Preco VW?
Re: Preco VW?
tak kvalita interiéru je celkově jinde než u konkurence, nebal bych se tvrdit že ma blíž k prémii než ke konkurenci ve své třídě at uz Passat vs Mondeo, Insignie tak Golf vs. Astra, Focus
AR by se ráda řadila k prémii, bohužel jí zbyly dva modely a z toho jeden dosluhující, 159 pokud vim strhali i příznivci značky, pze chtěla být hodně BMW a nakonec nebyla ani BMW ani Alfa, a o zadokolko-transaxle-maserato Giulii uz Marchione mele tři roky a kecyvkleci
AR by se ráda řadila k prémii, bohužel jí zbyly dva modely a z toho jeden dosluhující, 159 pokud vim strhali i příznivci značky, pze chtěla být hodně BMW a nakonec nebyla ani BMW ani Alfa, a o zadokolko-transaxle-maserato Giulii uz Marchione mele tři roky a kecyvkleci
Re: Preco VW?
@bob: Jasný, ja tomu nic neberu. Ono proste zalezi co kdo od auta chce.Nekdo to ma jako stroj, nekdo jako radost. Kazdopadne me treba proste pobavi jak tyhle koncernovske vychytavky pak novinari prekrucujou a pak si clovek pri testu 4C precte, ze palubka je tvrda a rucka dela nepekenj zvuk
@retron: Nenech se mylit, giulietta neni taky zadny zrak a mito jakbysmet. Nejsou to alfy, jedine o cem se momentalne da mluvit je 4C a jasne na tom de videt kam by se automobilka mela vydat (poptavka nekolikatinasobne prevysuje dodavku)
@retron: Nenech se mylit, giulietta neni taky zadny zrak a mito jakbysmet. Nejsou to alfy, jedine o cem se momentalne da mluvit je 4C a jasne na tom de videt kam by se automobilka mela vydat (poptavka nekolikatinasobne prevysuje dodavku)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Preco VW?
Tak zrovna vnitřek Insignie se mi líbí dost a zdá se mi i z pěkných materiálů, ale zase na to nejsem nějaký fetišista. A (příplatkové) sedačky jsou perfektní.
MiTo souhlas, ale Giulietta je IMHO povedené auto. Hlavně s motorem 1.4 Multiair funguje výborně - motor je točivý, má výkonovou špičku, zvuk a parádní zátah. Podvozek taky dobrý, výrazný rozdíl sportovní / standardní a podle velikosti kol. Facelift vyřešil asi jedinou slabinu, a sice boční vedení sedaček.
Trochu měl zklamala jen nejsilnější verze QV, ten litinový 1.75 (před FL) už předek moc zatěžuje. Možná s novým hliníkovým blokem to bude lepší.
MiTo souhlas, ale Giulietta je IMHO povedené auto. Hlavně s motorem 1.4 Multiair funguje výborně - motor je točivý, má výkonovou špičku, zvuk a parádní zátah. Podvozek taky dobrý, výrazný rozdíl sportovní / standardní a podle velikosti kol. Facelift vyřešil asi jedinou slabinu, a sice boční vedení sedaček.
Trochu měl zklamala jen nejsilnější verze QV, ten litinový 1.75 (před FL) už předek moc zatěžuje. Možná s novým hliníkovým blokem to bude lepší.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Preco VW?
Tak Giulietta vubec neni špatný auto a potom co to zlevnili je to i zajimava alternativa. 1.4 Multiar 170 je supr motor, podvozkove výborný, nerovnosti tlumí neskutečne, na muj vkus na alfu trochu houpavější, jediny co me zklamalo byla jejich dvouspojka, to proste neslo, ani rychly ani plynuly, nic. A pokud je v kůži, není ani interiéru moc co vytknout, v hadru je to trošku chudej příbuznej. 4C je podle mě hračka a ani moc hezký to není.
Re: Preco VW?
No nechci plevelit, giu je pekne auto a i povedene, ale rizeni zdaleka nedosahuje bohuzel kvalit 147. Tbi sem osobne mel jen v 159 (ta 8c color z auto.cz) a celkem zklamani, ale v giu by se mohla chovat lepe.
Me docela giulietta zklamala celkovym zpracovanim interieru.A absenci nejake skutecne vykone verze (obdoby gta..)
