mánička píše:Takže jsem se rozhodl správně..Jak jsem právě zjistil, týpek včera kompakta nenastartoval, neboť nešlo vyřadit na neutrál. Po dlouhém násilném kvedlání se mu sice povedlo vyřadit, ale ihned po nastartování rány z převodovky+ na něj svítí, že je SMG v říti..Údajně bez jakéhokoliv předchozího náznaku. Takže momentálně hledá, kdo mu to dá dokupy a pro mě to značí jediné-SMG ani omylem .
celkem hodne sleduju forum majitelu e46 M3 v UK a tam jsou tyto pribehy celkem na dennim poradku.
rozhodl ses spravne, SMG nebrat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
mánička píše:Takže jsem se rozhodl správně..Jak jsem právě zjistil, týpek včera kompakta nenastartoval, neboť nešlo vyřadit na neutrál. Po dlouhém násilném kvedlání se mu sice povedlo vyřadit, ale ihned po nastartování rány z převodovky+ na něj svítí, že je SMG v říti..Údajně bez jakéhokoliv předchozího náznaku. Takže momentálně hledá, kdo mu to dá dokupy a pro mě to značí jediné-SMG ani omylem .
Značka ideál pro razantní snížení ceny a přestavbu.
Jeden podobně chystanej Compact je tady. Svor je ovšem velká položka v rozpočtu.
911T píše:To mi pride akoby tu boli sami profi jazdci. 99% vodicov neda ani taky medziplyn ako tie najhorsie dnesne automaty.
Nikde netvrdim, ze ho vsetci vieme a sam s nim mam este problemy. No manual ma velku vyhodu v tom, ze stale je mozne tie otacky citlivejsou pracou so spojkou pri podradzovani vyrovnat bez zablokovania kolies a to mi zvlada aj priatelka co ma 2 roky vodicak a nabehanych len par tisic km...
SMG funguje viac-menej na baze ON/OFF.
Gratulujem k spravnemu rozhodnutiu, myslim, ze staci zobrat neupraveneho Compacta a nasledne si ho postupne upravit k obrazu svojmu. Hlavne na to dostat to auto pod kozu je trosku vhodnejsi opendiff, viac odpusti, ale zase ked tam bude ten samosvor tak to bude urcite trochu ucenie odzaciatku...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
O tom černém vím. Kdyby to dal bez těch kol za 90, dalo by se zauvažovat. Zatím to vidím tak, že se vrátím k původnímu plánu a pořídím toho staršího s origo svorem. Ten šedý mě zaujal v poměru úpravy/cena, ale předělávat to fakt nechci, to by musel jít tak za 100..Když to vezmu ze všech stran, bude pro mě E36 lepší volba. Ušetřím polovinu peněz, svor to mělo z fabriky a hlavně je o nemalých 200 kilo lehčí. Navíc se odprostím od toho svazujícího pocitu, že to nesmím nikde opřít, bo by to byla škoda. U starého mi to bude buřt, dílů je všude mrtě a za pusu. Závěj potkám dřív, či později, to je mi jasné. Btw. Nevozí tu někdo auta z říše? V Čechách je výběr víc než omezený..Budu rád, za každý tip
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Snowman000 píše:Ako pise PP, dost sa to vylucuje a to z jedneho zasadneho dovodu a to je absencia spojky, ktora je na snehu klucovym ovladacim prvkom (nie len na nom samozrejme...)
A potom su tu medziplyny pri brzdeni, ktorych presnost na 100% nezvlada ziadna AT, akakolvek nepresnost pri podradzovani je ako by spolujazdec zatiahol na moment za rucku
To mi pride akoby tu boli sami profi jazdci. 99% vodicov neda ani taky medziplyn ako tie najhorsie dnesne automaty.
Naprosty souhlas, automat co mam v 116d sazi tak presny meziplyny, ze v 116i se mi povedou tak hezky jednou za uherskej rok.
pavproch cc apřed 2 měsíci o 428i AT píše:
8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s mezplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama¨to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
428i xDrive 8AT a potvrzuju, podrazuje to krasne a ciste s meziplyny a peknou zvukovou kulisou jak padly tak kickdownem, nahoru to naopak cuka jak drahej pes a to jak v manualu tak v automatu rezimu sport. Pomer cukani vs. rychlost prerazeni zvoleny rezim prilis neovlivni, reakce plynu znacne. Tzn. klasickej automat plynule kdyz se to nehoni a nervni kdyz se na to slape. Do uzkych sem dostal spis sebe kdyz jsem se snazil tam narvat jednicku asi v kile, clovek se v tech 8 stupnich trochu ztrácí, headup ukazuje jenom rychlost + navi a chybova hlaseni, otacky ani zarazeny prevod nikoliv.