BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

Chlopi, ja som pisal o MOTORE. Ze zvuk, odozvy na plyn, ze to uz nie je to co bolo. A vsetci vieme aj pricinu. Ale mozme sa uz zacat bavit o mensom zle :-) horsi motor + MT alebo lepsi motor + AT :-) skoda, ze pri novej M3 sa nevabime este o lepsie vyladenej V8 s MT :-(
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Vono to existuje!!! :P
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... enz_clk60/

A sice len C32 AMG s Tremac T56 6st. manualom, ale... ^:)^
http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... s32-4.html

Kazdopadne ako vravim, u mna je manual proste az na 1. mieste a na druhom je motor a na tretom nahon. Takze aj ked je ten motor zmrseny a viem ako spravny motor vie auto uplne zmenit (Yeti 1,8 TSI), stale pre mna bude moznost plnej kontroly nad autom vyssie ako jeho charakter udany motorom...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@snow: čeče, zajímavá otázka.... :D

u mně je priorita č.1 jasná - musí to papat správnou - tu lehčí - frakci ropy, pak MT a až pak motor.... teda asi.... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

K M3/M4: Já nevím, co vám vadí? Vždyť R6 je nejtradičnější motor u BMW napříč historií, osmiválce jsou proti nim málem výjimky - já vím, 507 a Barokní andělé, ale pak byla dlooouhá mezera. A v divizi M mají R6 taky nejvíc "zářezů". Pro mě je R6 pro M3 ideální volba a jestli foukaná nebo ne mi přijde ne až tak podstatné.

Důležitost: pro mě jasně 1. Manuální převodovka, 2. Benzín 3. Turbo / atmo a náhon, kde mám jen malou preferenci.
Automat bych si nekoupil nikdy, diesel jen krajně nerad a v nouzi, ale turbo / atmo a FWD / RWD v podstatě podle toho, jak se zrovna co povedlo.
Vlastně mám nejraději dobře udělané FWD + dobré benzínové turbo s MT :-??
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

mně by u M3 (kterou si nekoupim, bo bojim) nevadilo R6, mně by kurewsky "vadil" ten větrník.... asi su divný...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

@pavrproch: Nie si divny. Ono ked sa zide priamovstrik a k tomu este turba, tak vysledok je, ze to znie jak dizel a reakcie motoru na plyn su oproti Tvojej atmosfere nova niekde inde.

@beamont: to bola bud recnicka pripomienka zo starych casov, alebo ked ano, schvale si vyskusaj, NASTARTUJ F30 335i pripadne F20 550i (bohuzial ani ta V8 na tom nie je lepsie) , zapocuj sa do toho zvuku a k tomu pridaj par krat po sebe ryche plyn :-) bruselska elektornika a k tomu turba k tomu nebudu vediet co skor :-) kazdopadne reakcie R6 o ktorych pises to nebudu.

Btw, mi to pride uchylne dopovat "M"" zvukom z reprakov, vam to nepride? Take AMG sa stale nemusi "malovat" aby bolo pekne.
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Vývoj turb a řízení motoru pokračuje, časem se tomu nevyhneme asi nikdo. Miluju bavorský atmo R6, ale jsem realista. Klíčový pro mě je, kdy se naučí v serii naladit turba s minimální lépe žádnou prodlevou a přímočarým ovládáním motoru. Jde to jen ekonormy a ekokurvítka to dělají složitější.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
RWD
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Ja bych řekl ze s tim zatím nikdo z nás nejel a proto je na hodnocení moc brzy... když vse dobře pujde, brzy se to urcite nekomu dostane do ruky na dlouhodobejsi test :)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

ano, hodnotime len to co sme videli, poculi na videach :-)
E46 325i + E60 550i
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

Nulová prodleva když se turbo roztáčí pomocí výfukových spalin je utopie, leda to srovnávat elektromotorem jako McLaren P1 :)
d1.8t píše:Vývoj turb a řízení motoru pokračuje, časem se tomu nevyhneme asi nikdo. Miluju bavorský atmo R6, ale jsem realista. Klíčový pro mě je, kdy se naučí v serii naladit turba s minimální lépe žádnou prodlevou a přímočarým ovládáním motoru. Jde to jen ekonormy a ekokurvítka to dělají složitější.
Aspoň, že už se obrátil trend přibírání a nový modely jsou lehčí než jejich předchůdci.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Odpovědět