BMW Divize
Re: BMW Divize
Chlopi, ja som pisal o MOTORE. Ze zvuk, odozvy na plyn, ze to uz nie je to co bolo. A vsetci vieme aj pricinu. Ale mozme sa uz zacat bavit o mensom zle horsi motor + MT alebo lepsi motor + AT skoda, ze pri novej M3 sa nevabime este o lepsie vyladenej V8 s MT
E46 325i + E60 550i
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Vono to existuje!!!
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... enz_clk60/
A sice len C32 AMG s Tremac T56 6st. manualom, ale...
http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... s32-4.html
Kazdopadne ako vravim, u mna je manual proste az na 1. mieste a na druhom je motor a na tretom nahon. Takze aj ked je ten motor zmrseny a viem ako spravny motor vie auto uplne zmenit (Yeti 1,8 TSI), stale pre mna bude moznost plnej kontroly nad autom vyssie ako jeho charakter udany motorom...
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... enz_clk60/
A sice len C32 AMG s Tremac T56 6st. manualom, ale...
http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... s32-4.html
Kazdopadne ako vravim, u mna je manual proste az na 1. mieste a na druhom je motor a na tretom nahon. Takze aj ked je ten motor zmrseny a viem ako spravny motor vie auto uplne zmenit (Yeti 1,8 TSI), stale pre mna bude moznost plnej kontroly nad autom vyssie ako jeho charakter udany motorom...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
@snow: čeče, zajímavá otázka....
u mně je priorita č.1 jasná - musí to papat správnou - tu lehčí - frakci ropy, pak MT a až pak motor.... teda asi....
u mně je priorita č.1 jasná - musí to papat správnou - tu lehčí - frakci ropy, pak MT a až pak motor.... teda asi....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
K M3/M4: Já nevím, co vám vadí? Vždyť R6 je nejtradičnější motor u BMW napříč historií, osmiválce jsou proti nim málem výjimky - já vím, 507 a Barokní andělé, ale pak byla dlooouhá mezera. A v divizi M mají R6 taky nejvíc "zářezů". Pro mě je R6 pro M3 ideální volba a jestli foukaná nebo ne mi přijde ne až tak podstatné.
Důležitost: pro mě jasně 1. Manuální převodovka, 2. Benzín 3. Turbo / atmo a náhon, kde mám jen malou preferenci.
Automat bych si nekoupil nikdy, diesel jen krajně nerad a v nouzi, ale turbo / atmo a FWD / RWD v podstatě podle toho, jak se zrovna co povedlo.
Vlastně mám nejraději dobře udělané FWD + dobré benzínové turbo s MT
Důležitost: pro mě jasně 1. Manuální převodovka, 2. Benzín 3. Turbo / atmo a náhon, kde mám jen malou preferenci.
Automat bych si nekoupil nikdy, diesel jen krajně nerad a v nouzi, ale turbo / atmo a FWD / RWD v podstatě podle toho, jak se zrovna co povedlo.
Vlastně mám nejraději dobře udělané FWD + dobré benzínové turbo s MT
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
mně by u M3 (kterou si nekoupim, bo bojim) nevadilo R6, mně by kurewsky "vadil" ten větrník.... asi su divný...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@pavrproch: Nie si divny. Ono ked sa zide priamovstrik a k tomu este turba, tak vysledok je, ze to znie jak dizel a reakcie motoru na plyn su oproti Tvojej atmosfere nova niekde inde.
@beamont: to bola bud recnicka pripomienka zo starych casov, alebo ked ano, schvale si vyskusaj, NASTARTUJ F30 335i pripadne F20 550i (bohuzial ani ta V8 na tom nie je lepsie) , zapocuj sa do toho zvuku a k tomu pridaj par krat po sebe ryche plyn bruselska elektornika a k tomu turba k tomu nebudu vediet co skor kazdopadne reakcie R6 o ktorych pises to nebudu.
Btw, mi to pride uchylne dopovat "M"" zvukom z reprakov, vam to nepride? Take AMG sa stale nemusi "malovat" aby bolo pekne.
@beamont: to bola bud recnicka pripomienka zo starych casov, alebo ked ano, schvale si vyskusaj, NASTARTUJ F30 335i pripadne F20 550i (bohuzial ani ta V8 na tom nie je lepsie) , zapocuj sa do toho zvuku a k tomu pridaj par krat po sebe ryche plyn bruselska elektornika a k tomu turba k tomu nebudu vediet co skor kazdopadne reakcie R6 o ktorych pises to nebudu.
Btw, mi to pride uchylne dopovat "M"" zvukom z reprakov, vam to nepride? Take AMG sa stale nemusi "malovat" aby bolo pekne.
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
Vývoj turb a řízení motoru pokračuje, časem se tomu nevyhneme asi nikdo. Miluju bavorský atmo R6, ale jsem realista. Klíčový pro mě je, kdy se naučí v serii naladit turba s minimální lépe žádnou prodlevou a přímočarým ovládáním motoru. Jde to jen ekonormy a ekokurvítka to dělají složitější.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
RWD
Re: BMW Divize
Ja bych řekl ze s tim zatím nikdo z nás nejel a proto je na hodnocení moc brzy... když vse dobře pujde, brzy se to urcite nekomu dostane do ruky na dlouhodobejsi test
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Nulová prodleva když se turbo roztáčí pomocí výfukových spalin je utopie, leda to srovnávat elektromotorem jako McLaren P1
d1.8t píše:Vývoj turb a řízení motoru pokračuje, časem se tomu nevyhneme asi nikdo. Miluju bavorský atmo R6, ale jsem realista. Klíčový pro mě je, kdy se naučí v serii naladit turba s minimální lépe žádnou prodlevou a přímočarým ovládáním motoru. Jde to jen ekonormy a ekokurvítka to dělají složitější.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601