evlo píše:JJ uz se to risuje dost - miata + vyfuk + ECU + podvozek + turbo - pekne postupne upgradit
Tak to si rovnou kup to stříbrné NB z Havířova. Koupíš megasquirt + wideband lambdu, doděláš intercooler, necháš naladit a máš spolehlivých 220k ve fungujícím autě. Má to vyřešenou spojku, chlazení (včetně oleje), brzdy, podvozek.. Za cenu nejlevnějších S2K dostaneš auto, které bude za všech okolností rychlejší.
Brus píše:evlo píše:
To spis premyslim smerem k catherham nez k vetsim vecem nez miata. Proste pokud neco jineho, Tak jedine mensi, lehci.
v tom případě ten speedster, ale turbo je pekelně drahé.
Ty 2.2 se dají docela jednoduše přeplňovat - podobně jako u Miaty. Buď se prodávají osvědčené Dbilas turbo kity anebo se z USa tahají díly z SC varianty téhož motoru, který se montoval do Chevy Cobalt.
PetrL píše:Můžu se jenom zeptat, proč báwo ne? Stále mi přijde jako nejlepší volba.
V intencích požadavků mi příjde Z4 silně kompromisní a málo zážitková...