Preco VW?
Re: Preco VW?
- marketing
- marketing
- marketing
- a také je důvodem koupi , když chce uživatel splynout s davem a zároveń mít nemalou šanci, že svoje přemisťovadlo nenajde tam, kde ho zanechal kompletní, nebo vůbec...
- marketing
- marketing
- a také je důvodem koupi , když chce uživatel splynout s davem a zároveń mít nemalou šanci, že svoje přemisťovadlo nenajde tam, kde ho zanechal kompletní, nebo vůbec...
MG - radost až na kost.
Re: Preco VW?
Niekto dalsi, kto pochopi otazku?
Btw. marketingove vydavky VW v porovnani s Hyundai alebo Kia su v CR a SR na urovni 10-20%
Btw. marketingove vydavky VW v porovnani s Hyundai alebo Kia su v CR a SR na urovni 10-20%
Re: Preco VW?
Množství prostředků přece nemusí mít souvislost s účinností reklamy.
Otázku jsem pochopil, odpověď odráží můj názor, asi jsi chtěl slyšet jinou odpověď - ale to není má chyba
Otázku jsem pochopil, odpověď odráží můj názor, asi jsi chtěl slyšet jinou odpověď - ale to není má chyba
MG - radost až na kost.
Re: Preco VW?
Silné stránky VW: dobrá pověst (kupodivu ještě pořád, přes mnoho vážných problémů v posledních letech); v Německu chápaný jako domácí značka; pro firmy je VW jako služební auto chápaný jako volba, která nedráždí a nevyvolává kontroverze u zákazníků; široká nabídka modelů a variant; široká síť servisů; marketingquasimoto píše:ake su podla vas silne stranky znacky VW?
Slabé stránky: vysoký počet konstrukčních chyb a omylů, zejména při konstrukcích motorů (HTP, TSI s řemenem, TDI s PD, V10 TDI a další a další), s tím souvisejících mnoho závažných problémů se spolehlivostí v posledních letech; extrémně konzervativní design (exteriéry i interiéry); krátké záruky; mnohdy vysoká servisní náročnost; vysoké ceny servisu a náhradních dílů (to poslední myslím v ČR, zahraničí neumím posoudit)
Jednoznačně v marketingu a schopnosti nabídnout široké portfolio modelů a verzí (motory, náhony, převodovky, výbava)quasimoto píše:V com je podla vas lepsia ako konkurencia?
Horší než konkurence: konstrukce, zejména motorů
Nic mě nenapadá, já bych svoje peníze za VW (ani nic jiného z koncernu VW) nikdy neutratil.quasimoto píše:Preco sa pri kupe rozhodnut prave pre VW?
Proč ne: Za ty samé peníze mohu u konkurence dostat víc (přinejmenší pokud jde o spolehlivost, výbavu a záruky)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Preco VW?
ježiš to jsou vejblitky a proto je koncern VW jednou z největších a nejůspěšnějších automobilek na světě, protože celý svět je plný blbců a vy dva jste jediní normální , asi tak. quasimoto- obejdi autosalony, povoz se a srovnej sám, tady nic objektivního nedostaneš.
Re: Preco VW?
Bofors:
1.) Fakt si myslíš, že vždy platí nejprodávanější = nejlepší z technického hlediska? Srovnej koncenkonců potraviny nebo hudbu...
2.) Úplně stejně bys mohl argumentovat pro Toyotu a GM
3.) Podívej se do historie. VW v podstatě motorizoval Německo (víme proč) a taky země v německé sféře vlivu (Rakousko, německy mluvící část Švýcarska, částečně i Holandsko a Benelux), což je gros evropského trhu. A jakmile jsi na takovémhle trhu největší, tak máš obrovskou výhodu - nejvíc prodejců a servisů, prakticky každý se na tvém autě učí jezdit atd. atd. Francouzské, britské a italské značky měly podobnou situaci na svých trzích, jenže ty jsou jaksi daleko menší než Německo a spol., tudíž nikdo jiný v Evropě nezískal (a ani nemohl) takovou hospodářskou sílu jako lídr německého trhu (opět uvaž i Toyotu a GM, ačkoliv ty NIKDY nebyly doma tak dominantní jako VW v Německu v 50. a 60. letech, můžeme rozebrat proč).
4.) Kromě toho VW Brouk byl svým způsobem geniální a především funkční, levné a spolehlivé auto a přinejmenším první tři generace Golfu na to dobře navázaly. Pak už to zdaleka tak veselé nebylo
5.) Ta rada obejít salony a projet se sám je naprosto správná, ale nejsem si jist, jestli tazatel zrovna nějaké auto vybírá. Mám pocit, že se spíš ptá obecně.
1.) Fakt si myslíš, že vždy platí nejprodávanější = nejlepší z technického hlediska? Srovnej koncenkonců potraviny nebo hudbu...
2.) Úplně stejně bys mohl argumentovat pro Toyotu a GM
3.) Podívej se do historie. VW v podstatě motorizoval Německo (víme proč) a taky země v německé sféře vlivu (Rakousko, německy mluvící část Švýcarska, částečně i Holandsko a Benelux), což je gros evropského trhu. A jakmile jsi na takovémhle trhu největší, tak máš obrovskou výhodu - nejvíc prodejců a servisů, prakticky každý se na tvém autě učí jezdit atd. atd. Francouzské, britské a italské značky měly podobnou situaci na svých trzích, jenže ty jsou jaksi daleko menší než Německo a spol., tudíž nikdo jiný v Evropě nezískal (a ani nemohl) takovou hospodářskou sílu jako lídr německého trhu (opět uvaž i Toyotu a GM, ačkoliv ty NIKDY nebyly doma tak dominantní jako VW v Německu v 50. a 60. letech, můžeme rozebrat proč).
