Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od 911T »

Brus píše:
911T píše:To si snad robite prdel s tymi teplotami. Ja mam v strede ukazovatela 80 stupnov a rucicka sa odtial po zohriati nehne nech robim s autom co chcem. Pravda ja mam v aute cca 18 litrov chladiacej.. :D
to je trošku naivní věřit tomu budíku. Ten nemá s realitou mnoho společného.
Tak overit to nemam ako, kazdopadne si nemyslim ze by v stuttgarte tieto veci podcenili. Aj ked.. majitelia GT3 2014 si to urcite mysleli tiez.. :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

@bond: zítra to zkusím podle teho pedofila.... uvidíme jaká su lama... :p
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

@alex: měnit co 6000 už je až trochu moc paranoja, ne?

:ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Alex89
Autoškolák
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 19 pro 15:36

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Alex89 »

pavproch píše:@alex: měnit co 6000 už je až trochu moc paranoja, ne?

:ymhug:
No měním ho vždycky po tom, co začne být špinavý, obvykle to vychází na 5000 km. BMW bohužel nemá měrku, takže jedu podle toho, jak jsem byl zvyklý. Nicméně pneumatiky mě vydrží cca 8000 km, které najedu do 2 měsíců, takže si nemyslím, že to je paranoja :-)

Navíc výměna oleje mě vyjde téměř na to, co stojí plná nádrž a to jsem ochoten investovat. Navíc jezdím s vědomím, že pro ten motor dělám maximum a když se vysere (jako tomu bylo u STi), tak nemám špatnej pocit :-)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

hmmm, smekám ^:)^

guma = 8000km - ty máš 35i, že?

moje 30i (N52 v ma4Zlikovi, 190kW) mi na zadních P-Zero 19" 255/30 sežrala víc než polovinu vzorku za asi 5000km, dávám těm gumám ešče max 2-3000km... je ale fakt, že taky už mu budu měnit wolej - shodou náhod je to taky jen od poslední výměny 6000km.... (fčíl je tam Castrol Magnatec 5w-40, pude tam Pentosin PenthoSync 5w-40) :ymblushing: :p :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Alex89
Autoškolák
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 19 pro 15:36

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Alex89 »

Já mám právě největší problém u M135i s krajema pneumatik. U žádného auta co jsem doposud měl se tolik nesjížděly. Snad pomůžou větší odkolny. Po pár projížďkách tam ty kraje vůbec nejsou, přitom středy jsou naprosto ok. Problém ale je, že se už na ty pneumatiky nemůžeš absolutně spolehnout a to nemluvím o tom, když naprší :-)

A to dodržuju tlaky předepsané výrobcem. Nejsem totiž úplně zastáncem metody podhuštění a "ono se to v průběhu ohřeje na optimální tlak". Podle mě se tak akorát mnohonásobně víc opotřebí pneumatiky.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Jojo, kraje mizí jako divé, hustím taky přesně podle tabulky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:@bond: zítra to zkusím podle teho pedofila.... uvidíme jaká su lama... :p
taxem se tam pomocí teho pedofila (ale taky není úplně přesný) proklikal až k lock/unlock, unlocknul sem to a tam sem skončil, místo aby to ukázalo skryté položky menu, tak je to neukázalo, resp. ať už mám lock nebo unlock, vidím jen a pouze položky 01, 02 a 19.... takže k těplotě wolej sem se stejně nedostal....

ale aspoň mi to při prvním zmáčknutí ukázalo, že mám málo woleje... taxem tam šupnul litr...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

No vidíš, aspoň si nezadřel :)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od honziss »

Ja se dneska nudil zaseknutej na D1, takze jsem odemknul to menu a az do bratislavy sledoval teploty:

Olej - prakticky porad 100'C, at jsem jel 80 v zuzeni nebo 150, nehlo se to ani o stupen.
Voda - 90, pomala jizda v kolone do kopec to vystoupala na 96, ale pak to zase spadlo.

Nicmene vyssich teplot bych se nebal, kazdej olej ma svuj teplotni rozsah kdy maze a limitni teplotu kdy zacina degradovat a tyto dva parametry se nemusi nutne prolinat s jeho viskozitou. Jinymi slovy: viskozita klesa s rostouci teplotou, ale mazaci schopnosti stoupaji pouze do urcite hodnoty viskozity (jenze to se na zadny obalu nepise :/)... Takze myslenka: mam moc horkej volej - dam hustsi neni uplne spravne. Radsi bych dal lil to co predepisuje vyrobce, protoze na tomhle mazadle byl motor vymyslenej a s timhle mazadlem se delaly zatezove a zivotnostni zkousky.

Pneumatiky - sjety hrany gum, zvlast prednich maj vsechny F20, bez rozdilu motorizace. Chvili se to resilo na f20addicts foru, ale ani brutalni prefoukani moc nepomuze jak tam lidi psali. Urcite by pomohly vetsi priklony, ale myslim ze s tim vpredu nejde hejbat. Podle me melo bmw auto hotovy, poslali ho poprvy projet, zjistili ze to toci jak svine, takze seriovka dostala tupejsi predni geometrii a ta ted huntuje gumy.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Odpovědět