BMW Divize
Re: BMW Divize
Tak tu je otazka, ze ci by bez tych eu ekokurvitek BMW ///M islo cestou vyvoja turb a downsizingu... Podla mna to takto neplanovali.časem se tomu nevyhneme asi nikdo.
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
On je pro to i další důvod, auta se stávala těžšími a těžšími a atmosféry se stávaly v nízkých otáčkách nedostatečnými pro tu váhu. Teď se to snad s hmotností otočilo, ale turba už asi zůstanou...jancsi píše:Tak tu je otazka, ze ci by bez tych eu ekokurvitek BMW ///M islo cestou vyvoja turb a downsizingu... Podla mna to takto neplanovali.časem se tomu nevyhneme asi nikdo.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
Pokud se ale najdou kluci,co s benzínovou R6T zvládnou to, co udělali u tebe, tak by problém bejt neměl.d1.8t píše:Vývoj turb a řízení motoru pokračuje, časem se tomu nevyhneme asi nikdo. Miluju bavorský atmo R6, ale jsem realista. Klíčový pro mě je, kdy se naučí v serii naladit turba s minimální lépe žádnou prodlevou a přímočarým ovládáním motoru. Jde to jen ekonormy a ekokurvítka to dělají složitější.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
TSs
Re: BMW Divize
až při druhém čtení dnešního testu ///M3 f80 a ///M4 f82 sem si fšim, že to není z pera -pj- ač použitý vzletný slovník k tomu vyloženě nabádá.... Adam Šrámek ...
ještě sem zvědav na dojmy a průjmy z ///M3 s manuálem....
ještě sem zvědav na dojmy a průjmy z ///M3 s manuálem....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Sázim na to, že s modernější technologií turb, vstřikování, řízení a vůbec ochotě benzínových motorů pro spolupráci by to mělo jít.Pajjoun píše:Pokud se ale najdou kluci,co s benzínovou R6T zvládnou to, co udělali u tebe, tak by problém bejt neměl.d1.8t píše:Vývoj turb a řízení motoru pokračuje, časem se tomu nevyhneme asi nikdo. Miluju bavorský atmo R6, ale jsem realista. Klíčový pro mě je, kdy se naučí v serii naladit turba s minimální lépe žádnou prodlevou a přímočarým ovládáním motoru. Jde to jen ekonormy a ekokurvítka to dělají složitější.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
RWD
Re: BMW Divize
taxem přišel na to, že bych si nepomoh ani s audinou ..... před chvílí sem při procházce po Ddorfu očumoval zdejší vozový park (samej bentlej, medvěd, porše, brambor, paralympiáda....nikde žádná stopětka) a zmerčil sem A4 quattro v kombajnu S-line v motorizaci 3.2FSI (což byl jediný vážný konkurent k bramborovi, když sem před 4 rokama vybíral svůj služebák) a.... taky měl vepředu viditelně menší kotouče než vzadu.... :twisted:pavproch píše:To woe, po třech letech ježdění sem až fčíl (@harezz, dík) přišel na to, že mám dajaké "divné" brzdy z výroby.... přední kotouče menší než zadní (330 vs. 336mm) ... a to se mi nelíbí... :twisted:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Zajimave. pro porovnani
AR 159 3.2 Q4 vpředu 4pist 330mm, vzadu 292. Obe samozrejmne chlazeny
AR 159 3.2 Q4 vpředu 4pist 330mm, vzadu 292. Obe samozrejmne chlazeny
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
První test M4 DKG (srovnání s RS5) v německém Autozeitungu:
leergewicht: 1615 kg (RS5 1788 kg)
0-100 km/h - 4,2s (4,3s)
0-200 km/h - 12,9s (14,5s)
Hockenheim GP: 1:38,9 (1:41,5)
slalom - 70,8 km/h (67,5 km/h)
spotřeba - 11,9 SP (13,8 SP)
leergewicht: 1615 kg (RS5 1788 kg)
0-100 km/h - 4,2s (4,3s)
0-200 km/h - 12,9s (14,5s)
Hockenheim GP: 1:38,9 (1:41,5)
slalom - 70,8 km/h (67,5 km/h)
spotřeba - 11,9 SP (13,8 SP)
Re: BMW Divize
marv píše:První test M4 DKG (srovnání s RS5) v německém Autozeitungu:
leergewicht: 1615 kg (RS5 1788 kg)
0-100 km/h - 4,2s (4,3s)
0-200 km/h - 12,9s (14,5s)
Hockenheim GP: 1:38,9 (1:41,5)
slalom - 70,8 km/h (67,5 km/h)
spotřeba - 11,9 SP (13,8 SP)
Čekal snad někdo jinej výsledek? Tá váha u RS je prostě znát. Jestli se u další generace M3 dostanou na 0-200kmh pod 10s tak pak teda opravdu