměl než mi to kucí připoměli - u ctr je to buď po roce nebo po 10kkm).Spectral píše:U oleje do diffu právě váhám mezi úplně konzervativním řešením (OEM BMW olej) a řešením od MO, byť totožné specifikace - podle webu MO by to měl být MO TRX Synth 75w90. Ale nevím, jestli to deklarované snížené tření nemůže být u LSD naopak na škodu (omezující funkci svoru). Asi tam dám klasiku a nebudu řešit...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
v návodu quaife by birds teda není o četnosti/intervalu výměny woleje ani slovo...
ale o tym sníženém tření ano...
ale o tym sníženém tření ano...
Reinstall differential into car and fill with oil. Use BMW recommended or 75w 90 synthetic gear oil, but
not LSD oil. Do NOT use additives or any other fluids designed to reduce gear friction.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Já mám info, že v důsledku lsd (oem honda lsd = torsen) dostává olej víc zabrat (asi se zahřeje, bo co já vím), tak je lepší ho při mým provozu měnit častěji. Neřeším - je to pár korun a měním jednou za rok.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
pár kaček to v případě oem bmw oleje není - chtějí za litr asi 6kilo, ale máš pravdu, v globále nákladů na provoz je to pár šušňů..... takže asi taky budu občas (spíš obrok než rok, bo nejezdím na okruhy) měnit....dík za inspiraci
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Akoze okruhy mu nevadia, akurat pri vytrvalostnych pretekoch uz je lepsie dat chladic
Tie budiky som chcel riesit aj ja, ale nejako sa mi to nechce, namiesto toho dam nove stabilizatory a ulozenia naprav... Inak pasuju aj tie z E9x M3. Tie zo 130i poFL zevraj nepotrebuju ani kodovanie.
Quaife pise, ze olej sa ma menit tak ako pise BMW, cize dozivotna napln. Prelozene do nasej reci to je tak 3-5 rokov.
@pavproch: U nas stoji liter 12,50€, cize by som zmenil dodavatela
Tie budiky som chcel riesit aj ja, ale nejako sa mi to nechce, namiesto toho dam nove stabilizatory a ulozenia naprav... Inak pasuju aj tie z E9x M3. Tie zo 130i poFL zevraj nepotrebuju ani kodovanie.
Quaife pise, ze olej sa ma menit tak ako pise BMW, cize dozivotna napln. Prelozene do nasej reci to je tak 3-5 rokov.
@pavproch: U nas stoji liter 12,50€, cize by som zmenil dodavatela
Re: BMW Divize
Doživotní náplň v převodovce a diferenciálu (fwd - fšechno woe dohromady) v Cliu vydržela 95tkm a 10 kol na ringu. Pak nešla zařadit u stojícího auta jednička ani dvojka. Výměna oleje pomohla a převodovka řadí stejně jako dřív. Nutno dodat, že to co vyteklo z převodovky mělo barvou i konzistencí k oleji daleko...