4.) Kromě toho VW Brouk byl svým způsobem geniální a především funkční, levné a spolehlivé auto a přinejmenším první tři generace Golfu na to dobře navázaly. Pak už to zdaleka tak veselé nebylo
5.) Ta rada obejít salony a projet se sám je naprosto správná, ale nejsem si jist, jestli tazatel zrovna nějaké auto vybírá. Mám pocit, že se spíš ptá obecně.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Preco VW?
Já VW nemusím, ale nehanil bych je. Oni jsou prostě nejlepší v průměrnosti. Oni snad když vymýšlí auto, tak udělaj nějakej masivní průzkum, vyhodí extrémy vyprodukují přesně ten průměr, který pokryje obrovskou část populace.
VW nemá nic extra, nemá nejlevnější auto, nemá nejluxusnější auto, nemají supersport, v podstatě nemají nic sportovního. Nevedou tyhle extrémy. Ale mají passat nebo golf. Vzhledově obyčejné, nenápadné, průměrné (asi, připadá mi to, že to tak lidi berou). Nenadchne, neurazí, nepopudí proti sobě lidi (jak třeba BMW nebo MB). Jede to, je to velký, má to velkej kufr (minimálně, když je to kombajn), je to na všechno.
K tomu mají výhodu v tom, že jsou domácí na největším trhu v Evropě a mají asi vymakanou fleetovou politiku. Ono, na druhou stranu, koupit do firmy BMW, MB nebo tak už by zase mohlo vypadat z pohledu některých blbě. VW nikomu nevadí.
Většina lidí má auto jenom na přepravu, nerozumí tomu a neocení to, co některé automobilky nabízí.
Kolik lidí ocení zadní náhon? Nebo dokonce samosvor?
Kdo ocení třeba rychle reagující motor? Každýmu stačí, že to táhne, tak co.
Skoro nikomu nevadí automaty. Nemám nic proti AT, ale opravdu málokterý funguje tak, jak bych si třeba já představoval. Sekvence je už úplně mimo. A takhle by se dalo pokračovat.
Nevím, co někoho vede k nákupu čehokoli od VW, minimálně v těch dražích třídách, ale prostě táhne.
Mám kamaráda, co má zděděný Passat B5. Zvažuje, že koupí něco novýho. Moc se nezajímá, ale první co padlo, byl novej Passat. Nevím proč.
VW nemá nic extra, nemá nejlevnější auto, nemá nejluxusnější auto, nemají supersport, v podstatě nemají nic sportovního. Nevedou tyhle extrémy. Ale mají passat nebo golf. Vzhledově obyčejné, nenápadné, průměrné (asi, připadá mi to, že to tak lidi berou). Nenadchne, neurazí, nepopudí proti sobě lidi (jak třeba BMW nebo MB). Jede to, je to velký, má to velkej kufr (minimálně, když je to kombajn), je to na všechno.
K tomu mají výhodu v tom, že jsou domácí na největším trhu v Evropě a mají asi vymakanou fleetovou politiku. Ono, na druhou stranu, koupit do firmy BMW, MB nebo tak už by zase mohlo vypadat z pohledu některých blbě. VW nikomu nevadí.
Většina lidí má auto jenom na přepravu, nerozumí tomu a neocení to, co některé automobilky nabízí.
Kolik lidí ocení zadní náhon? Nebo dokonce samosvor?
Kdo ocení třeba rychle reagující motor? Každýmu stačí, že to táhne, tak co.
Skoro nikomu nevadí automaty. Nemám nic proti AT, ale opravdu málokterý funguje tak, jak bych si třeba já představoval. Sekvence je už úplně mimo. A takhle by se dalo pokračovat.
Nevím, co někoho vede k nákupu čehokoli od VW, minimálně v těch dražích třídách, ale prostě táhne.
Mám kamaráda, co má zděděný Passat B5. Zvažuje, že koupí něco novýho. Moc se nezajímá, ale první co padlo, byl novej Passat. Nevím proč.
Re: Preco VW?
no dobre kdyz ne VW tak co v té třídě? Kundaj, KIA, Ford, Opel, frantíky? Asi ne... Ital už skoro zadnej nezbyl a Honda uz taky neni co byvala. Pro me je to prémie v tomhle segmentu. A MQB a EA888 se jim povedlo a to tak, že velmi.
Re: Preco VW?
Chapem ze som na fore trosku inak zameranych ludi, vysvetlim preco sa pytam:
Pracujem pre VW (nie predajca), a v praci robime mensi prieskum ake pozitiva si spajaju so znackou VW - co mozu byt nasledne motivy kupy.
Cize myslel som to silne stranky z hladiska potencialneho kupujuceho.
Pracujem pre VW (nie predajca), a v praci robime mensi prieskum ake pozitiva si spajaju so znackou VW - co mozu byt nasledne motivy kupy.
Cize myslel som to silne stranky z hladiska potencialneho kupujuceho.