AUTO NA PRÁCI V EU
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28157
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
D5 podle toho, který rok výroby...ty první přílišnou spolehlivostí nevynikaly
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
když se na volvu něco nespotřebního vysere, díly jsou velmi drahé, protože se musí koupit v autorizáku (a nikoliv na vrakáči nebo v druhovýrobě), protože jsou zakodované. (elektrické sedačky, budíky, rádio, cd changer, světlomety?, vnitřní zrcátko , elektrické tlumiče). Peněžní sebevražda.
Mohli bychom prosím bez povinností a bez nároků hned zítra ráno vystoupit z EU?
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
Nesmysl, mel sem napriklad sedacky z jinyho aut a normalne to fungovalo. Uz vidim jak by nekdo kodoval budikaudis píše:když se na volvu něco nespotřebního vysere, díly jsou velmi drahé, protože se musí koupit v autorizáku (a nikoliv na vrakáči nebo v druhovýrobě), protože jsou zakodované. (elektrické sedačky, budíky, rádio, cd changer, světlomety?, vnitřní zrcátko , elektrické tlumiče). Peněžní sebevražda.
Btw. Ja mel Volvo S40 T4 a Volvo S60 D5 a ani z jednim jsem nemel zadny problem ( kazdy sem mel cca rok ). Ale u D5 se pri cca 190tkm menily vsechny vstriky a dvouhmota se spojkou ( predchozi majitel ) a auto bez problemu slouzi dodnes ( najeto 290tkm ). Pokud by jsi uvazoval nad Volvem, tak mam znameho, ktery se specializuje na Volvo a Saab a za nejaky drobny peniz by urcite pri vyberu auta pomohl pri zhodnoceni stavu + je velmi schopny vyjednavac, takze by urcite domluvil i slevu. Pripadne koukni na http://forum.volvoklub.cz/ kde jsou i inzeraty.
Jenom bych teda podotknul, ze za tyhle penize uz budou vsechny auta hodne jety a u kazdyho se uz muze podelat vice mene vsechno. Preju stastnou ruku pri vyberu
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
Na to co hledáš je to hodně málo peněz. Auto bude staré, nafta velmi riziková. Podle mne pokud nejsi automechanik tahle křížovka nemá dobré řešení, benzín by byl spolehlivý ale bude trochu víc papat, nafta méně žrát ale zase má riziko drahých oprav a toho, že tě někde nechá. Já řešil podobnou situaci a nakonec z toho byl starší větší benzín z říše s hodně málo kilometry, pořizovací cena byla 250. Mně ale polovinu cest hradí zaměstnavatel.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
Mě občas udivují místní požadavky, lidi chtějí jezdit křížem krážem evropu v autě za 60... když už mám dělat takovou práci, tak aspon za pořádný hrachy a jezdit v něčem aspon za 300 ne ?
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
No jo, ne každému zaměstnavatel proplatí auto a ne každý si může nechávat měsíčně bokem nějaké peníze. Třeba stavěl barák a tak splácí hypo. A třeba to auto má jen na tu dobu, než si vydělá na lepší. Navíc pokud se o auto staráš, tak proč bys nemohl jezdit skrz EU v autě za 60 000Kč?
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
Tohle finanční hledisko mě nenapadlo,v tom souhlasím... Osobně bych ale v autě který neznám nechtěl je 2000km do NL a zpět.
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
V70 MKI 2.5tdi - ještě spolehlivej švédskej ingot se spolehlivým r5 motorem od VW. To volvo má taky svoje mouchy, ale nic tragickýho. nicméně bych se nebránil ani vw s tdi.fandadejsky píše:poslední dotaz? volvo V70 2,5tdi a D5 2,4. Díky za odpovědi
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
Je fakt, že do našeho Volva jsme se nedostali s univerzální Bosch diagnostikou, přitom od Bosche měli elektroniku. A díly mimo spotřebák jsou fakt v replice minimálně - spíš ne.audis píše:když se na volvu něco nespotřebního vysere, díly jsou velmi drahé, protože se musí koupit v autorizáku (a nikoliv na vrakáči nebo v druhovýrobě), protože jsou zakodované. (elektrické sedačky, budíky, rádio, cd changer, světlomety?, vnitřní zrcátko , elektrické tlumiče). Peněžní sebevražda.
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: AUTO NA PRÁCI V EU
Pokud v tomhle výčtu nahradíš E39 530d A6 Allroadem 2,5V6 TDI, tak je to panoptikum toho nejhoršího co se v naftě vůbec kdy dělalo. Vel satis 3,0dCi je stejnej motor Isuzu jako v Saabu 3.0TiD a to je motor, kterej svým sklonem k fatálním poruchám překonává snad i nechvalně proslulýho vačkožrouta 2.5V6 TDI. U toho Isuzu se zaklepou vložky do bloku a motor ztratí kompresi, je to neopravitelná závada Jedinej přijatelnej naftovej motor v Saabu je 1.9 TiD/TTiD, což neni nic jinýho než 1.9 JTD od Fiatu, kterej platí za nezmara a patří k tomu nejlepšímu ve své kategorii. 2.2 TiD je pro změnu Opel a ten taky nebrat.Arkis píše:Možná bych popřemýšlel například nad BMW E39 3.0d nebo třeba nad Renaultem Vel satis 3,0dCi (nejsem si jistý, ale u VS byl špatný motor a nevím jestli to byl 3,0dCi nebo 3,5i... kdyby jsi ho zařadil do výběru, tak to dohledej). Kdyby se ti hodně zadařilo, tak do té ceny seženeš i Saab 9-5 3,0TiD.
Pokud vím, bylo to hlavně o vadný sérii vstřiků, což neminulo žádnýho výrobce, kterej si začal s Common Railem od Bosche.řidičBOB píše:D5 podle toho, který rok výroby...ty první přílišnou spolehlivostí nevynikaly
Nejlepší a nejúspornější volba je D5 120kW Euro 3 bez DPF.
S drahýma nespotřebníma dílama souhlasím. Namátkou odchází spínačky u V70II, zámky dveří u V70I, hlavně u řidiče je to vopruz a ten zámek vyjde okolo 6000Kč.
Za celkem důležitou vlastnost pro najíždění dlouhých štrek považuju bezpečnost, hlavně u V70II a taky pohodlí, sedačky V70 byly často označovaný za nejlepší a nejpohodlnější sedačky v automobilovým průmyslu.