BMW Divize
Re: BMW Divize
fčera dopoledne asi 40km tam a 40km zpět a už si to sedá a začíná to brzdit ostře a ingtenzivně.... dyž sem na to ve 160 dupnul, taxem políbil čelní sklo....
jak ňa na bmklubu strašili, že bude třeba kódování, tak na suchu teda určitě nebude třeba... ešče to musím vyzkušať v dešti (se zapnutými stěrači funkce osušování brzd) a v zimě na kluzkém - hlavně HDC
ale tak nějak obecně sa mi to začíná kuwa líbit - přední brzdy větší a silnější čili účinnější než zadní, tak to ma byť....
jak ňa na bmklubu strašili, že bude třeba kódování, tak na suchu teda určitě nebude třeba... ešče to musím vyzkušať v dešti (se zapnutými stěrači funkce osušování brzd) a v zimě na kluzkém - hlavně HDC
ale tak nějak obecně sa mi to začíná kuwa líbit - přední brzdy větší a silnější čili účinnější než zadní, tak to ma byť....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Jaký brzdy to konkrétně jsou? 335i?
Jinak jen tak na okraj, objevil jsem Ameriku... kombinace rft vpředu a ne-rft vzadu prostě a jednoduše nefunguje. Mysleli jsme, že bryčky s hvězdičkou dojedeme a že pak přezujeme vepředu na ne-rft haha
Tak a teď ještě vyŕešit podvozek a auto bude eňo ňůňo.
Jinak jen tak na okraj, objevil jsem Ameriku... kombinace rft vpředu a ne-rft vzadu prostě a jednoduše nefunguje. Mysleli jsme, že bryčky s hvězdičkou dojedeme a že pak přezujeme vepředu na ne-rft haha
Tak a teď ještě vyŕešit podvozek a auto bude eňo ňůňo.
Re: BMW Divize
jo, píšu to kdesyk výše, jsou to přední brzdy z 335ix
konec zimy sem dojezdil taky na kombinaci RFT a nonRFT (konkrétně vepředu non RFT 225/45 R17 Sottozero, ale XL; vzadu stejná guma, stejný rozměr, ale RFT; to vše na styling 158) a nezdálo se mi, že by to bylo nějak nefunkční....
konec zimy sem dojezdil taky na kombinaci RFT a nonRFT (konkrétně vepředu non RFT 225/45 R17 Sottozero, ale XL; vzadu stejná guma, stejný rozměr, ale RFT; to vše na styling 158) a nezdálo se mi, že by to bylo nějak nefunkční....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@pp: Spiše než velikost kotouče, by mě zajímalo porovnání velikosti brzdového pístu.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
dybys četl pořádně, tak víš.... šak kus výš píšu, že třmeny 30ix a 35ix mají stejný počet stejně velkých pístků...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Sry, tak vtom případě "silnější" nebudou pokud si správně pamatuju jeden ze základních zákonu fyziky o tření (amontasuv zakon). Rozdělení brzdového účinku dělá tlačná síla který závisí na velikosti válce/pístku.
Kazdopadne vyhoda velkych brzd je odvod tepla
Kazdopadne vyhoda velkych brzd je odvod tepla
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Což je u okreskovýho použití úplně jedno - ale vážně, pokud se zachovají třmeny a jen se v rámci údržby koupí větší kotouče a nějaká ta redukce, tak bych to taky zvážil - furt je to ekonomicky gut. Jen bych to nakombinoval s nějakýma lepšíma deskama, bo to je to nejzásadnější v tomto setupu (a samo pancéřový hadice, páč to je ještě za míň šušňů a přínos v podobě pevnosti pedálu po zahřátí je nesporný).Dallen píše:Kazdopadne vyhoda velkych brzd je odvod tepla
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
@dll: ne tak úplně - ty se zaobíráš jenom přítlačnou silou, ale brzdný moment je taky funkcí poloměru, ne kterém ta přítlačná síla účinkuje
@jarka: dyk to píšu, že nový (větší) kotouče + nový třmeny + nové nosiče....
@jarka: dyk to píšu, že nový (větší) kotouče + nový třmeny + nové nosiče....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
tak neska odpoledne budu pokusovat - zablinduju EGR.... a uvidíme, esli sa palubka rozsvítí nebo ni...
EDIT: tak nic no, ač mi to původně slíbil, tak dvorní mechanik neska odpoledne nemá čas.... někdy příště....
EDIT: tak nic no, ač mi to původně slíbil, tak dvorní mechanik neska odpoledne nemá čas.... někdy příště....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@pp: Sry, tenhle dulezitej fakt jsem si nejak nikdy neuvedomil
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko