BMW Divize
Re: BMW Divize
Hoši, můžete mi potvrdit informaci, kterou jsem našel na německých stránkách, že 323Ti neměli příplatkový svor, ale vždy jen ASC?? viz http://e36-talk.com/showthread.php?1192 ... i-compact-! Německy moc neumím a translator od gugla spíš pobavil, než pomohl..Díky
Autobus a malé veselé autíčko
Re: BMW Divize
Přišlo mi to jako blbost, ale v katalogu neni.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... rear_axle/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... rear_axle/
RWD
Re: BMW Divize
Podle všeho, ale je to jen moje teorie kterou jsem neověřoval, jsou střeva diffu u 323ti tzv. "velký" s průměrem věnce 188mm a k nim patří i velkej svor. Ty jsou v neCompact e36-kách s objemem motoru 2,5l ve velkým obalu. Ale u 323ti je zadní náprava z e30 proto i obal je z e30. Když se podíváš na odkaz, je to OEM LSD kterej mám v e36 325i sedanu a dole v "Usage" si rozklikni kam všude se dával. Je jak v e30 tak v e36. Podle mě z každýho z těch aut by měl svor jít do 323ti, jen bude potřeba ho vypáchat ven a instalovat do stávajícího obalu 323ti. V katalogu nejsou OEM čísla vnitřností diffů, já předpokládám, že záměnnost je možná. Sám jsem do 325i dával stálej převod (věnec, hruška) z e34 535i AT. Jediným společným průvodním rysem byl výše zmíněný průměr věnce 188mm.
Má to nápravu z e30, ověřil bych si info na e30forum.
http://bmwfans.info/parts-catalog/33141209653/
Má to nápravu z e30, ověřil bych si info na e30forum.
http://bmwfans.info/parts-catalog/33141209653/
RWD
Re: BMW Divize
Díky pane V tom případě na to seru. Když jsem to info našel, myslel jsem, že je to nějaký renonc, když to měla 18i a snad i 16i . Vím, že se to nechá dodělat, pročítal jsem toho mraky, ale žil jsem v tom, že do nejvyšší motorizace to v nabídce bylo..A ono houno .. 4 válec do BMW fakt ne, když tak R6, takže pro mě kompakt padá. Nechci začít tím, že budu shánět diferák a nevím co všechno, chci si auto prostě koupit, udělat spotřebák a jezdit. Nezbývá mi teda, než se smířit s tím, že budu za buznu a pořídit MX-5 10AE s hardtopem ..Takže jsem tam, kde jsem byl tak o vánocích, když jsem začal vybírat.
Autobus a malé veselé autíčko
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak myslim, ze dlha E36 328i by mohla dobre posluzit, ked sa s nou clovek trosku vyhra, vid jedna na pistonheads...
http://www.bridgetogantry.com/2/index.p ... t-bmw-328i
http://pistonheads.com/doc.asp?c=173&i=30018
Ad. Automat...to ze AT vie dat medziplyn, to sa nehadam a verim, ze ho dokaze dat fakt presny, ale pri akcnejsej jazde na snehu a lade mam skusenosti, ze nepresnosti podradzovania dost citit a hlavne absencia spojky. No posledne skusenosti mam tak 3 roky dozadu, tak sa mohli zase vychytat nejake muchy, no v mojom aute automat miesto nikdy mat nebude
http://www.bridgetogantry.com/2/index.p ... t-bmw-328i
http://pistonheads.com/doc.asp?c=173&i=30018
Ad. Automat...to ze AT vie dat medziplyn, to sa nehadam a verim, ze ho dokaze dat fakt presny, ale pri akcnejsej jazde na snehu a lade mam skusenosti, ze nepresnosti podradzovania dost citit a hlavne absencia spojky. No posledne skusenosti mam tak 3 roky dozadu, tak sa mohli zase vychytat nejake muchy, no v mojom aute automat miesto nikdy mat nebude
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
To je těžký, aut se svorem bylo málo i nových. Koupit ojetinu s ním je spíš klika. Jestli to myslíš vážně, tak bych cestu domontování nezatracoval.
Na zimní kravení potřebuješ auto, který je mechanicky v pořádku, je bez koroze a nemá k ní tendence, ale nemusí, lépe když neni v opticky dobrý kondici. Při učení a pak ostřejším ježdění to občas pošleš do záveje ať chceš nebo ne. Do těchhle požadavků mi mazda vůbec nezapadá.
Nejlíp se mi na to pořád hodí e36 z posledních roků výroby s pozink kastlí, motory 2,5l nebo 2,8l. Compact, Sedan nebo Kupé.
Opti Mpack je nevýhoda, snižuje světlou vejšku. Origo Sportsicny nejsou potřeba, až tak dobře nepodrží, lepší koupit za pár tisíc skořepinu a čtyřbod. Osobně mi vadí velký volanty týhle éry, takže jsem za menší. Na zimu není problém se seriovým podvozkem, nižší pera zlepší chování, sníží světlou výšku, je to něco za něco. Urethany velkou výhodou, přinesou živější a jasnější reakce.
Sedan a kupé mají oproti Compactu delší rozvor a jinou konstrukce zadní nápravy, jsou stabilnější a čitelnější. Neomezoval bych se na Compact.
Na zimní kravení potřebuješ auto, který je mechanicky v pořádku, je bez koroze a nemá k ní tendence, ale nemusí, lépe když neni v opticky dobrý kondici. Při učení a pak ostřejším ježdění to občas pošleš do záveje ať chceš nebo ne. Do těchhle požadavků mi mazda vůbec nezapadá.
Nejlíp se mi na to pořád hodí e36 z posledních roků výroby s pozink kastlí, motory 2,5l nebo 2,8l. Compact, Sedan nebo Kupé.
Opti Mpack je nevýhoda, snižuje světlou vejšku. Origo Sportsicny nejsou potřeba, až tak dobře nepodrží, lepší koupit za pár tisíc skořepinu a čtyřbod. Osobně mi vadí velký volanty týhle éry, takže jsem za menší. Na zimu není problém se seriovým podvozkem, nižší pera zlepší chování, sníží světlou výšku, je to něco za něco. Urethany velkou výhodou, přinesou živější a jasnější reakce.
Sedan a kupé mají oproti Compactu delší rozvor a jinou konstrukce zadní nápravy, jsou stabilnější a čitelnější. Neomezoval bych se na Compact.
RWD
Re: BMW Divize
Mám ještě cca měsíc, než budu realizovat koupi, takže jsem rád za každý postřeh. Sedan, ani coupé nechci kvůli rozměrům a váze. Compact vyhovoval velikostí a tím, že má "kufr", kde se mi vleze v případně krajní potřeby středně velký pes. Ale to jsem žil v tom, že 23ti má svor..Když teda oželím kufr a postavím MX5 a kompakta proti sobě, pak z mého pohledu má bawor výhodu pouze té pozink kastle. Vše ostatní mi hraje pro mazdu. Je menší, lehčí, nižší těžistě, svor, blbuvzdornou techniku, při stejné ceně obvykle poloviční nájezd, u AE10 je navíc precizní 6kvalt a bilstein podvozek. Na slowly sideways podle mě prostě ideál. V říši je jich poměrně dost i bez koroze, díky tomu, že s tím moc lidí právě v zimě nejezdí a stojí to v garáži. Tady u nás se navíc nesolí, bo CHKO a garáž mám. Při prodeji za 4,5 let si troufnu říct, že bude mít oproti kompaktu i vyšší cenu, ale to je domněnka samořejmě..Servisní náklady jsou šulnul..Kompakt se dá určitě upravit tak, aby to byl slušný funcar, ale chce to čas a prachy, kdežto mx už to jako funcar vyjelo z fabriky..Prostě ať to porovnávám jakkoliv a s čímkoliv stále mi vychází, že v této cenové relaci "the answer is always miata"..Až teda na ten gaylook, ale na ten to nejezdí, že..
Autobus a malé veselé autíčko
Re: BMW Divize
chlopi, měl sem to štěstí, že mi BudVlad z bmwklubu na chvilku pučil tu svoji..... teda jako myslím modrobílou vrtuli - 330i e92 N53 6MT ale mocně potuněnou:
- svody, výfuk, EGR, čip, sání..... má tam skoro 300kobyl
- komplet podvozek z M3, stavitelné Bilštajny, diff z 335i....
- šort sportšift...
asi takle: po nastartování (už zahřátého motoru) se ozve z výfuků (4 koncovky) náádherná symfonie ale motor sám o sobě mu jde potichu jako m4Zlikova N52, ne jak ta moja štěrkající konzerva s hřebíkama "stock" N53 v bramborovi...
jede to jak šlak a hlavně sa to chová veskrze normálně, rychlé reakce na práci s plynem, padají temu otáčky, brzdí to motorem (aspoň trochu), zlostné odfrknutí do výfuku při meziplynu je silně návýkové.... jo líbilo se mi, velmi, velmi, VELMI .... a sem ráth, že fčíl už vím, kam sa dá (sic za hromadu peněz) posunout N53.....
začínám mít určité plány....
- svody, výfuk, EGR, čip, sání..... má tam skoro 300kobyl
- komplet podvozek z M3, stavitelné Bilštajny, diff z 335i....
- šort sportšift...
asi takle: po nastartování (už zahřátého motoru) se ozve z výfuků (4 koncovky) náádherná symfonie ale motor sám o sobě mu jde potichu jako m4Zlikova N52, ne jak ta moja štěrkající konzerva s hřebíkama "stock" N53 v bramborovi...
jede to jak šlak a hlavně sa to chová veskrze normálně, rychlé reakce na práci s plynem, padají temu otáčky, brzdí to motorem (aspoň trochu), zlostné odfrknutí do výfuku při meziplynu je silně návýkové.... jo líbilo se mi, velmi, velmi, VELMI .... a sem ráth, že fčíl už vím, kam sa dá (sic za hromadu peněz) posunout N53.....
začínám mít určité plány....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.