Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Kupuješ z netu, nebo máš jiný zdroj? Asi je zkusím.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Hodím to do zboží na seznamu a pak koupím ty za nejlepší peníz...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Zrovna zítra by mi měly RS-R dorazit. Dám vědět
Re: 125d vs M135i
Je hodně důležitý rozdíl v indexu zatížitelnosti 88 vs 92? (ten mám vzadu předepsaný).
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
uz jsem to sem asi daval, ale M3 komunita jezdi na Kumho V70a. hosi si pochvaluji vlastnosti i vydrz.
http://www.kumhoracingteam.cz/index.php ... &subitem=0
pro BMW je doporucena tvrda smes K90
http://www.kumhoracingteam.cz/index.php ... &subitem=0
pro BMW je doporucena tvrda smes K90
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Taky jsem pošilhával po V700 z Mini Cooperu, jenže oproti RS-R je cena prakticky dvojnásobná a nemyslím si, že by byly 2krát lepší. Otázka je výdrž RS-R na M135i, směs je měkká a přeci jen je to už celkem otesánek a když jsem viděl jak to vytahalo vzorek prakticky z vnitřku běhounu na nový gumě na předku v Hradci... Bych aspoň zkusil vzít co nejširší co jde na disk, ať tam je co nejvíc masa.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
proto se doporucuje ta tvrda smes - cetl jsem na UK M3 foru nekolik srovnani, kde stalo, ze je ta Kumho trochu horsi na mokru, ale jinak ze vydrzi vice nez Federal
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Nemůže být problém sjíždění středu gumy ve vyšším tlaku zahřáté pneu? Pozoruju to i u zadních pneu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
jezdis na tlaku predepsanem BMW? pokud ano, mel bys jit dolu. osvedcilo se mi to na vsech BMW, co jsem mel.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Tak upustit po zahřátí se prostě na okruhu musí, bez toho to nejde. Když neupustím tak se na předku můžu dostat až někam k 2,7b a to už je hrozně znát na přilnavosti - guma začne hodně klouzat. Normálně mám po zahřátí 2,25b.M.Z. píše:Nemůže být problém sjíždění středu gumy ve vyšším tlaku zahřáté pneu? Pozoruju to i u zadních pneu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).