Preco VW?
Re: Preco VW?
Rarife: Dobře napsáno.
retron: No a proč ne Opel, Ford a Frantíky? Opel je konzervativnější + pohodlný a Ford naopak trochu extravagenatnější a dynamičtější, když už jsem odhodlán utrati tolik peněz co za VW. No a Francouzi dělají dobrá až výborná (jak které) auta za míň peněz než VW. Itálie je momentálně zastoupená jen Fiatem v nižších třídách nebo specifickými Alfami a Lanciemi, které opravdu nejsou cílené na stejnou skupinu zákazníků jako VW a spíš přečnívají do prémie.
Německá prémie je cenově jinde a o Japoncích a Korejcích nemám moc co říct, ti jdou zcela mimo mě.
retron: No a proč ne Opel, Ford a Frantíky? Opel je konzervativnější + pohodlný a Ford naopak trochu extravagenatnější a dynamičtější, když už jsem odhodlán utrati tolik peněz co za VW. No a Francouzi dělají dobrá až výborná (jak které) auta za míň peněz než VW. Itálie je momentálně zastoupená jen Fiatem v nižších třídách nebo specifickými Alfami a Lanciemi, které opravdu nejsou cílené na stejnou skupinu zákazníků jako VW a spíš přečnívají do prémie.
Německá prémie je cenově jinde a o Japoncích a Korejcích nemám moc co říct, ti jdou zcela mimo mě.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Preco VW?
tak si do toho sedni, proste levny strepy na prvni pohled, dotyk omak čuch
ok tak s golfem srovnat muzu akorat giuliettu a to uz je presah do prémie (cenove), astra ikdyz se posledni dobou snazi je to proste opel, posledni Focus ala globalni auto nicim nevynikajici levnej hnus, megane+C4 proste spotrebka, 308 nemel jsem tu čest ale designove pajclej Golf s jedinym vystrelkem budikama nad volantem, tak proc nevzit original? Korejci jsou porad korejsky, ikdyz pokrok jim nelze uprit. Civic ani extravago ani sport, tak leda pro holku.
Jediny co nechapu jsou nabuseny Passaty 4motion TDI DSG za 1,3M a vsechny snad prece nejsou fleet "muzes cokoliv ve tride VW"
ok tak s golfem srovnat muzu akorat giuliettu a to uz je presah do prémie (cenove), astra ikdyz se posledni dobou snazi je to proste opel, posledni Focus ala globalni auto nicim nevynikajici levnej hnus, megane+C4 proste spotrebka, 308 nemel jsem tu čest ale designove pajclej Golf s jedinym vystrelkem budikama nad volantem, tak proc nevzit original? Korejci jsou porad korejsky, ikdyz pokrok jim nelze uprit. Civic ani extravago ani sport, tak leda pro holku.
Jediny co nechapu jsou nabuseny Passaty 4motion TDI DSG za 1,3M a vsechny snad prece nejsou fleet "muzes cokoliv ve tride VW"
Re: Preco VW?
Passaty za 40-50.000 Eur proste beru firmy/organizacie, kde ma vyssi manazment povoleny Passat ale velmi stedry limit... tak preco to nevyuzit... Podobne ako Superby V6, tie su v SR takmer vsetko statne organizacie...
Re: Preco VW?
jj Superb V6 muze byt bud jedine policejni, služební ŠA anebo hejtman/ouřada/ministerstvo/vlezprdel
Re: Preco VW?
Podle mě je VW prostě chápaný jako lepší normální auto pro normální lidi. Tím "lepší" myslím to, že na to někdo má a nekupuje Škodu, Huyndai nebo tak. Taková ta normální kvalita.BMW, Audi, MB, to si kupují zloději, mafiáni a tajkový špatný lidi a Francouze, Fordy atd. jsou chápaný jako levnější alternativy. Netvrdím, že to tak je, ale u takových značek je ta setrvačnost obrovská.quasimoto píše:Chapem ze som na fore trosku inak zameranych ludi, vysvetlim preco sa pytam:
Pracujem pre VW (nie predajca), a v praci robime mensi prieskum ake pozitiva si spajaju so znackou VW - co mozu byt nasledne motivy kupy.
