Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu :-)
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
teda nevím jak golf, ale 1.4TSI v leguánovi má obě.... málem sem to koupil, takže vím.... na poslení chvíli sem to změnil na 2.0TSI s jedním kurwítkem...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
jj leguán má tuším 118kW a pak to má ještě verze 132kW co byla třeba ve fábce RS. v G7 kde je nová verze TSI je jakékoli TSI tzn i GTI nebo R, turbocharger only.
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
Ježíš Bofors, necpi mu toho uskákaného "etalonového" Golfa od výrobce lidových vozů, když se mu líbí ( a asi oprávněně) Ceed.
Ta atmosférická 1,6 je dobrej motor, ale je to atmosféra, což znamená jiný charakter, než turbomotor. Netahne to vodspoda, ale to neznamená, že to je špatně. Tobě to nevyhovuje, ale to je tak všechno, co to znamená.
Kolegyně měla služebního Golfa, OII a když si měla koupit pracovní auto podle svého výběru, koupila naftovou Kiu Rio a po dvou letech je stále navýsost spokojená....
Vlastně nikdo z firmy si nekoupil nic koncernového, když měli volnost výběru, ale Megana, Punto, C5, DS3, Mazdu 3....
Ta atmosférická 1,6 je dobrej motor, ale je to atmosféra, což znamená jiný charakter, než turbomotor. Netahne to vodspoda, ale to neznamená, že to je špatně. Tobě to nevyhovuje, ale to je tak všechno, co to znamená.
Kolegyně měla služebního Golfa, OII a když si měla koupit pracovní auto podle svého výběru, koupila naftovou Kiu Rio a po dvou letech je stále navýsost spokojená....
Vlastně nikdo z firmy si nekoupil nic koncernového, když měli volnost výběru, ale Megana, Punto, C5, DS3, Mazdu 3....
MG - radost až na kost.
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
PP: to je jiny motor, jen oznaceni je stejne.
co se tech diskutovanych jizdnich vlastnosti tyce, Golf je prkenny bez ohledu na zadni napravu a pritomnost ci nepritomnost nastavitelnych tlumicu. na nerovnostech ceskych cest lepe funguje Ceed, ovsem ma to samozrejme jedno ALE. Golf je prkenny furt stejnym zpusobem bez ohledu na to, jak rychle se jede. Ceed funguje vyborne do strednich rychlosti, pak ten glanc rychle ztraci.
motorove je to tezka volba - 1.4TSI me paradoxne vubec neoslovil, 1.2TSI a 1.8TSI jsou daleko zajimavejsi. 1.6GDI je zase moc pekna atmosfera, kterou je ale potreba tocit, pokud clovek chce nejaky vykon. na druhou stranu se na ni celkem nema co pokazit, takze dlouhodobe je u ni mensi riziko drahych oprav.
at se na to divam z kterekoliv strany, podle me to nema jasneho viteze, zvlaste pokud se nebude brat do uvahy pripadny prodej po 3 letech. no mozna bych se spise lehce priklonil k Ceedu - hlavne kvuli podvozku.
co se tech diskutovanych jizdnich vlastnosti tyce, Golf je prkenny bez ohledu na zadni napravu a pritomnost ci nepritomnost nastavitelnych tlumicu. na nerovnostech ceskych cest lepe funguje Ceed, ovsem ma to samozrejme jedno ALE. Golf je prkenny furt stejnym zpusobem bez ohledu na to, jak rychle se jede. Ceed funguje vyborne do strednich rychlosti, pak ten glanc rychle ztraci.
motorove je to tezka volba - 1.4TSI me paradoxne vubec neoslovil, 1.2TSI a 1.8TSI jsou daleko zajimavejsi. 1.6GDI je zase moc pekna atmosfera, kterou je ale potreba tocit, pokud clovek chce nejaky vykon. na druhou stranu se na ni celkem nema co pokazit, takze dlouhodobe je u ni mensi riziko drahych oprav.
at se na to divam z kterekoliv strany, podle me to nema jasneho viteze, zvlaste pokud se nebude brat do uvahy pripadny prodej po 3 letech. no mozna bych se spise lehce priklonil k Ceedu - hlavne kvuli podvozku.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
prkenost podvozku ti nejvíc udělají ty pekelně velký hlíny co jsou teď v módě, když máš normální kola tak si nikdo na nic nestěžoval. nic mu necpu, jen ho varuju před korejcem, které stavím tak na stejno s francouzem. měl sem, další vyzkoušel a je to bída. vím že to tu je trochu závodnický web a všichni pravidelně tahají své vysokootáčkové lineární armosféry pravidelně na nordschleife ale v běžném provozu řidič daleko více ocení, že i pokud tam má 4ku, točí 1900ot tak na to prostě šlápne a auto bez protestů táhne jak to GDI v 4500ot. rozdíl na dálnici je extrémní. měl sem 1,6 16v super poctivý atmosférický motor k prdu protože to na dálnici točilo otáčky jak mixér, kravál a vysoká spotřeba. TSI má 130km/h 2800ot/min, ticho že ho neslyšíš, spotřeba 5,7-6,0 a na 6tku když přišlápneš tak táhne i v kopci bez problémů. nikomu nic necpu, jen je třeba se oprostit od milovníků starých pořádků. pokrok nezastavíš, díky bohu.
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
Každému ta naftovost a bezcharakternost komcernových motorů nevyhovuje...Zaplať pánbu, že stále ještě je možnost volby - i když se koncern snaží aby nebyla.
To jsi měl nějakou nepovedenou 1.6, slušná jezdí za 6, když jí proháníš, tak za 7l, což je přiměřené.
To jsi měl nějakou nepovedenou 1.6, slušná jezdí za 6, když jí proháníš, tak za 7l, což je přiměřené.
MG - radost až na kost.
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
pokud si mám pod pojmem charakter vybavit nutnost neustále rumplovat řadičkou a točit motor domrtva abych z něj něco vyždímal tak ano 1,6 má charakter. mi více vyhovuje vědomí že kdykoli přišlápnu plyn tak to tam bude a nemusím kolem toho dělat zbytečné divadlo.
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
Nikoho nebaví rumplovat s řadičkou, ale automat to nééé, protože nemaj auto pod kontrolou....Bože, kam se to svět řítí
Že furt narážim na lidi, který toho výkonu nevyužívaj. Třeba při předjíždění, rozjezdu do křižovatky a tak
Že furt narážim na lidi, který toho výkonu nevyužívaj. Třeba při předjíždění, rozjezdu do křižovatky a tak
MG - radost až na kost.
Re: Golf 1.4 TSI nebo CeeD 1.6 GDI -prosím i názor p. Jandu
Nejdřív děkuju za názor. Co se týká rychlosti, co je ta střední rychlost? Řekněme, že pro mne je nejdůležitější tak do 140 km, nad to se podívám tak max. na dálnici a nad 160 už to nehrotím...mmira píše:co se tech diskutovanych jizdnich vlastnosti tyce, Golf je prkenny bez ohledu na zadni napravu a pritomnost ci nepritomnost nastavitelnych tlumicu. ... . Ceed funguje vyborne do strednich rychlosti, pak ten glanc rychle ztraci.
Pokud by to bylo takhle a 1.4 bych si moc nepomohl, tak by pro mne byl Ceed jasná volba. Pokud bys považoval 1.2 za lepší, tak pro mě přímé srovnání Golf 1.2 TSI (ale kombík) a 1.6 GDI Ceed jednoznačně vyznělo pro Ceed. Lepší podvozek a líbil se mi určitě víc i motor...mmira píše: motorove je to tezka volba - 1.4TSI me paradoxne vubec neoslovil, 1.2TSI a 1.8TSI jsou daleko zajimavejsi. 1.6GDI je zase moc pekna atmosfera, kterou je ale potreba tocit, pokud clovek chce nejaky vykon. na druhou stranu se na ni celkem nema co pokazit, takze dlouhodobe je u ni mensi riziko drahych oprav.