lehke a zadni nahon z vrakoviste?
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
Konečně odpověď k tématu. Ta je COOL dost. Až na ten výkon
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
a spotrebu
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
To také. Konečně nalezeno řešení
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
mantaci
chci to na pokus o stavbu malyho dvousedadlovyho auticka, neco mezi Lotusem 7, Wikowem 7/28 Sport (k videni v NTM), Austinem Healey a tak. Proste britska klasika. To znamena zadni nahon, motor vpredu, kabrio, takovej ten styl zavodaku ze 30. let
Ale nepotrebuji masivni vykony, protoze by to melo byt lehoucke. Proto staci maly motor. A kvuli dennimu pouzivani do mesta a na vyjizdky chci i nizkou spotrebu. Tak, ted to vite, tak nedelejte kraviny
Mejte se!
chci to na pokus o stavbu malyho dvousedadlovyho auticka, neco mezi Lotusem 7, Wikowem 7/28 Sport (k videni v NTM), Austinem Healey a tak. Proste britska klasika. To znamena zadni nahon, motor vpredu, kabrio, takovej ten styl zavodaku ze 30. let
Ale nepotrebuji masivni vykony, protoze by to melo byt lehoucke. Proto staci maly motor. A kvuli dennimu pouzivani do mesta a na vyjizdky chci i nizkou spotrebu. Tak, ted to vite, tak nedelejte kraviny
Mejte se!
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
proces homologace mas uz vyresen, nebo to bude non legalni?
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
Obvyklý stavební materiál na podobné věci jsou v Evropě různý Fordy (Sierra,Scorpio,Taunus/Cortina),ale tak jednoduchý to nebude,univerzální parts donor ,ze kterého by se dalo použít všechno bez větších úprav asi neexistuje..
Hlavně skoro všechno cca od 70tých let má přední nápravu McPherson,která půjde těžko použít v podobném vozítku..
Možná po linii Opel-taky hromada věcí-Kadett A až C,Ascona A,B ,Manta,Rekord,Omega A..
Kadett C by mohl být nejpoužitelnější základ,je nejmenší-přední náprava dvojitý lichoběžník,zadní tuhá..
..nebo transaxle Alfa Romeo 75,90,Alfetta.. ale to by bylo trochu složitější..
Hlavně skoro všechno cca od 70tých let má přední nápravu McPherson,která půjde těžko použít v podobném vozítku..
Možná po linii Opel-taky hromada věcí-Kadett A až C,Ascona A,B ,Manta,Rekord,Omega A..
Kadett C by mohl být nejpoužitelnější základ,je nejmenší-přední náprava dvojitý lichoběžník,zadní tuhá..
..nebo transaxle Alfa Romeo 75,90,Alfetta.. ale to by bylo trochu složitější..
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
Lada sa mi zda ako najpristupnejsie riesenie.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
to goes:
Nechci to nelegalne, melo by stacit to prihlasit jako prestavbu. Dneska je homologace silenost...
to Jose85:
Diky za tipy. Nepredpokladam, ze to pujde snadno. Velkych uprav se nebojim, rad nad tim stravim nejaky cas.
to merlin:
Ktera Lada?
Nechci to nelegalne, melo by stacit to prihlasit jako prestavbu. Dneska je homologace silenost...
to Jose85:
Diky za tipy. Nepredpokladam, ze to pujde snadno. Velkych uprav se nebojim, rad nad tim stravim nejaky cas.
to merlin:
Ktera Lada?
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
...a není to jedno?to merlin:
Ktera Lada?
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?
mazda mx5 na?