Cize myslel som to silne stranky z hladiska potencialneho kupujuceho.
Jinak pro mě osobně nic. Stejně tak třeba Škoda. Nejsou to špatný auta, to ne. Ale prostě nenabízí nic pro mě. Kdybych měl koupit něco za málo, tak bych koupil to, co by posloužilo za dobrej peníz, bez nějakých lepších ambicí. Bez ohledu na značku, třeba i VW, ale nemyslím si to. Ceny výš než 0,5 mega, tam snad pro mě není auto, takže bych koupil něco levnýho co poslouží. Pak bych šel asi do 1er nebo něčeho, co pojede. Přes mega bych šel buď do Caymana nebo C/E-klasse (podle toho, jestli bych měl jezdit nebo se vozit) a dál, pokud by tam mělo něco být, tak dobře jezdící limuzína, tedy 750i nebo 760i.
Ale beru, pokud má někdo rodinu a rozpočet kolem 0,75 mega, tak co tam má člověk koupit? Na prémiovky to nestačí a zase pokud si to může dovolit, tak proč ne.
Re: Preco VW?
Jen pro doplnění, z aktuálních generací jsem řídil Astru, Focuse, Giuliettu, Deltu, Bravo, C4, Mégana, BMW 1er, Civica a taky Ceeda a i30. Na novou 308 se chystám v dohledné době. Takže celkem vím, o čem píšu a Golfa bych si fakt nevybral. Nicméně uznávám, že to je individuální a částečně způsobené mou silnou nedůvěrou ke značce VW.retron píše:tak si do toho sedni, proste levny strepy na prvni pohled, dotyk omak čuch
ok tak s golfem srovnat muzu akorat giuliettu a to uz je presah do prémie (cenove), astra ikdyz se posledni dobou snazi je to proste opel, posledni Focus ala globalni auto nicim nevynikajici levnej hnus, megane+C4 proste spotrebka, 308 nemel jsem tu čest ale designove pajclej Golf s jedinym vystrelkem budikama nad volantem, tak proc nevzit original? Korejci jsou porad korejsky, ikdyz pokrok jim nelze uprit. Civic ani extravago ani sport, tak leda pro holku.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Preco VW?
Mě hlavně osobně fascinují majitelé majitelé VW kteří ze všeho dělaj modlu. Ten kdo má golfa zakonitě musí mít nového golfa atd... A když člověk řekne čirou pravdu, že golf je okopirovanej F127 tak se jim otevírá kudla v kapse.
Jsou rozhodně lepší v marketingu, ale to nejde jen o reklamu (které má hyudai víc) jde hlavně o práci s lidma kteří umí jejich auta prodat (tzv. autonovináři) stačí se podívat i zde, vydá se novej překabatěnej golf a záhy se všichni můžou posrat, pak vznikají hlášky o syčící kobře (1.2tsi) apod. Druhou silnou věcí je udělat z ničeho něco a opačně. Jinak výhodou ještě je široká nabídka pokud někdo prostě musí motyky mít.
Druhá otázka je v podstatě stejná jako první..
Důvod ke koupi, osobně nedokážu najít skoro žádný . U škodovky bych napsal, že se jedná o domácí* značku.
Ale jinak myslím si, že firmy které dosáhnout takového úspěchu jako VW jsou vždy na tom velmi podobně. Vždy bude rohlík prodávanější než foccacia atd. a toto není vyjímka. Jen je nutné třeba ať si lidé uvědomí, že VW nedělá nejlepší auta, ale je nejlepší v prodeji...
