Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Jako opravdu, úzké a klouzavé, nic moc pro čtyřkolky. Tahle trasa je součástí rallye Lužické hory.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Vyvolal jsem si to menu a teploty jsou velmi podobné, cca okolo 115st. Překvapila mě dost vysoká teplota vody 103st.
Nechápu proč to ti ocasi nedají do normálního menu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Alex89
Autoškolák
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 19 pro 15:36

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Alex89 »

Po tom, co jsem ty teploty viděl, tak přecházím na 5w40. Jinak ta voda jak přeleze tuším přes 108, tak ji okamžitě dochladí na 97 a pak zase vyleze a pořád dokola :-)
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Beny9700 »

Při těhle teplotách bych doporučoval olej 10W60, používám ho ve své V6 a motor je uvnitř pěkně čistej.

http://castroledge.com/uk/oil-range/10w-60
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

Ty teploty jsou fakt masakr, zkusil bych někoho kdo bmw motorům rozumí a minimálně bych se optal, jakou má zkušenost a co tam lejt.
beny: Na ten castrol jezdí prakticky celý typer.cz a samo i závodní auta a minimálně z ctr motorem si rozumí velmi dobře (tady pokud by se někomu chtělo číst zkušenosti: link).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Beny9700 »

Netvrdím, že Castrol 10W60 je nejlepší, doporučuji přečíst:
http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=6 ... t=70#p3639

Musím s tím souhlasit, měním po 10 000 km, motor má 203 000 km, tichý, bez dolévání oleje, hydroštely necvakaj (jen po delším stání než se po nastartování natlakují). Prostě paráda a nemusím se bát delší dobu motor pořádně točit. :)
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Bond007 »

ja s castrolem 10w60 uz trikrat pridrel M, ted mam Millers Oils a cekam :) zatím se mi ale zda MO vyrazne lepsi...motor ma mnohem lehci chod, i při startovani po cca mesici stani ma motor hned mnohem hladsi chod
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

právě kvůli temu startování se mi taky se mi jeví 10w-60 moc.... a navíc u auta, které občas v zimě parkuje venku je to imho přímo vražda motoru....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

Alex89 píše:Sepsal jsem návod, snad to bude srozumitelné :-)

1. Podrž cca 10 sec tlačítko, kterým nuluješ počítadlo kilometrů.
2. Objeví se menu, kde stejným tlačítkem najedeš na UNLOCK
3. Podržíš opět stejné tlačítko a objeví se číslice.
4. Vezmeš posledních 5 čísel tvého VINU a sečteš je. Např. pokud máš posledních 5 čísel VINU 2345, zadáš tam číslo 20. Vše se zadává stejným tlačítkem.
5. Potvrdíš a vyjede ti to menu. Tam si pak najedeš na záložku Temperature :-)
6. Enjoy, funguje to i za jízdy :-)

Nepřišel jsem pak na to, jak se to menu vypíná, tak pak musím vypnout motor a zamčít auto.
u mojeho 3er (bez navi, čili bez idrivu) tohle nefunguje, menu dle bodu 2 se sice objeví, ale není v něm funkce unlock... první to ukáže VIN, potem dalších asi 5 obrazovek s různými údaji o SW verzi atd a pak zase ten VIN.... škoda, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:
Alex89 píše:Sepsal jsem návod, snad to bude srozumitelné :-)

1. Podrž cca 10 sec tlačítko, kterým nuluješ počítadlo kilometrů.
2. Objeví se menu, kde stejným tlačítkem najedeš na UNLOCK
3. Podržíš opět stejné tlačítko a objeví se číslice.
4. Vezmeš posledních 5 čísel tvého VINU a sečteš je. Např. pokud máš posledních 5 čísel VINU 2345, zadáš tam číslo 20. Vše se zadává stejným tlačítkem.
5. Potvrdíš a vyjede ti to menu. Tam si pak najedeš na záložku Temperature :-)
6. Enjoy, funguje to i za jízdy :-)

Nepřišel jsem pak na to, jak se to menu vypíná, tak pak musím vypnout motor a zamčít auto.
u mojeho 3er (bez navi, čili bez idrivu) tohle nefunguje, menu dle bodu 2 se sice objeví, ale není v něm funkce unlock... první to ukáže VIN, potem dalších asi 5 obrazovek s různými údaji o SW verzi atd a pak zase ten VIN.... škoda, no...
urcite to tam nekde mas taky, slo to i u E46..jen se musíš proklikat na spravnou pozici...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Odpovědět