BMW Divize
Re: BMW Divize
@MZ: jo dával, asi to dokurwil.... btw, Tobě to neteče?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@redakce: už dvě videja převzatá ze zahraničních testů nových dvojčat ///M3 a ///M4.... je nějaká šance, že vám importér dovolí si tyhle dvojčata ošahat vlastníma rukama?
(samozřejmě ideálně bych si dokázal představit mega čtivý mega test by by -pj-..... )
(samozřejmě ideálně bych si dokázal představit mega čtivý mega test by by -pj-..... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Mě docela zaujal ten coment
Když srovnám M3 F80 s několika dalšími videjky od stejného autora:
0-200
M3 (431k) - 12,5s
RS6 MTM (722k) - 12s
M135i Versus (390k) - 16,5s
Tak mi dynamika M3 F80 zas až tak vlažná nepřijde...
Kvalita novinkových článků na AF je v tomto ohledu poměrně zoufalá, na úrovni bulváru typu Blesk.Dynamiku zakončenou zásahem omezovače nepochybně v reálných 250 km/h (267 km/h dle tachometru) posuďte sami. I ta se nám zdá trochu vlažnější, to ale snadno může být dáno také místem, na kterém byl snímek natočen.
Když srovnám M3 F80 s několika dalšími videjky od stejného autora:
0-200
M3 (431k) - 12,5s
RS6 MTM (722k) - 12s
M135i Versus (390k) - 16,5s
Tak mi dynamika M3 F80 zas až tak vlažná nepřijde...
Re: BMW Divize
Nic neteče, otázka je, jestli na sobě nemají poloosy nějaký vryp v místě na gufero.
eMJe: Já pořídil sadu Falkenů, jsou docela dobré, ale na supersporty v extrému nemají, vzdávají to o trochu dříve.
eMJe: Já pořídil sadu Falkenů, jsou docela dobré, ale na supersporty v extrému nemají, vzdávají to o trochu dříve.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
dynamika M3 se nam zda vlaznejsi, protoze to podle zminenych videi neni rychlejsi, nez stara V8. dokonce se zda pomalejsi nez stara 997 C2. uvidime, az ji casem dostaneme na test.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=976284mmira píše:dynamika M3 se nam zda vlaznejsi, protoze to podle zminenych videi neni rychlejsi, nez stara V8. dokonce se zda pomalejsi nez stara 997 C2. uvidime, az ji casem dostaneme na test.
Nepamatuju se, že by v tom celém vlákně řekl majitel-šťastlivec, že dynamika nové M3 je "vlažnější". Jediný, co motoru chybí, je výraznější špička při více než 6 500 otáčkách.
Změřte, projeďte, ukažte data a pak se můžeme o tom bavit. Posuzovat zvuk a "vlažnost" z videí je trochu divný.
Re: BMW Divize
mam slibeny zapujceni v prubehu par tydnu, tak jsem sam zvedav na dojmy...problém je, ze se to nikde neda pujcit bez mdct..doriftonigga píše:http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=976284mmira píše:dynamika M3 se nam zda vlaznejsi, protoze to podle zminenych videi neni rychlejsi, nez stara V8. dokonce se zda pomalejsi nez stara 997 C2. uvidime, az ji casem dostaneme na test.
Nepamatuju se, že by v tom celém vlákně řekl majitel-šťastlivec, že dynamika nové M3 je "vlažnější". Jediný, co motoru chybí, je výraznější špička při více než 6 500 otáčkách.
Změřte, projeďte, ukažte data a pak se můžeme o tom bavit. Posuzovat zvuk a "vlažnost" z videí je trochu divný.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Kopíruju z bmwklubu.cz
pavproch píše:To woe, po třech letech ježdění sem až fčíl (@harezz, dík) přišel na to, že mám dajaké "divné" brzdy z výroby.... přední kotouče menší než zadní (330 vs. 336mm) ... a to se mi nelíbí... Twisted Evil
Real OEM nabízejí přední brzdy S100A "zvýšené zatížení" - kotouče 348mm (+ samozřejmě i příslušné třmeny)
kotouč OEM No. 34116855000
třmeny OEM No. 34116773201, 202
Dyž sem se otázal v autorizáku, tak řekli že neví.... a že zkusí zjistit v Munchen.....
Budu vděčen za jakékoli komentáře, připomínky, nápady...
Nebo, není tu někdo s upgradovanýma př. brzdama na 3er s Xdrive?
Případně nějaký jiný BigBrakeKit kompatidebilní s Xdrive?
(U Performance BBK č 34110444738 je výslovně napsáno: "NOT suitable for Xdrive")
Aktuálně jezdím 18" OEM style 193 v létě a 17" OEM Style 158 v zimě (ale kdyby BBK měl znamenat upgrade na 18" i v zimě, nebudu se bránit...
330i Xdrive Touring e91 MY2011 N53B30 (200kW) standardní podvozek
Kuju.
(stejný dotaz sem před chvílí postul na e90post.com)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
348x30 by mali byt standard na 335i, tam sa 17" asi uz nevlezu. 338x26 su standard na 135i, to su tie BMW Performance BBK a mali by sediet aj na 330xi, 17" sa vlezu. Podla mna bude lepsie nechat standard + vymenit dosticky, lepsiu brzdovku a pancierove hadice. Ak by to nebolo dobre, skusil by som naozajstny BBK ako tento modny doplnok. Alebo najst 135i strmene(nie su zlte) za dobru cenu. Alebo teda v tomto pripade aj 335i strmene.