Jsou rozhodně lepší v marketingu, ale to nejde jen o reklamu (které má hyudai víc) jde hlavně o práci s lidma kteří umí jejich auta prodat (tzv. autonovináři) stačí se podívat i zde, vydá se novej překabatěnej golf a záhy se všichni můžou posrat, pak vznikají hlášky o syčící kobře (1.2tsi) apod. Druhou silnou věcí je udělat z ničeho něco a opačně. Jinak výhodou ještě je široká nabídka pokud někdo prostě musí motyky mít.
Druhá otázka je v podstatě stejná jako první..
Důvod ke koupi, osobně nedokážu najít skoro žádný . U škodovky bych napsal, že se jedná o domácí* značku.
Ale jinak myslím si, že firmy které dosáhnout takového úspěchu jako VW jsou vždy na tom velmi podobně. Vždy bude rohlík prodávanější než foccacia atd. a toto není vyjímka. Jen je nutné třeba ať si lidé uvědomí, že VW nedělá nejlepší auta, ale je nejlepší v prodeji...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Preco VW?
Aby ti nepraskla cévka.Bofors píše:ježiš to jsou vejblitky a proto je koncern VW jednou z největších a nejůspěšnějších automobilek na světě, protože celý svět je plný blbců a vy dva jste jediní normální , asi tak. quasimoto- obejdi autosalony, povoz se a srovnej sám, tady nic objektivního nedostaneš.
RWD
Re: Preco VW?
Jeste bych mozna dodal design, ergonomie a zpracovani interieru.
Nevim jak jsou na tom nejnovejsi modely, ale interiery starsich VW/Skoda a hlavne Audi jsou na daleko pred konkurenci od BMW nebo MB, a o plastikovem pekle cehokoli "mene premioveho" ani nemluvim.
Nevim jak jsou na tom nejnovejsi modely, ale interiery starsich VW/Skoda a hlavne Audi jsou na daleko pred konkurenci od BMW nebo MB, a o plastikovem pekle cehokoli "mene premioveho" ani nemluvim.
Re: Preco VW?
zkusím se pochopit - bofors bacha, budou zblitky...
pozitiva a sociální jistoty:
jj, interiér - provedením minimálně srovnatelný s prémiovou vrtulí... mému oku lahodící dyzajn in i ex - žádné píííčoviny bigbít hašlerky, trenky do zvonu a placatý kytary ale střídmost, jednoduchost, skoro žádné oblinky, všude hrana.... jednoduché a logické vnitřní uspořádání (mluvím teda o leguánovi a oftáce II a III), solidní jízdní vlastnosti a opravdu široký výběr.... a koneckonců i fakt, že to oservisuje každej druhej jouda v garáži... a každej třetí jouda na to má i diag...
mínusy: žádné emoce - a to takže velmi, image fleetovýho auta....
závěr: pro sebe bych si to na 99% nekoupil (ref emoce), drahé dobrovolně vyhovuje a chlopi ve firmě si halt nemožou vyskakovat a musí si zvyknůť...
pozitiva a sociální jistoty:
jj, interiér - provedením minimálně srovnatelný s prémiovou vrtulí... mému oku lahodící dyzajn in i ex - žádné píííčoviny bigbít hašlerky, trenky do zvonu a placatý kytary ale střídmost, jednoduchost, skoro žádné oblinky, všude hrana.... jednoduché a logické vnitřní uspořádání (mluvím teda o leguánovi a oftáce II a III), solidní jízdní vlastnosti a opravdu široký výběr.... a koneckonců i fakt, že to oservisuje každej druhej jouda v garáži... a každej třetí jouda na to má i diag...
mínusy: žádné emoce - a to takže velmi, image fleetovýho auta....
závěr: pro sebe bych si to na 99% nekoupil (ref emoce), drahé dobrovolně vyhovuje a chlopi ve firmě si halt nemožou vyskakovat a musí si zvyknůť...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.