Vypadá to tak.GeneHawkins píše:Já myslím, že se lekl toho před sebou, který to tam taky vsadil.M.Z. píše:Proč to jako udělal?!
Onboard videa
Re: Onboard videa
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
M.Z.: vidíš, to mne vůbec nenapadlo. Příště si dám vŕozhodně větší pozor!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
V tomto úseku ten vyhrazený odbočovací taky moc nechápu. Zřejmě aby se auta nehromadila v obou pruzích a auta doleva mohla volně projet (kdyby teda nebyl ten semafor nastavený na odbočení tří aut). Ale tím pádem dochází k tomu, že když chci jet rovně, tak musím občas vystát fakt dlouhou kolonu v pravým.
Navíc auta co chtějí odbočit doprava musí stát tu kolonu s těma, co chtějí jet rovně a vytvořili tam dlouhou kolonu.
Dokáže to někdo vysvětlit?
Navíc auta co chtějí odbočit doprava musí stát tu kolonu s těma, co chtějí jet rovně a vytvořili tam dlouhou kolonu.
Dokáže to někdo vysvětlit?
Re: Onboard videa
Jezdim tam tudy roky a nikdy jsem nepochopil proc tam jsou ty pruhy tak jak jsou. Kdyz by udelali oba rovne i odbocovaci, propustnost by byla urcite vyssi. Ridice, ktery to projedou levym a pokracujou rovne tam vidam casto a docela je chapu. Propustnost s odbocovanim vlevo to stejne neresi, protoze 1/3 aut jedoucich rovne se radi do levyho az pred krizovatkou a stejne levej ucpou..PetrL píše:V tomto úseku ten vyhrazený odbočovací taky moc nechápu. Zřejmě aby se auta nehromadila v obou pruzích a auta doleva mohla volně projet (kdyby teda nebyl ten semafor nastavený na odbočení tří aut). Ale tím pádem dochází k tomu, že když chci jet rovně, tak musím občas vystát fakt dlouhou kolonu v pravým.
Navíc auta co chtějí odbočit doprava musí stát tu kolonu s těma, co chtějí jet rovně a vytvořili tam dlouhou kolonu.
Dokáže to někdo vysvětlit?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Podle mě tyhle omezení vznikají čistě kvůli trotlům, co nečumí před sebe a vypráší odbočujícímu autu kožich. Pár takových případů a někdo moudrý rozhodne, že je to rizikové místo a zklidní se doprava omezením
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
Jenze podle tyhle logiky by tam ty pruhy musely bejt 3, protoze se tam odbocuje i vpravo, ale asi mas pravdu, asi to nekdo posoudil a rozhodl od stolu, aniz by se tam byl podivat :/M.Z. píše:Podle mě tyhle omezení vznikají čistě kvůli trotlům, co nečumí před sebe a vypráší odbočujícímu autu kožich. Pár takových případů a někdo moudrý rozhodne, že je to rizikové místo a zklidní se doprava omezením
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
ještě, že tam byla široká krajnice...na kterou ale stejně velmi nerad uhýbám
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Žádné drama tam nevidím.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
drama se nekonalo, protože já se věnuju řízení a tak jsem toho kokota viděl. Nevím jak ty, ale já bych si na předjíždění kamionů na plné čáře a do nepřehledné zatáčky, zvykat nechtěl...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time