Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Nebo české RBčko http://www.rb-bike.cz/ramy-kola/98/78/c ... pecifikace
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
spravne, ja se nejradeji splham do kopce (pesky, behem, na kole...), proste tak, aby to byla poradna aerobni zatez. sjezdy me nebavi, ty beru jakou nutnou soucast cesty vzhuru .
haibike mi vyhovoval. mozna i tim, ze nemam zkusenost s nicim jinym. jinak prodejce, co jsem u nej haibike kupoval, mluvil jeste o jine alternative v podstate stejnou vybavou za cenu okolo 27t. zajedu se tam mrknout a uvidim.
haibike mi vyhovoval. mozna i tim, ze nemam zkusenost s nicim jinym. jinak prodejce, co jsem u nej haibike kupoval, mluvil jeste o jine alternative v podstate stejnou vybavou za cenu okolo 27t. zajedu se tam mrknout a uvidim.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Toho Bergamonta (Revox, zakladni model na karbonovym ramu) jsem mel doma pujcenyho 2 mesice, nez jsem sehnal FSR a byl jsem z neho unesenej. Kratka zadni stavba + akorat dlouhej predek (vel M + ja mam 180cm), tuhej ramovej trojuhelnik, jedinou slabinou yla absence pevny osy vzadu, lehky tuhy kola (Rovaly na FSR jsou o levelu jina liga) a naky poradny plaste.
Konverze na 1x10 je jednoducha, staci prevodnik s cikcak zubama aby nepadal retez + podlozky pod srouby prevodniku aby vystredila retezova linka. Pri 32T prevodniku mi prevody do kopce nechybej, z kopce dolu prestavam slapat kolem 35 - 40km/h, nevim presne, tachac uz davno nevozim Vyhody min harampadi na kole (-450g u s9), nikde nic necinka, neskrta, i v terenu ticho a klid, kolem prevodniku je dost mista, takze se to tam nezanasi bahnem jako driv. Negativa zatim nula, retez nespadl ani jednou zjednoduseni razeni je jedna z nej inovaci za posledni dobu...
Konverze na 1x10 je jednoducha, staci prevodnik s cikcak zubama aby nepadal retez + podlozky pod srouby prevodniku aby vystredila retezova linka. Pri 32T prevodniku mi prevody do kopce nechybej, z kopce dolu prestavam slapat kolem 35 - 40km/h, nevim presne, tachac uz davno nevozim Vyhody min harampadi na kole (-450g u s9), nikde nic necinka, neskrta, i v terenu ticho a klid, kolem prevodniku je dost mista, takze se to tam nezanasi bahnem jako driv. Negativa zatim nula, retez nespadl ani jednou zjednoduseni razeni je jedna z nej inovaci za posledni dobu...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
@ex.: to se teda fakt neshodneme.... je vidět že nejezdíš dlouhá stoupání v tempu (dlouhé = třeba 800 výškových metrů nonstop do kopca v terénu/mimo asfalt...) .... to bys potom věděl, jak je důležité mít převody (směrem ke kašpárkovi) odstupňované s optimálnně malými rozdíly přev. poměru.... jenom tak nevytuhneš a dáš to...
proto zmiňuju, že 1x10 nebo 1x 11 nedává dostatečný počet malých odstupů mezi převody...
proto zmiňuju, že 1x10 nebo 1x 11 nedává dostatečný počet malých odstupů mezi převody...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
honziss píše: jedinou slabinou yla absence pevny osy vzadu
vyjádření konstruktéra od Cannondale při prezentaci nového F-SiPevná osa chybí. Podle konstruktéra Petera Denka pro ni na hardtailu není důvod - tuhosti nepřidá, jen je těžší a složitější při výměně kola.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Cos prosímtě nepochopil na tom, že u 1x10 má většina lidí úplně stejnou kazetu, jako měli na 2x10, takže odstupňování je úplně stejné?? Já tam mám úplně standardní SLX kazetu.pavproch píše:@ex.: to se teda fakt neshodneme.... je vidět že nejezdíš dlouhá stoupání v tempu (dlouhé = třeba 800 výškových metrů nonstop do kopca v terénu/mimo asfalt...) .... to bys potom věděl, jak je důležité mít převody (směrem ke kašpárkovi) odstupňované s optimálnně malými rozdíly přev. poměru.... jenom tak nevytuhneš a dáš to...
proto zmiňuju, že 1x10 nebo 1x 11 nedává dostatečný počet malých odstupů mezi převody...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Mrkni na značku Trek, teďka mi na ně servisák dával velmi slušný reference.mmira píše:kolo stavalo na spolecne chodbe v baraku. nikdy se tu nic neztratilo, ted si to ale asi nekdo vyhlidl, pres noc vypacil dvere a zmizel i s kolem.
v posledni dobe se mi ty necekane a neplanovane vydaje mnozi .
nejvice me na tom stve to, ze jsem mel ted v planu nekolik nasledujicich mesicu opravdu jezdit. nevite nekdo o nejake dobre nabidce 29" HT MTB v cene do 30t?
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Cyklistické vlákno
@ex: to nějak hlava nebere - stejné 10-ti kolečko pro 1x10 i 2x10?
a vepředu je kolik zubů teda? když vzadu 11-32?
a vepředu je kolik zubů teda? když vzadu 11-32?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
+1, jestli máš rád sport. posez, nekoukej na Meridy ani Authory.Vrooom píše:Souhlas, to vypada fajn, libi se mi 2x10 s type 2. Geoska taky pekna, kratka zadni stavba 29 hodne pomuze.
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Cyklistické vlákno
pavproch píše:@ex: to nějak hlava nebere - stejné 10-ti kolečko pro 1x10 i 2x10?
a vepředu je kolik zubů teda? když vzadu 11-32?
Ano, přesně. Je to napsáno výše - vyhodíš převodníky na klice a dáš tam jen jeden
11-32 je trochu extrém kazeta. Většinou se dnes vozí 11-36, méně často 11-34.
Když jsem měl 2x10 měl jsem 26/38 vepředu a 11-36 vzadu.
Jako 1x10 mám 34 vepředu a 11-36 vzadu. Na 29 je ale pro 1x10 optimální mít vepředu 32T.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek