Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
nemáš... dělal sem to asi 4x furt dokola ... a nic... (stojící auto, běžící motor...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
http://www.youtube.com/watch?v=ryXDvToUHG8pavproch píše:nemáš... dělal sem to asi 4x furt dokola ... a nic... (stojící auto, běžící motor...)
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0VyGIYU-RA
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: 125d vs M135i
ref video na youtube: no a to je ten problém, jemu rovnou vyskočí obrazovka Lock (čas 00.04), mně naskočí rovnou až ta obrazovka s tím FGSTNR ale vypadá jinak - já mám na prvním řádku VIN (posledních 7 znaků) a pod ním to FGSTRN a prostě k lock se neproklikám
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
To si snad robite prdel s tymi teplotami. Ja mam v strede ukazovatela 80 stupnov a rucicka sa odtial po zohriati nehne nech robim s autom co chcem. Pravda ja mam v aute cca 18 litrov chladiacej..
Re: 125d vs M135i
to je trošku naivní věřit tomu budíku. Ten nemá s realitou mnoho společného.911T píše:To si snad robite prdel s tymi teplotami. Ja mam v strede ukazovatela 80 stupnov a rucicka sa odtial po zohriati nehne nech robim s autom co chcem. Pravda ja mam v aute cca 18 litrov chladiacej..
Pravda vyděsí
Re: 125d vs M135i
asi tak... minimalne u 330D E46 to ukazovalo 90 stupnu v rozmezi 80-110 stupnu podle servisního menu... prekroceni 120 pak indikovala para v kabineBrus píše:to je trošku naivní věřit tomu budíku. Ten nemá s realitou mnoho společného.911T píše:To si snad robite prdel s tymi teplotami. Ja mam v strede ukazovatela 80 stupnov a rucicka sa odtial po zohriati nehne nech robim s autom co chcem. Pravda ja mam v aute cca 18 litrov chladiacej..
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: 125d vs M135i
E91 a e87 bez idrivu by mohlo fungovat stejně, ne?pavproch píše: u mojeho 3er (bez navi, čili bez idrivu) tohle nefunguje, menu dle bodu 2 se sice objeví, ale není v něm funkce unlock... první to ukáže VIN, potem dalších asi 5 obrazovek s různými údaji o SW verzi atd a pak zase ten VIN.... škoda, no...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=103619
RWD
Re: 125d vs M135i
Jelikož mám auto v záruce a musím dodržovat pravidelné servisní intervaly, tak tam dám max povolné co je a to 5w40. Já osobně měním olej každých 6000 nebo když se jedeme někam projet a auto dostane nálož. Pak měním okamžitě. Nedovedu si představit, že bych tam dával 10w60 a v origo servise mi tam pak nalili 5w40 a přejížděl někam, abych to vylil a nalil tam znovu 10w60Beny9700 píše:Při těhle teplotách bych doporučoval olej 10W60, používám ho ve své V6 a motor je uvnitř pěkně čistej.
http://castroledge.com/uk/oil-range/10w-60
Navíc nikde nemá jistotu, že to do toho motoru vůbec mohu nalít.
Ačkoliv jsou ty teploty hodně vysoké, v zásadě v takovém rozsahu, kdy s STi jsem musel chladit, tak předpokládám, že inženýři v BMW nejsou takoví ču... a vědí co dělají
Re: 125d vs M135i
Myslím, že inženýři od bmw žadný blbci nebudou, problém ale je že jim do toho v poslední době kecají kucí z marketingu ... Ale jinak souhlas, kouknul bych na net a podíval se co do toho lijou lidi co tomu rozumý.Alex89 píše:... tak předpokládám, že inženýři v BMW nejsou takoví ču... a vědí co dělají
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).