Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Kupuješ z netu, nebo máš jiný zdroj? Asi je zkusím.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

Hodím to do zboží na seznamu a pak koupím ty za nejlepší peníz...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
nota
Řidič začátečník
Příspěvky: 123
Registrován: sob 12 bře 19:23

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od nota »

Zrovna zítra by mi měly RS-R dorazit. Dám vědět :)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Je hodně důležitý rozdíl v indexu zatížitelnosti 88 vs 92? (ten mám vzadu předepsaný).
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

uz jsem to sem asi daval, ale M3 komunita jezdi na Kumho V70a. hosi si pochvaluji vlastnosti i vydrz.

http://www.kumhoracingteam.cz/index.php ... &subitem=0

pro BMW je doporucena tvrda smes K90
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

Taky jsem pošilhával po V700 z Mini Cooperu, jenže oproti RS-R je cena prakticky dvojnásobná :( a nemyslím si, že by byly 2krát lepší. Otázka je výdrž RS-R na M135i, směs je měkká a přeci jen je to už celkem otesánek a když jsem viděl jak to vytahalo vzorek prakticky z vnitřku běhounu na nový gumě na předku v Hradci... Bych aspoň zkusil vzít co nejširší co jde na disk, ať tam je co nejvíc masa.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

proto se doporucuje ta tvrda smes - cetl jsem na UK M3 foru nekolik srovnani, kde stalo, ze je ta Kumho trochu horsi na mokru, ale jinak ze vydrzi vice nez Federal
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Nemůže být problém sjíždění středu gumy ve vyšším tlaku zahřáté pneu? Pozoruju to i u zadních pneu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

jezdis na tlaku predepsanem BMW? pokud ano, mel bys jit dolu. osvedcilo se mi to na vsech BMW, co jsem mel.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

M.Z. píše:Nemůže být problém sjíždění středu gumy ve vyšším tlaku zahřáté pneu? Pozoruju to i u zadních pneu.
Tak upustit po zahřátí se prostě na okruhu musí, bez toho to nejde. Když neupustím tak se na předku můžu dostat až někam k 2,7b a to už je hrozně znát na přilnavosti - guma začne hodně klouzat. Normálně mám po zahřátí 2,25b.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět