Samosvorné diferenciály pro BMW
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Pokud poznal tak velký negativní vliv po namontování samosvoru a předtím to bylo o.k. tak to asi úplně normální nebude
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
znova píšu, není to žádná tragedie, prostě pokud uberu při projíždění zatáčky pod plynem, tak je m4Zlik drobet víc nejistější než byl ve stejné situaci bez LSD...
NENÍ to kritika, je to je konstaktování přecitlivělého puristy...
NENÍ to kritika, je to je konstaktování přecitlivělého puristy...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Hlavně i kdyby to byla kritika, tak tohle je jestli se nepletu vlastnost torsenu - svornost se mění podle aktuálního prokluzu kol (i když u Quaife jsem myslel, že má pouze dva stavy sepnuto/rozepnuto, resp. otevřený diff/diff se svorností, né plynulý náběh). Na mým autě s honďáckým torsenem se to projevuje tak, že pod plynem má auto tendenci se do zatáčky stáčet, při ubrání diff rozepne a zvětšuje se poloměr zatáčky a je třeba korekce volantem (utáhnout zatáčku).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Tak teď jsem z toho uplně jelen.pavproch píše:ten obloukou není plynulý, po ubrání plynu má zadek tendenci rovnat auto do přímky, a ty podvědomě krapet kontruješ volantem, takže ten oblouk projíždíš mírně "zvlněně"
RWD
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Pri ubrati plynu v strede zakruty by sa malo auto stocit do zakruty, cize byt mierne pretacave... Aby to bolo presnejsie, torsen meni svornost podla tociveho momentu, nie preklzu - to by bolo Visco LSD, ale zjednodusene sa to tak da chapat. Inak ziadne negativa som zatial nespozoroval, v zakrute pod plynom je zadok omnoho stabilnejsi, v pomalych zakrutach je predvidatelny a trakcia ma prekvapuje este stale.
Inak zapnute ESP by mohol byt ten problem.
Inak zapnute ESP by mohol byt ten problem.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
kura, mně se zdálo, že to má snahu narovnávateMJe píše:Pri ubrati plynu v strede zakruty by sa malo auto stocit do zakruty, cize byt mierne pretacave... Aby to bolo presnejsie, torsen meni svornost podla tociveho momentu, nie preklzu - to by bolo Visco LSD, ale zjednodusene sa to tak da chapat. Inak ziadne negativa som zatial nespozoroval, v zakrute pod plynom je zadok omnoho stabilnejsi, v pomalych zakrutach je predvidatelny a trakcia ma prekvapuje este stale.
Inak zapnute ESP by mohol byt ten problem.
to možná bude ten problém, když sem tohle (asi 2x) pozoroval, vždy sem tam měl jen "sport" tj. stabilizace byla "on"
až bude hezky, vyzkušam to ještě jednou a pořádně, a to jak se stabilizací "on", tak i "off", abych potvrdil nebo vyvrátil svoje pocity.... snad to při tem in(g) tenzivním zkúšaní někde nerozbiju....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
predpokladam, ze MJ vychazi ze zkusenosti se 130i, ktera je naladena pretacive od prirozeni, kdezto PPuv korab je klasicke BMW poslednich let, takze zadkem se mu do zatacky moc nechce. imho by to chtelo poladit geometrii, popr k tomu LSD poridit i odpovidajici komponenty podvozku - minimalne stabiky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
na geošku sa chystám, ale nechám ji udělat doprostřed předepsaných hodnot, žádné agresivní naladění.... prozatím...
hrabání se v podvozku bude až po hrabání se v brzdách, napřesrok, možná...
hrabání se v podvozku bude až po hrabání se v brzdách, napřesrok, možná...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Nie je dovod nechavat geometriu na standardnych hodnotach pri aute na zabavu... Aspon odklon upravit, horsie to byt asi nemoze
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
u mě změna v geometrii dost zvýraznila chut´ do přetáčivosti v zatáčkách při ubrání plynu (taky torsen). A zároveň to taky výrazně zneklidnilo při vyšších rychlostech, aktuálně už si nedovedu dost dobře představit udržet to na cestě při 200+
Pravda vyděsí