Nissan Juke - poradíte?
Re: Nissan Juke - poradíte?
S turbínou? Já myslel, že má zájem výhradně o turbo, s atmosférou se při rozumném ježdění teda do 8 vleze.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Nissan Juke - poradíte?
ja hovorim o atmo 1,6
Re: Nissan Juke - poradíte?
Opět vážně moc díky za všechny reakce ať jsou jakékoliv
Zítra mám testovací jízdu na Jukeho a mrknu taky na palubku jakou má spotřebu tato předváděčka.
ad Zajda:
jj Suzuki Swift Sport není špatný, naši mají starší model a stále ho chválí, ale já se svezla a tak nějak mě neoslovil, nic proti této značce, spíš asi myslím, že mám velkej osobní problém přesednout z Mustanga do jakéhokoliv auta, ale to se snažím řešit. Co se týká Mustanga V8, je to pekelně silnej pašák a když máš práci i bydlení i na horách kam stěží vyjede kolikrát i 4x4 tak osmiválec s pohonem na zadní to fakt nedám...nebo jsem srab. Navíc auto čím dál tím více "chudák" trčí v garáží, protože prostě ta spotřeba když jej přišlápneš je fakt velká. A na co mít auto, kterýmu pořádně neprotočíš kolečka? Já ho mám protože miluju Ameriku i tyhle auta, ale nastal čas praktičnosti i kvůli mým nemocným rodičům, kam potřebuji denně autem dojíždět...vyšetření, nemocnice a tak
Takže i podle jiných odpovědí mi vychází, že se Jukeho nemusím bát v klidným režimu po Praze a okolí, cesta na hory, nebo dálnice jeho spotřebuje zvyšuje je to tak?
AD Honda Men:
ano spotřeby jsou uvedny správně, když mi ho přivezli z USA začínala jsem v záběhu na 16l/100 km, ale já ho pořizovala na pohodičku o víkendech, klídek, slunce, muzika, projížďka, legrace s holkama a tak jsem to fakt stáhla nejníž na 10,5 ale to moc nebublám, jen někdy sešlápnu to mi nedá.
Jinak díky za info ohledně spotřeby Jukeho v mé pohodové verzi, asi to zvládnu
Mohu se zeptat, či neviete čo má pani za motor a či benzín či naftu, to by mi asi dosť pomohlo. Ďakujem pekne.
Zítra mám testovací jízdu na Jukeho a mrknu taky na palubku jakou má spotřebu tato předváděčka.
ad Zajda:
jj Suzuki Swift Sport není špatný, naši mají starší model a stále ho chválí, ale já se svezla a tak nějak mě neoslovil, nic proti této značce, spíš asi myslím, že mám velkej osobní problém přesednout z Mustanga do jakéhokoliv auta, ale to se snažím řešit. Co se týká Mustanga V8, je to pekelně silnej pašák a když máš práci i bydlení i na horách kam stěží vyjede kolikrát i 4x4 tak osmiválec s pohonem na zadní to fakt nedám...nebo jsem srab. Navíc auto čím dál tím více "chudák" trčí v garáží, protože prostě ta spotřeba když jej přišlápneš je fakt velká. A na co mít auto, kterýmu pořádně neprotočíš kolečka? Já ho mám protože miluju Ameriku i tyhle auta, ale nastal čas praktičnosti i kvůli mým nemocným rodičům, kam potřebuji denně autem dojíždět...vyšetření, nemocnice a tak
Takže i podle jiných odpovědí mi vychází, že se Jukeho nemusím bát v klidným režimu po Praze a okolí, cesta na hory, nebo dálnice jeho spotřebuje zvyšuje je to tak?
AD Honda Men:
ano spotřeby jsou uvedny správně, když mi ho přivezli z USA začínala jsem v záběhu na 16l/100 km, ale já ho pořizovala na pohodičku o víkendech, klídek, slunce, muzika, projížďka, legrace s holkama a tak jsem to fakt stáhla nejníž na 10,5 ale to moc nebublám, jen někdy sešlápnu to mi nedá.
Jinak díky za info ohledně spotřeby Jukeho v mé pohodové verzi, asi to zvládnu
Mohu se zeptat, či neviete čo má pani za motor a či benzín či naftu, to by mi asi dosť pomohlo. Ďakujem pekne.
Re: Nissan Juke - poradíte?
já už asi nebudu řešit žádný turbo, asi 1,6 dvoukolák, nevím zda dělaj naftu a Start/ Stop verzi, pohodové jízda, klidně manuál a nejnižší spotřeba
Re: Nissan Juke - poradíte?
No, předchozí generace Swifta není moc srovnatelná s tou aktuální, to sis mohla vyzkoušet úplně jiné auto a vyšlo by to nastejno.
Ale nakonec je to stejně jen o tom jaký má člověk z auta pocit a věřím, že vyplnit díru po Mustangu nebude v tomhle ohledu jednoduché. Zvlášť pro ženy se obvykle všechno odvíjí od prvního dojmu z designu, když ten je špatný, žádná jiná vlastnost už nic nezachrání Juke je každopádně extravagantní a potrhlý, nicméně dynamicky to bude velký skok dolů.
