Poruchovost e90

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Poruchovost e90

Příspěvek od d1.8t »

kompot píše:Z toho článku mě bolí u srdce =(( Nevíte teda jak je to tím benzínem, jestli tam můžu lít tu 100? Abych s tím nenapáchal víc škody jak užitku..
Škodu s tím určitě nenaděláš. Je otázka jestli to motor dokáže využít. Zkus 95 a aditiva. Je toho na trhu víc. Leju tohle a motor se tváří spokojeně.

http://www.millersoils.cz/petrol-power-ecomax?c=102
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Poruchovost e90

Příspěvek od pavproch »

já teda leju do obou (N52+N53) 100voltů+ VIF (vyjímečně 98+VIF) a speciálně u N53 je rozdíl markantní, markantní, markantní... už sem to tu psal víckát
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Poruchovost e90

Příspěvek od d1.8t »

Může být, je otázka nakolik je tvůj motor vzhledem k jeho chování etalon. Pokud má něco od výrobce doporučeno N95 mělo by to být schopno normálně na něj jezdit. Ale taky se můžu plést a chovají se tak na N95 všechny N53. :-?
RWD
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchovost e90

Příspěvek od jarka »

d1.8t píše:Může být, je otázka nakolik je tvůj motor vzhledem k jeho chování etalon. Pokud má něco od výrobce doporučeno N95 mělo by to být schopno normálně na něj jezdit. Ale taky se můžu plést a chovají se tak na N95 všechny N53. :-?
Bych už pomalu nevěřil ničemu, když výrobce doporučí LL olej s intervalem výměny 25kkm a výsledkem je pak prasárna jako v tom článku...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Poruchovost e90

Příspěvek od pavproch »

d1.8t píše:Může být, je otázka nakolik je tvůj motor vzhledem k jeho chování etalon. Pokud má něco od výrobce doporučeno N95 mělo by to být schopno normálně na něj jezdit. Ale taky se můžu plést a chovají se tak na N95 všechny N53. :-?
:D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
bambus
Pan Řidič
Příspěvky: 270
Registrován: pát 09 zář 11:26
Bydliště: <>

Re: Poruchovost e90

Příspěvek od bambus »

I Verva 100 je jen 98 oktanový benzín. Koukněte na tankovací pistoli.
Měl E90 320i 2005 a možná i díky prakticky základní výbavě se jednalo o bezproblémový povoz.
Nutno podotknout, že při jízdě na klobouka nečekaně úsporný povoz.

Edit:

Verva 100 bude 100 oktanový benzín, na pistoli je 98 protože norma na 100 oktanů neexistuje.
Naposledy upravil(a) bambus dne úte 20 kvě 15:49, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Poruchovost e90

Příspěvek od pavproch »

jj, N53 je vedle N52 střídmý jedlík.... jezdím s obojím víceméně stejně (N53@1715kilo a N52@1450kilo) s víceméně stejnou spotřebou, m4Zlik si možná (nemám evidenci, bo soukromé, narozdíl od služebního 3er) vezme i krapet víc...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět