Insignia x Superb

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Insignia x Superb

Příspěvek od x2005 »

delphin píše:Já bych ještě zvážil nový Rapid.
Promiňte, ale Rapid (New Toledo) je prostě low-cost auto za prémiovou cenu. To si nikdo soudný nemůže koupit. Navíc první generace TSI motorů.

Jeli jste v tom někdo? Vždyť je to koncentrovaný zlo. Samozřejmě, že P301 nebo C Elyse nebo R Fluence jsou daleko horší, ale taky stojí skoro polovinu.
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Insignia x Superb

Příspěvek od x2005 »

Volba, zda ojetý superb nebo insignia je jako jestli chřipku prasečí nebo ptačí. Já Insignii škrtám rovnou. Do Superba nevím jaký spolehlivý motor. Snad jedině 3.6V6. Ten by mohl vydržet. Ale zase tam bude DSG a za ty peníze to bude mít najeto tak 300tkm. :-?
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Insignia x Superb

Příspěvek od Dallen »

@ridicBob: Ok a kolik si mel JTD? Zakladni 1.9 je naprosto spolehlivej drzak kterej ma projev docela moderniho motoru(osmiventil). 1.9PD ze za zenitem dobrych 25 let...

@mmira: Ano patří, ale asi sám uznáš, že soudit dle jednoho kousku (kolik najeto, jakej servis atd..) se moc nedá. Navíc pokud by jsme to chtěl srovnávat srovnávejme současně prosím s danou třídou.

JTD tady na placku mam dost casto a po napichnuti na diag vzhledem k stari je standardni najezd kolem 40-50tkm rocne (tedy s pulmicem na hrbu kdo by si taky kupoval auto za mic s naftovym petivalcem na poskakovani po meste) a vsechny jezdi

Zaujatej nejsem, narovinu JTS v Alfě je zlo. A osobne sem zasadne proti nafte. Bohužel je smutné, že v 159 které měla nahradit úspěšné modely 156 a 166 jsou jediné rozumné motory naftové případně tbi.
A co se týče tbi, spotřebu neřeším, tbi sem tady chvíli měl, ale asi bych si sam sobě nedokazal obhajit proč mám auto které žere 15l, naprosto naftovej projev a 2.4 ho pojede.
Přitom např. v giuliette se tbi chova naprosto jinak.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28184
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Insignia x Superb

Příspěvek od řidičBOB »

Dallen píše:@ridicBob: Ok a kolik si mel JTD? Zakladni 1.9 je naprosto spolehlivej drzak kterej ma projev docela moderniho motoru(osmiventil). 1.9PD ze za zenitem dobrych 25 let...
Jestli jsi si všiml, tak já na JTD nenapsal ani interpunkční znaménko. Reagoval jsem na Tvou narážku na PD, ve které jsem souhlasil s (ne)kultivovaností projevu, která je ale vyvážená velkou spolehlivostí.
Je vidět, že nestačí umět jenom číst, ale také je potřeba ten psaný text chápat :ympeace:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Insignia x Superb

Příspěvek od mmira »

Dallen píše:@mmira: Ano patří, ale asi sám uznáš, že soudit dle jednoho kousku (kolik najeto, jakej servis atd..) se moc nedá. Navíc pokud by jsme to chtěl srovnávat srovnávejme současně prosím s danou třídou.
ve sve dobe zanovni kousek, 110t km najeto. jezdi dodnes, ma 240t km, ale uz se na tom mezitim vymenila snad pulka motoru. budiz, nebudem soudit na zaklade jednoho kousku, kazit se muze leccos, ovsem ani kdyz se podivam na kultivovanost, zvuk atd, za spicku bych to nepovazoval ani v dobe, kdy to bylo nove. v dobe koupe te 156 jsem se obcas svezl s e46 330d a to byl uplne jiny svet.

ja si proste myslim, ze to je normalni naftovy petivalec, ani spatny, ani dobry. spicka je ale opravdu jinde.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Insignia x Superb

Příspěvek od Dallen »

Jasný, to záleží no.
Jinak desetiventil uz trosku prezival otom zadna, ale 20V mi i osobne pride dost cajk. Mam jich spoustu kolem sebe a tak nejak bych se asi ani nebal do nej jit.
Hlavně stím chce jezdit, Ti co tomu davaj kouř nemaj žádné problémy s turbem, dpf ani klapkama. Ti co stim litaj za tech posahanych sest litru sou v servise kazdy dva mesice :D

edit: A jeste bych nesrovanaval moc 156 vs. 159. V te 156 ta 2.4 je na cumaku dost citit a celkove 156 neni moc dobre odhlucnena. V 159 je 2.4 tak akorat, kupodivu s lehkym motorem je to auto na malych nerovnostech pri brzdeni dost nervozni...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Insignia x Superb

Příspěvek od Jenyk »

Když už je řeč o tom jaké auto, tak můj pohled je ten, že v téhle třídě dnes přichází v úvahu jen nová Mazda 6 (ceny ještě nespadly, nejsou s nimi dlouhodobé zkušenosti), Mondeo (od roku 2004 tahle řada už netrpí na žádné systémové vady) a zmiňovaná C5. Jiné auto jen pokud se v nich člověk vyzná a zná někoho důvěryhodného, kdo mu dobře poradí.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Odpovědět