Samosvorné diferenciály pro BMW

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od mmira »

vzdy je to neco za neco. bud to jede dobre rovne nebo do zatacek.

PP: jake u Z4 mas standarni hodnoty?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od pavproch »

nevim budu to muset naštudit
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od mmira »

no jde o to, jak moc konzervativni BMW bylo. nedivil bych se, kdyby to melo odklon do 1 stupne vepredu a 0 vzadu. to je prima max na dalnici.

jinak celou dobu furt premyslim, proc by mel mit jednocestny diferak nejaky vliv pri ubrani plynu v zatacce a zatim jsem neprisel na zadne vysvetleni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od jarka »

1° odklonu na předku už je docela hodně, já tipuju 0° :) .

ad. diff: já si furt myslím, že je to stejný mechanismus jako jsem popsal výš, který se děje na předokole, jen to má jiný projevy tím že se to děje na zadní nápravě.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od mmira »

to si prave nemyslim - u RWD te LSD v principu neustale tlaci ven, kdezto u FWD tahne dovnitr. proto bych cekal, ze pri prudsim ubrani se u Z4 zatizi predek, tim zvetsi odklony a auto bude mit tendenci jit dovnitr zatacky. ale v principu zalezi na celkovem naladeni, ktere je u PPovy generace Z4 dost neakcni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od d1.8t »

pavproch píše:
eMJe píše:Pri ubrati plynu v strede zakruty by sa malo auto stocit do zakruty, cize byt mierne pretacave... Aby to bolo presnejsie, torsen meni svornost podla tociveho momentu, nie preklzu - to by bolo Visco LSD, ale zjednodusene sa to tak da chapat. Inak ziadne negativa som zatial nespozoroval, v zakrute pod plynom je zadok omnoho stabilnejsi, v pomalych zakrutach je predvidatelny a trakcia ma prekvapuje este stale.
Inak zapnute ESP by mohol byt ten problem.
kura, mně se zdálo, že to má snahu narovnávat

to možná bude ten problém, když sem tohle (asi 2x) pozoroval, vždy sem tam měl jen "sport" tj. stabilizace byla "on"

až bude hezky, vyzkušam to ještě jednou a pořádně, a to jak se stabilizací "on", tak i "off", abych potvrdil nebo vyvrátil svoje pocity.... snad to při tem in(g) tenzivním zkúšaní někde nerozbiju.... :ympray:
Ona už původní informace je poněkud zmatečná.
po ubrání plynu má zadek tendenci rovnat auto do přímky, a ty podvědomě krapet kontruješ volantem
RWD
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od eMJe »

mmira píše:to si prave nemyslim - u RWD te LSD v principu neustale tlaci ven, kdezto u FWD tahne dovnitr. proto bych cekal, ze pri prudsim ubrani se u Z4 zatizi predek, tim zvetsi odklony a auto bude mit tendenci jit dovnitr zatacky. ale v principu zalezi na celkovem naladeni, ktere je u PPovy generace Z4 dost neakcni.
+1, kedze torsen nesperuje bez plynu, sprava sa to ako auto s otvorenym difom alebo akekolvek ine auto ked sa prudko uberie plyn...
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od d1.8t »

Teď jsem se v jednom testu dočet, že LSD od BMW Performance je Drexler s 30% svornosti v tahu a 15% při povolení. Takže 1,5way lamela, s rozumnou svorností pro daily a dlouhou výdrž. Jen ty Drexlery bejvaj trochu drašší. x_x
RWD
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od eMJe »

Tipujem priplatok okolo 1800€. Aspon ze isli tou jednoduchsou a pre BMW uz netypickou cestou - kus jednoducheho mechanickeho LSD.
cajoch
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 22 říj 16:19

Re: Samosvorné diferenciály pro BMW

Příspěvek od cajoch »

jak píše d1.8t ná závodních svorech se nastavuje jak svor pod plynem tak svor bez plynu...záleží na nastavení konkrétního diffu
Odpovědět