BMW Divize
Re: BMW Divize
vypada to ze ten predni naraznik není moc pocitanej na standardni rz... by me zajímalo jak se tam schovají neorigo "parkovaci senzory"
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
aha, mne to zase neprijde divne, protoze presne takto se mi velmi dlouho chovala M3 - stacilo mit vzadu gumy s lehce nizsi prilnavosti nez vepredu. pri vytocenenem motoru na 2 nebo 3 stacilo v zatacce ubrat prudce plyn a uz jsem letel dverma napred. docela mi to vytrenovalo reflexy, protoze se ten zadek trhal v nejneocekavanejsich chvilich.d1.8t píše:Nezdá se mi na ní, že by vyvážený bawo, plynem utržený, "umocnilo (ať už to znamená cokoli) přetáčivost" odstavením plynu. To se mi ještě nikdy nestalo. Jednou, dvakrát za zimu se mi stane, že se po ubrání nezačne hned rovnat a pokračuje dveřma napřed, ale vždycky to má souvislost se změnou povrchu z klouzavýho na ještě klouzavější, neboli ze sněhu na ledovou plotnu.
takze podle me to je jedno z moznych vysvetleni, co se stalo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: BMW Divize
Díky! To sem si ani nevšim, že to má Zetor jinak než 328. Nicméně mi ta odpověď furt nedává moc smysl... původní dotaz se ptal na výfuk u Z3 a jeho náhradu za nějakou lepší alternativu. A na výměnu vačic si asi budu muset najít někoho schopnéhod1.8t píše:Nevim jak přesně zněl dotaz, ale 328i e36 má oddělenej vejfuk pro 3 a 3 válce, dvě cesty. Sbíhají se až v koncovým tlumiči. Dvě lambdy ve svodech, dva katy, dvě lambdy za katama. U Z3 2.8i se sbíhají před katem do jedný větve.
Musíš sundat řetěz z rozvodových kol vaček. Takže do rozvodů šáhnout musíš.
Mimochodem, nějaký tip na vačice z tuzemska? Na BMW syndikatu jsem si našel pár německých specialistů, kteří chtějí cca 400€, což mi nepřijde nijak hrozné...
Re: BMW Divize
Není na ní nic divného, protože mluví o faktoru přenášení váhy - to, že je bávo " vyvážené", neznamená, že se nemůže díky přenesení těžiště stát přetáčivým.d1.8t píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/ne-vs ... zda-video/
Co si myslíte o týhle větě z článku?
dostal pilota auta do lehce přetáčivého smyku ve vyšší rychlosti. Nepřiměřená reakce (pravděpodobně jen sundání nohy z plynu) počínající přetáčivost umocnila, dostala vůz na vnitřní stranu trati, kde se „odpíchl” do opačné rotace a zamířil prakticky po tečně ven.
MG - radost až na kost.
Re: BMW Divize
ed: 400€ je za sací i výfukovou? Předpokládám, že ano, jinak bys tak nejásal. Pokud jsou dobrý reference, těžko najdeš levnější.
RWD
Re: BMW Divize
Já si pořád nejsem jistej jestli si všichni rozumíme. Podle věty v článku mi vyplývá, že auto jelo po dveřích POD plynem. Není rozhodující, jestli chtěně nebo nechtěně. Stejně jako z hlediska článku, nikoli videa jsou nepodstatný teorie, že to přehnal s nájezdovou rychlostí, škubnul volantem, slezl z plynu a začalo se mu to točit.KDB píše:Není na ní nic divného, protože mluví o faktoru přenášení váhy - to, že je bávo " vyvážené", neznamená, že se nemůže díky přenesení těžiště stát přetáčivým.d1.8t píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/ne-vs ... zda-video/
Co si myslíte o týhle větě z článku?
dostal pilota auta do lehce přetáčivého smyku ve vyšší rychlosti. Nepřiměřená reakce (pravděpodobně jen sundání nohy z plynu) počínající přetáčivost umocnila, dostala vůz na vnitřní stranu trati, kde se „odpíchl” do opačné rotace a zamířil prakticky po tečně ven.
Autor prostě tvrdí, že auto šlo po dveřích, řidič byl na plynu, slezl z něj a umocnil tím přetáčivost. Na suchým asfaltu. Wtf?
RWD
Re: BMW Divize
chces rict, ze tobe se BMW pri jizde bokem vysokou rychlosti a prudkem ubrani plynu srovna? M3 se za takove konstelace vydava do hodin bez ohledu na pneu setup a sucho/mokro.d1.8t píše:Autor prostě tvrdí, že auto šlo po dveřích, řidič byl na plynu, slezl z něj a umocnil tím přetáčivost. Na suchým asfaltu. Wtf?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Do teď se vždycky srovnalo. A rovnání je celkem razantní. Na suchu, navodě, na sněhu. Jedinou vyjímku jsem už psal, ovšem neumocňuje mi to přetáčivost, ale rovnání je výrazně zpomaleno. Samozřejmě se bavim o řiditelných úhlech, což je možná předmětem diskuze. Pokud už je někdo pod 90°, je to něco jinýho.
RWD
Re: BMW Divize
Normálně tu zatáčku napálil mimo své možnosti, od auta bych v tom žádnou nečekanou zákeřnost nehledal.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
tak to mame zasadne jinou zkusenost. a tva se prekvapive blizi tomu, co popisoval PP .
jak rikam - M3 je v tom uplne konzistentni, u mych ostatnich BMW to vetsinou ale bylo stejne. kdyz se v rychle projizdene zatacce pri vysokych otackach z jakychkoliv pricin utrhl zadek, ubrani tu pretacivost jen zvyraznilo. ma to i vysvetleni - ubranim se prenese hmotnost dopredu a tim se odlehci se zadek.
jak rikam - M3 je v tom uplne konzistentni, u mych ostatnich BMW to vetsinou ale bylo stejne. kdyz se v rychle projizdene zatacce pri vysokych otackach z jakychkoliv pricin utrhl zadek, ubrani tu pretacivost jen zvyraznilo. ma to i vysvetleni - ubranim se prenese hmotnost dopredu a tim se odlehci se zadek.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou