Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu :-)
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
U Skody slo leta co pamatuji 4 roky do 60 nebo 120 tis. km. Nasledne pribylo 5 let/150 tis.
Stejny thread na "jinem" foru: http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=817&t=1214140
Stejny thread na "jinem" foru: http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=817&t=1214140
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
No neviem, ja som na 1.4 TSI 140k jazdil dlhe cesty dynamicky za +- 5,5 litra... kamarat s i30 GDI co jazdi o poznanie pomalsie ma vzdy cez 6 litrov...mmira píše:zkousel jsem 1.4TSI 140 k a nevim proc, ale na rozdil od tocive 1.2 TSI se ten motor projevoval hrozne tupe. dokoce me ani npresvedcil nejakou super pouzitelnosti bez nutnosti radit. naopak, kone z nej bylo nutno vypraskat a pak sla nahoru i spotreba - rychle svezeni bylo za 12 na 100. GDI slo na 12 az pri dost intenzivni jizde.
co se zprevodovani tyce, 1.4 TSI toci ve 130 2800, GDI 3200. to je marginalni rozdil, zvlaste v okamziku, kdy je GDI dobre odhlucnene. ta auta jezdi v podstate za stejnou spotrebu, jen pri hoooodne lehke noze je 1.4TSI lehce uspornejsi.
prkennost podvozku neni dana rozmerem disku - obe mnou zkousena auta mela 17". Ceed byl daleko poddajnejsi a prijemnejsi. ty drive zminene stredni rychlosti odkazuji spise na okresky - polorozbita cesta ve 120 jeste jde, cokoliv vice uz je problem. na dobrem povrchu neni problem ani vyrazne vic, trakce ma to auto dost. problem je v tlumicich, ktere na tech nerovnostech prestanou stihat. 160 na dalnici je v pohode za predpokladu, ze to neni horsi nez levy pruh D1.
cim vice nad tim premyslim, tim radeji bych sel do Ceedu. nebo do Leonu, ale FR s 1.8 TSI . me osobne proste Golf neoslovil.
mmch, do Ceedu lze dostat vyhrivany volant. to je v zime ficura k nezaplaceni.
ALE dynamicky sa 1.4 TSI 140k neda s 1.6 GDI porovnat... to su uplne ine svety, s TSI je clovek rychly v kazdej situacii, vobec som nemal problem ze vykon treba dolovat, praveze az naopak som si musel davat na okreskach pozor lebo pri predbiehani z 90kmh som bol na 140kmh az prilis rychlo...
Ad podvozok: R17 su v CR pre Golf len so sportovym podvozkom, preto sa ti mohol zdat tvrdy.
Normlany podvozok na R15 a R16 je uplne komfortny... ano i30 je trosku maksia, ale zas pri vyssich rychlostiach o nieco menej ista.
V com suhlasim, ze proste TSI motory maju takmer dieselovy charakter v tom, ze tahaju odspodu (od 1300-1400 otacok) a nemaju vyraznu vykonovu spicku. Pre vacsinu ludi to je ale pozitivum, ze maju zatah k dispozicii okamzite bez nutnosti radenia, zaroven pri normalnej jazde to znamena nizsiu spotrebu a vacsiu kultivovanost - nizsi hluk.
Ja by som taku malu atmosferu uz nechcel...
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
delsi trasy dynamicky za 5,5? to mame velmi rozdilnou predstavu o tom, jak se jezdi dynamicky, protoze podle me se pri takovem stylu jizdy neda dostat pod 8 ani v jednom z tech aut.quasimoto píše:No neviem, ja som na 1.4 TSI 140k jazdil dlhe cesty dynamicky za +- 5,5 litra...
jen pro vysvetlenou - 1,4TSI sice jede odspodu relativne lepe nez 1,6GDI, ale absolutne tam nejede nijak zvlast dobre. takze pokud clovek opravdu potrebuje vykon, musi podradit v obou motorech. u TSI mozna jen o jeden, u GDI obvykle o dve rychlosti. kdyz si srovnam hypotetickou situaci, kdy pojedu s TSI ve 2000 rpm a slapnu na plyn bez podrazeni, tak nez turbo zabere a zacne se neco dit, v GDI podradim a s jeho dobre poskladanou prevodovkou pojedu stejne rychle. bavime se samozrejme o tzv WOT rezimu, tedy pri plne zatezi.
ale abych tu nebyl jen za obhajce GDI, TSI je o mnoho prijemnejsi pro nekoho, kdo radit odmita. ja radim furt i v autech s 300+ konmi, tak mi je atmo 1,6 blizsi.
zaverem, obe auta a oba motory jsou mi fuk, nekoupil bych si ani jedno . takze peace
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
mmira: Spotřebu hodnotit nemůžu, s oběma motory jsem jel jen krátce, ale jinak naprostý souhlas, zejména poslední odstavec.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
ja podrazujem pri predbiehani aj s 3.0 TDI...
hovorim o tom ze 1.4 TSI 140k pri predbiehani o dva stupne vystreli ovela rychlejsie ako 1.6 GDI...
A spotreba 5,5 ... pri jazde kombinacia dialnica 140kmh a okresky cca 110kmh tak, ze ma za 200 km vacsinou nikto nepredbehne... Nehovorim o okruhovej jazde alebo jazde do vrchu, ale normalnom komfortnom, no dynamickom cestovani
hovorim o tom ze 1.4 TSI 140k pri predbiehani o dva stupne vystreli ovela rychlejsie ako 1.6 GDI...
A spotreba 5,5 ... pri jazde kombinacia dialnica 140kmh a okresky cca 110kmh tak, ze ma za 200 km vacsinou nikto nepredbehne... Nehovorim o okruhovej jazde alebo jazde do vrchu, ale normalnom komfortnom, no dynamickom cestovani
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
omyl, nevystreli. v otackach maji ty motory stejny vykon, GDI ma lepsi zprevodovani.quasimoto píše:hovorim o tom ze 1.4 TSI 140k pri predbiehani o dva stupne vystreli ovela rychlejsie ako 1.6 GDI...
sorry, ale opravdu neverim, ze pri takove jizde 1,4TSI realne zere 5,5quasimoto píše:A spotreba 5,5 ... pri jazde kombinacia dialnica 140kmh a okresky cca 110kmh tak, ze ma za 200 km vacsinou nikto nepredbehne
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
Je to real, mal som to mesiac ako sluzobne s riadne vedenou knihou jazd, tiez som bol velmi sokovany. Za mesiac a 2500 km som mal realnu spotrebu podla tankovania 5,7 litra... vratane kazdodenneho mestkeho jazdenia.
A ked som siel medzimesto tak do 100kmh, tak to bralo tak 4,5 - 4,7 litra...
Dynamicka jazda (200 km dialnica 140kmh, 200km mimo mesto 110kmh + predbiehanie, v obciach 60kmh)
Podotykam v zime, vid teplota!
Bezna cesta medzimesto
PS: nadspotrebu si neplatim, cize takato motivacia tam nebola
A ked som siel medzimesto tak do 100kmh, tak to bralo tak 4,5 - 4,7 litra...
Dynamicka jazda (200 km dialnica 140kmh, 200km mimo mesto 110kmh + predbiehanie, v obciach 60kmh)
Podotykam v zime, vid teplota!
Bezna cesta medzimesto
PS: nadspotrebu si neplatim, cize takato motivacia tam nebola
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
já měl naposled za 270km po dálnici průměrnou 102km/h tzn. když to jde tak tempec 135km/h a spotřeba 5,9 i přes hustý provoz. no kdo nevěří ať tam běží... jsem zvědav jaké konspirační teorie se tu objeví
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
no, kdyz se k tomu cislu na displeji pricte tradicni korekce na optimismus BC, tak se dostanem na 6.5 a tomu uz by se dalo verit.
ja s tim autem najezdil behem tydne skoro 2000 km, tak vim, kolik mi to bralo pri jakem zpusobu jizdy.
ja s tim autem najezdil behem tydne skoro 2000 km, tak vim, kolik mi to bralo pri jakem zpusobu jizdy.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
blbost, tradicne mam u koncernovych aut ralitu do +0,2 litra.
Mam screenshoty, knihy jazd, ale niekto aj tak neveri
Mam screenshoty, knihy jazd, ale niekto aj tak neveri