4C je hračka, desing je o subjektivni vec. Dle me takhle ma presne vypadat sportovni auto, lehke, male, tocivy motor, agilita a zadne zbytecne picoviny (treba servo )
edit: Co se tyce interieru tak u fc verze je to uz odost lepsi
Me docela giulietta zklamala celkovym zpracovanim interieru.A absenci nejake skutecne vykone verze (obdoby gta..)
4C je hračka, desing je o subjektivni vec. Dle me takhle ma presne vypadat sportovni auto, lehke, male, tocivy motor, agilita a zadne zbytecne picoviny (treba servo )
edit: Co se tyce interieru tak u fc verze je to uz odost lepsi
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Preco VW?
mam pocit ze VW a specialne Passat vedia ocenit najma ludia co travia v aute naozaj vela km.řidičBOB píše:Jsi s tím nějak rychle hotovej... Trávím v autě hodně času a tak mám rád své pohodlí, na které jsem již léta zvyklý. Pro tebe je to možná nesmysl, pro mne naopak vcelku důležitá věc...stejně, jako schránka na brýle a mnoho těch jiných nesmyslů...
Sam som Passat dlho nemusel, az kym som ho nemal ako sluzobne a nenajazdil na nom prvych 10.000 km... kedy som pochopil ze na ucel komfortneho cestovania je naozaj vyborny
Re: Preco VW?
Když tady někteří nakousli ten marketing. Tak tedy taky musím souhlasit, že asijské značky mají silnější marketing...zkuste se projet po pražským okruhu a kolik tam bude na které vozy billboardů. Jenom za pár km jízdy jsem napočítal 5 reklam na asijské značky a ani jednu na VW/Škoda.
O televizi ani nemluvě...nepamatuji se na který model jsem od VW jsem kdy viděl reklamu (možná ale jenom moje neinformovanost), ale zato je tam každou chvíli hjondé.
Souhlasím taktéž, že komfort cestování v koncernu je řešen bravůrně - jsou značky, které o sobě tvrdí, že jsou pro řidiče. Jenže jsou pro řidiče zábavou za volantem nebo pohodlím při cestování? Člověk si musí vybrat a VW to druhé splňuje velmi dobře.
Na druhou stranu, když bych měl odbočit od VW ke škodě, tak jsem si teď chtěl poskládat OIII combi L&K a chci naftu, 4x4, automat. A jsem namydlený.
O televizi ani nemluvě...nepamatuji se na který model jsem od VW jsem kdy viděl reklamu (možná ale jenom moje neinformovanost), ale zato je tam každou chvíli hjondé.
Souhlasím taktéž, že komfort cestování v koncernu je řešen bravůrně - jsou značky, které o sobě tvrdí, že jsou pro řidiče. Jenže jsou pro řidiče zábavou za volantem nebo pohodlím při cestování? Člověk si musí vybrat a VW to druhé splňuje velmi dobře.
Na druhou stranu, když bych měl odbočit od VW ke škodě, tak jsem si teď chtěl poskládat OIII combi L&K a chci naftu, 4x4, automat. A jsem namydlený.
Re: Preco VW?
O televizi ani nemluvě...nepamatuji se na který model jsem od VW jsem kdy viděl reklamu (možná ale jenom moje neinformovanost), ale zato je tam každou chvíli hjondé.
a co comfortlajnedišn, to jsi nikdy neviděl ???? tu stáj plnou plnokrevníků a nemluvim o golfu vysícím vedle bůčku
a co comfortlajnedišn, to jsi nikdy neviděl ???? tu stáj plnou plnokrevníků a nemluvim o golfu vysícím vedle bůčku
Re: Preco VW?
Pohodlí ? Je vidět, jak jsme každý jiný, protože nic z produkce koncernu pro mne pohodlí neznamená.
Strávím v autě opravdu dost času (5-11.000km měsičně), takže bych o potřebě pohodlí měl mít určitou představu.
Strávím v autě opravdu dost času (5-11.000km měsičně), takže bych o potřebě pohodlí měl mít určitou představu.
MG - radost až na kost.
Re: Preco VW?
Marketing nejsou jen cedule u silnice a jejich množství - ale to by nám pravděpodobně nejlépe řekl zakladatel vlákna.
MG - radost až na kost.