On paradoxně blíže uvolněnému charakteru osmiválce by byl turbodiesel, protože má výkon posazený do nízkých otáček, což je opak benzinové 1,6 bez turba. Ale zase záleží na použití - diesel se déle zahřívá a je principielně nevhodný na krátké popojíždění a časté startování nezahřátého motoru. Se systémem stop/start vražedná kombinace. Připlácet si 6300 za sabotáž motoru, to fakt není dobrý obchod Občas je třeba vypálit komín (filtr pevných částic), což se při popojíždění na krátké vzdálenosti nikdy nestane a filtr za desítku až pár desítek tisíc je na výměnu.
http://www.nissan.cz/CZ/cs/vehicle/cros ... tions.html
Ale nakonec je to stejně jen o tom jaký má člověk z auta pocit a věřím, že vyplnit díru po Mustangu nebude v tomhle ohledu jednoduché. Zvlášť pro ženy se obvykle všechno odvíjí od prvního dojmu z designu, když ten je špatný, žádná jiná vlastnost už nic nezachrání Juke je každopádně extravagantní a potrhlý, nicméně dynamicky to bude velký skok dolů.
On paradoxně blíže uvolněnému charakteru osmiválce by byl turbodiesel, protože má výkon posazený do nízkých otáček, což je opak benzinové 1,6 bez turba. Ale zase záleží na použití - diesel se déle zahřívá a je principielně nevhodný na krátké popojíždění a časté startování nezahřátého motoru. Se systémem stop/start vražedná kombinace. Připlácet si 6300 za sabotáž motoru, to fakt není dobrý obchod Občas je třeba vypálit komín (filtr pevných částic), což se při popojíždění na krátké vzdálenosti nikdy nestane a filtr za desítku až pár desítek tisíc je na výměnu.
http://www.nissan.cz/CZ/cs/vehicle/cros ... tions.html
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Andrew Handerson
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát 15 úno 10:07
Re: Nissan Juke - poradíte?
Nafta se nehodí do města a na krátké trasy. Jednak v takovém řežimu nešetří (což je většinou hlavní argument pro naftu) a jednak tím dost trpí, což se projeví na nákladech na servis. Nicméně 260 Nm, byť to na naftu není žádný zázrak, však určitě autem zacloume výrazně lépe než ona atmosférická 1.6. Oturbená 1.6 má výkonu už nesmyslně hodně a je taky cenově výrazně výš (a spotřebou určitě taky).
Atmosférická 1.6 ani v té výkonnější verzi trhač asfaltu nebude. Mám osobní zkušenosti s 1.6 v autě trošku větším a těžším, nicméně také s vyšším výkonem. Obě auta mají jen 5MT, což znamená buď spousta hluku (vysoké otáčky) a nebo (což je mnohem pravděpodobnější, protože EU) dlouhé převody. "Moje" auto mělo variantu druhou a byla to lenost nad lenost. Pružné zrychlení tomu úplně chybí a začne se to hýbat až někde nad 5k otáček, což znamená a) vysoká spotřeba, b) nezbytnost sluchátka na uších. Při klidném ježdění člověk nechce neustále vytáče motor do červena a zároveň by asi rád, aby při výjezdu z vesnice bez nutnosti řazení nebrzdil i trabanty a staré stošestky (samozřejmě mluvím trochu v nadsázce). Na to bohužel, pokud není turbo, potřebuje motor objem a 1.6 je v dnešní době dlouhých evropských eko-převodů bohužel málo. Juku (Jekeovi? ... jak se tohle skloňuje?) by slušela 1.8ka, žel v nabídce není. Zvyknutá z Mustangu podle mě budeš z tohodle motoru zákonitě zklamaná. Ale třeba se mýlím, tak pak napiš, jaký to na tebe udělalo dojem
Atmosférická 1.6 ani v té výkonnější verzi trhač asfaltu nebude. Mám osobní zkušenosti s 1.6 v autě trošku větším a těžším, nicméně také s vyšším výkonem. Obě auta mají jen 5MT, což znamená buď spousta hluku (vysoké otáčky) a nebo (což je mnohem pravděpodobnější, protože EU) dlouhé převody. "Moje" auto mělo variantu druhou a byla to lenost nad lenost. Pružné zrychlení tomu úplně chybí a začne se to hýbat až někde nad 5k otáček, což znamená a) vysoká spotřeba, b) nezbytnost sluchátka na uších. Při klidném ježdění člověk nechce neustále vytáče motor do červena a zároveň by asi rád, aby při výjezdu z vesnice bez nutnosti řazení nebrzdil i trabanty a staré stošestky (samozřejmě mluvím trochu v nadsázce). Na to bohužel, pokud není turbo, potřebuje motor objem a 1.6 je v dnešní době dlouhých evropských eko-převodů bohužel málo. Juku (Jekeovi? ... jak se tohle skloňuje?) by slušela 1.8ka, žel v nabídce není. Zvyknutá z Mustangu podle mě budeš z tohodle motoru zákonitě zklamaná. Ale třeba se mýlím, tak pak napiš, jaký to na tebe udělalo dojem
Re: Nissan Juke - poradíte?
Tak jestli chceš atmo 1.6 tak spěchej, protože Juke dostal facelift a základ bude asi 1.2 turbo. I když ten motor by možná byl lepší.
Re: Nissan Juke - poradíte?
Tak děkuji všem, Nissan Juke neprošel výběrem a rozhodli jsme pro ameriku Chevy TRAX asi 1,4 turbo verze v benzínu Moc díky, velice jste mi pomohli - všichni!!!
Re: Nissan Juke - poradíte?
myslis jizni koreu...nevim jestli je to uplne chytry kdyz Chevrolet v Evrope konci
Re: Nissan Juke - poradíte?
No já bych tedy dal Traxu určitě přednost před Jukem. A o díly / servis do budoucna se bát netřeba, Trax je mechanicky totožný s Opelem Mokka. Za mě dobrá volba
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!