Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Zkusím to upravit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

Chce to zkoušet, každá pneu potřebuje trochu něco jiného (z mých nastavení mi vyšlo, že čím tvrdší bočnice, tím lze použít menší tlak) - začal bych u toho aby po zahřátí byly tlaky na úrovni továrního doporučení (nebo mírně pod).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

ma zkusenost s BMW, ktera se ukazala jako docela prenositelna, je jit kolem 0,3 pod tovarni hodnoty.tam to chce zacit a pak zkouset. jinak se to ale bude chovat na okuhu v myte ci hk a jinak pak na NS.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Ještě jsem si pro kontrolu v Mýtě nacvakal servisní menu a čekal jsem nějaké rekordní teploty v extrému.
Ovšem elektronika chladila, co jí síly stačily a voda se držela na 93° a olej do 115°, což je míň, než při běžném provozu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od d1.8t »

jarka píše:Chce to zkoušet, každá pneu potřebuje trochu něco jiného (z mých nastavení mi vyšlo, že čím tvrdší bočnice
Potvrzuji. Tvrdá bočnice zajistí ovladatelnost, přesnost řízení a kontrolu pohybu auta. Nižší tlak umožní gumě být podajnější a líp "oblejt" makro i mikro strukturu silnice. Při hledání správnýho tlaku je pro mě cílem tak nízkej, kdy bočnice ještě funguje a neválí se. U Federalů ho mám někde kolem 1.7-1.8, ale je to individuální s přihlédnutí ke všem ovlivňujícím parametrů. Rozměr, váha auta, použití, ale to je všem jasný.
Loni jsem se jednu akci protrápil, klouzalo mi to a v celým zmatečným dni jsem si neuvědomil, že jsem neufouk kola, přestože kolem mě každou chvilku někdo laboroval s tlakem. :-q
RWD
nota
Řidič začátečník
Příspěvky: 123
Registrován: sob 12 bře 19:23

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od nota »

Mohli byste napsat kolik u Federalu foukate normál /okruh a kolik doporučuje výrobce auta. Dik
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

Federaly foukám na okruhu: předek 2.25b, zadek 2.05b (všechno jsou tlaky po zahřátí, tzn. když dojedu stint a dám 1-2 chladící kola, tak v depu mají gumy tento tlak), cca to odpovídá studeným tlakům 1.8b předek a 1.9b zadek. Jinak od výrobce má ctr myslím 2.3-2.4b předek a 2.1b zadek (tlak na studený gumě). Což by mi na okruhu udělalo minimálně 2.7-2.8b na předku a na zadku kde se to tak nehřeje kolem 2.3b.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Alex89
Autoškolák
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 19 pro 15:36

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Alex89 »

Je to problém jen M135i nebo i jiné převodovky od BMW mají problém pobrat vytočenou 2 a zařadit 3? Ten kvalt (celkově 3) chodí hodně nečistě oproti ostatním kvaltům a dnes se mi už asi po 5. stalo, že jsem škrtnul. Je to teda vždy, když jedu po hodně nerovné silnici. Přeci jen ta převodovka není pevně uchycená.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

a není to spíš problém CDV?

i dyž ten se spíš projevuje při řazení z vytočené jedničky na dvojku....

vymontováním tohodle sráče u mně uvedený problém vymizel....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Nahoru jsem u manuálu nic nepozoroval, řadí to dobře, jedině na hrbolech při brzdění z vysoké rychlosti mi jde např. z 5 na 4 přes zoubky 8-x
Mám najeto cca 30500km a svítil mi servis, automaticky jsem se objednal a u příjmu technik zjistil, že auto chce vyměnit jen přední desky a olej je až za 2400km.
Říkám, to neva, udělejte to už teď. OK, není problém, ale musel byste si to zaplatit :-o (5let, nebo 100000km servis zdarma)
Normálně, nějaký pitomý počítačový program to nepustí, aby se mohla garančka provést dříve, než je interval.
Takže mi udělali desky (8000,-) a za 14 dní pojedu do servisu znovu...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět