dostal pilota auta do lehce přetáčivého smyku ve vyšší rychlosti. Nepřiměřená reakce (pravděpodobně jen sundání nohy z plynu) počínající přetáčivost umocnila, dostala vůz na vnitřní stranu trati, kde se „odpíchl” do opačné rotace a zamířil prakticky po tečně ven.
Nezdá se mi na ní, že by vyvážený bawo, plynem utržený, "umocnilo (ať už to znamená cokoli) přetáčivost" odstavením plynu. To se mi ještě nikdy nestalo. Jednou, dvakrát za zimu se mi stane, že se po ubrání nezačne hned rovnat a pokračuje dveřma napřed, ale vždycky to má souvislost se změnou povrchu z klouzavýho na ještě klouzavější, neboli ze sněhu na ledovou plotnu.
Mi zdejší rozbory nehod a jízdních videí přijdou úsměvné obecně, tentokrát záběr ze 300 metrů a autor se tváří jako by minimálně seděl na místě spolujezdce...
dostal pilota auta do lehce přetáčivého smyku ve vyšší rychlosti. Nepřiměřená reakce (pravděpodobně jen sundání nohy z plynu) počínající přetáčivost umocnila, dostala vůz na vnitřní stranu trati, kde se „odpíchl” do opačné rotace a zamířil prakticky po tečně ven.
me se to několikrát stalo, obzvlast se samosvorem...ale prijde mi ze tady musel i slapnout na brzdy, protože to auto celkem razantne zpomaluje...
Když to na videu rozfázuju, tak tam vidim, že dodriftuje do bodu, kdy mu přední kola díky příliš velkýmu úhlu a špatný stopě dojedou na apex mo brzo a trajektorie mu vychází předníma kolama na trávu. On sleví z plynu a auto se srovná (tohle je tam velmi dobře vidět), bohuže pozdě. Promastí levýma kolama travou atd. Žádný umocnění přetáčivosti odstavením plynu se tam nekoná.
d1.8t píše:Když to na videu rozfázuju, tak tam vidim, že dodriftuje do bodu, kdy mu přední kola díky příliš velkýmu úhlu a špatný stopě dojedou na apex mo brzo a trajektorie mu vychází předníma kolama na trávu. On sleví z plynu a auto se srovná (tohle je tam velmi dobře vidět), bohuže pozdě. Promastí levýma kolama travou atd. Žádný umocnění přetáčivosti odstavením plynu se tam nekoná.
no řekl bych ze ten drift nebyl uplne chtenej a byl prave zpusobenej ubranim plynu po tom co se lekl toho ze trat vede kapku jinam nez si předtím myslel...ale samozrejme tezko hodnotit jak daleko/blizko je to tomu co se skutecne stalo...podle me prepalena najezdovka, ubrani plynu a cuknuti volantem = drift a spatna stopa...a zbytek uz jsi popsal ty