BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Kdo chtěl, pochopil.
RWD
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

časem se tomu nevyhneme asi nikdo.
Tak tu je otazka, ze ci by bez tych eu ekokurvitek BMW ///M islo cestou vyvoja turb a downsizingu... Podla mna to takto neplanovali.
E46 325i + E60 550i
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

jancsi píše:
časem se tomu nevyhneme asi nikdo.
Tak tu je otazka, ze ci by bez tych eu ekokurvitek BMW ///M islo cestou vyvoja turb a downsizingu... Podla mna to takto neplanovali.
On je pro to i další důvod, auta se stávala těžšími a těžšími a atmosféry se stávaly v nízkých otáčkách nedostatečnými pro tu váhu. Teď se to snad s hmotností otočilo, ale turba už asi zůstanou...
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

d1.8t píše:Vývoj turb a řízení motoru pokračuje, časem se tomu nevyhneme asi nikdo. Miluju bavorský atmo R6, ale jsem realista. Klíčový pro mě je, kdy se naučí v serii naladit turba s minimální lépe žádnou prodlevou a přímočarým ovládáním motoru. Jde to jen ekonormy a ekokurvítka to dělají složitější.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
Pokud se ale najdou kluci,co s benzínovou R6T zvládnou to, co udělali u tebe, tak by problém bejt neměl. :-)
TSs
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

až při druhém čtení dnešního testu ///M3 f80 a ///M4 f82 sem si fšim, že to není z pera -pj- ač použitý vzletný slovník k tomu vyloženě nabádá.... Adam Šrámek ... :ymapplause: ^:)^

ještě sem zvědav na dojmy a průjmy z ///M3 s manuálem.... :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Pajjoun píše:
d1.8t píše:Vývoj turb a řízení motoru pokračuje, časem se tomu nevyhneme asi nikdo. Miluju bavorský atmo R6, ale jsem realista. Klíčový pro mě je, kdy se naučí v serii naladit turba s minimální lépe žádnou prodlevou a přímočarým ovládáním motoru. Jde to jen ekonormy a ekokurvítka to dělají složitější.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
Pokud se ale najdou kluci,co s benzínovou R6T zvládnou to, co udělali u tebe, tak by problém bejt neměl. :-)
Sázim na to, že s modernější technologií turb, vstřikování, řízení a vůbec ochotě benzínových motorů pro spolupráci by to mělo jít.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:To woe, po třech letech ježdění sem až fčíl (@harezz, dík) přišel na to, že mám dajaké "divné" brzdy z výroby.... přední kotouče menší než zadní (330 vs. 336mm) ... a to se mi nelíbí... :twisted:
taxem přišel na to, že bych si nepomoh ani s audinou ..... před chvílí sem při procházce po Ddorfu očumoval zdejší vozový park (samej bentlej, medvěd, porše, brambor, paralympiáda....nikde žádná stopětka) a zmerčil sem A4 quattro v kombajnu S-line v motorizaci 3.2FSI (což byl jediný vážný konkurent k bramborovi, když sem před 4 rokama vybíral svůj služebák) a.... taky měl vepředu viditelně menší kotouče než vzadu.... :twisted:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Zajimave. pro porovnani
AR 159 3.2 Q4 vpředu 4pist 330mm, vzadu 292. Obe samozrejmne chlazeny
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
marv
Řidič začátečník
Příspěvky: 129
Registrován: úte 22 lis 15:03

Re: BMW Divize

Příspěvek od marv »

První test M4 DKG (srovnání s RS5) v německém Autozeitungu:

leergewicht: 1615 kg (RS5 1788 kg)
0-100 km/h - 4,2s (4,3s)
0-200 km/h - 12,9s ^:)^ (14,5s)
Hockenheim GP: 1:38,9 (1:41,5)
slalom - 70,8 km/h (67,5 km/h)
spotřeba - 11,9 SP (13,8 SP)
code
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: úte 11 čer 10:58

Re: BMW Divize

Příspěvek od code »

marv píše:První test M4 DKG (srovnání s RS5) v německém Autozeitungu:

leergewicht: 1615 kg (RS5 1788 kg)
0-100 km/h - 4,2s (4,3s)
0-200 km/h - 12,9s ^:)^ (14,5s)
Hockenheim GP: 1:38,9 (1:41,5)
slalom - 70,8 km/h (67,5 km/h)
spotřeba - 11,9 SP (13,8 SP)

Čekal snad někdo jinej výsledek? Tá váha u RS je prostě znát. Jestli se u další generace M3 dostanou na 0-200kmh pod 10s tak pak teda opravdu ^:)^
Odpovědět