Nejlevnější auto
Nejlevnější auto
ahoj,
hledám nejlevnější auto na dojíždění do práce. Nejlevnější jak při nákupu, tak hlavně pohonné hmoty. Proto v úvahu přidá jedině LPG
požadavky: obyčejný malý osobák, jezdím jen do práce, měsíčně najedu 400km více ne ! potřebuji ho opravdu jen na popojíždění po městě a sem tam venkov. Je mě jedno jaká značka, jaká barva, typ karoserie atd. jediné co je podstatné je cena.
momentálně+ mám Felicii, která žere 7,7litrů což je prostě moc. Potřebuji něco co míň žere.
díval jsem se na inzeráty a našel jsem nějaké Fiaty za 15-20 tisíc na plyn, což by bylo dobré a klidně bych ho koupil, ale aby se mě nerozsypal a já do něj nemusel lít prachy (jelikož jezdím opravdu málo, tak jsem do té své felicie nalil za ty 3 roky co ji mám as 3 tisíce kč za olej+ geometrii, jinak nic a takto bych chtěl aby to pokračovalo .
co radíte, co koupit ?
btw. ještě jsem našel že se prodávají jen za 2 tisíce plynové bomby - ty jdou nějak namontovat do té mé felicie, nebo by se musela celá překopat. Jinak co jsem si zjišťoval tak předělat můj benziňák na LPG by stálo 20 tisíc, což je prostě moc, takže jsem vyloučil předělat felicii na LPG
DĚKUJI VŠEM ZA PODNĚTY !!!!!!!!!
hledám nejlevnější auto na dojíždění do práce. Nejlevnější jak při nákupu, tak hlavně pohonné hmoty. Proto v úvahu přidá jedině LPG
požadavky: obyčejný malý osobák, jezdím jen do práce, měsíčně najedu 400km více ne ! potřebuji ho opravdu jen na popojíždění po městě a sem tam venkov. Je mě jedno jaká značka, jaká barva, typ karoserie atd. jediné co je podstatné je cena.
momentálně+ mám Felicii, která žere 7,7litrů což je prostě moc. Potřebuji něco co míň žere.
díval jsem se na inzeráty a našel jsem nějaké Fiaty za 15-20 tisíc na plyn, což by bylo dobré a klidně bych ho koupil, ale aby se mě nerozsypal a já do něj nemusel lít prachy (jelikož jezdím opravdu málo, tak jsem do té své felicie nalil za ty 3 roky co ji mám as 3 tisíce kč za olej+ geometrii, jinak nic a takto bych chtěl aby to pokračovalo .
co radíte, co koupit ?
btw. ještě jsem našel že se prodávají jen za 2 tisíce plynové bomby - ty jdou nějak namontovat do té mé felicie, nebo by se musela celá překopat. Jinak co jsem si zjišťoval tak předělat můj benziňák na LPG by stálo 20 tisíc, což je prostě moc, takže jsem vyloučil předělat felicii na LPG
DĚKUJI VŠEM ZA PODNĚTY !!!!!!!!!
Re: Nejlevnější auto
A co kolo nebo moped? A nechat si feldu když budeš potřebovat něco převést?
2.9T RWD
Re: Nejlevnější auto
Levněji tě vyjde naučit se jezdit s feldou, popřípadě ji opravit. Protože jezdit za 7,7 s feldou je něco...
Já sám mám teď kombík 1,3MPi 50kW a nikdy nejedu méně než ve dvou lidech. Průměrná spotřeba 5,8l/100km v létě, 7,1l/100km v zimě a nejsem žádná brzda provozu.
Navíc v takové cenové kategorii neseženeš nic lepšího. Fiata v LPG za 15t Kč? Jen zástavba LPG stojí 15tKč+, takže tam bych hledal nějaké velké mouchy. Navíc felicia je unikát, že do ní leješ jen benzín, olej a v mém případě ještě chladící kapalinu a slouží pořád dobře.
Už jsem taky přemýšlel o tom si nechat namontovat LPG do feldy, no montáž by stála 15 000Kč. Nebyl by pro mně problém si to namontovat sám (vklad cca 7000Kč), no neprošel bych STK, protože nemám papíry na montáž LPG.
Já sám mám teď kombík 1,3MPi 50kW a nikdy nejedu méně než ve dvou lidech. Průměrná spotřeba 5,8l/100km v létě, 7,1l/100km v zimě a nejsem žádná brzda provozu.
Navíc v takové cenové kategorii neseženeš nic lepšího. Fiata v LPG za 15t Kč? Jen zástavba LPG stojí 15tKč+, takže tam bych hledal nějaké velké mouchy. Navíc felicia je unikát, že do ní leješ jen benzín, olej a v mém případě ještě chladící kapalinu a slouží pořád dobře.
Už jsem taky přemýšlel o tom si nechat namontovat LPG do feldy, no montáž by stála 15 000Kč. Nebyl by pro mně problém si to namontovat sám (vklad cca 7000Kč), no neprošel bych STK, protože nemám papíry na montáž LPG.
Re: Nejlevnější auto
I s 1,6 jsem jezdil o půl litru níž, takže bych neřekl, že je to kdovíjak úžasný číslo.
Re: Nejlevnější auto
donutili ste mě sa podívat do historie - celý rok 2003 sem měl přidělenou služební dlouhou feličitu 1.6 a nalítal s ní 37kkm s průměrem 8.02 l/100km - převážně dlouhé štreky a sám.... tožtak no
tady sou průměry v jednotlivých měsících
8.112
7.988
7.952
8.119
8.013
8.070
8.005
8.104
7.960
7.937
8.024
7.955
tady sou průměry v jednotlivých měsících
8.112
7.988
7.952
8.119
8.013
8.070
8.005
8.104
7.960
7.937
8.024
7.955
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nejlevnější auto
Lidi to vážně nechápu jak s tím jezdíte. Já mám sice edici socline (i bez posilovače řízení), no myslím, že i kdybych měl origo a klimatizaci puštěnou celou cestu, tak se nedostanu na takové hodnoty. A to co jsem napsal jsou početní spotřeby, palubní počítač ještě ukazuje o pár desetinek míň.
Re: Nejlevnější auto
tak jsem taky našel na spritmonitoru svoje hodnoty, když jsem s tím dojížděl denně do práce 120km.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/169773.html
1.3mpi kombi
téměř 15kkm při průměru 5,77.
Zároveň ale musím dodat, že předtím jsem s tím jezdil skoro 2 roky po Praze jako chuj a spotřeba byla 8-10.
Takže pokud tazatel opravdu potřebuje řešit spotřebu, tak felda je na to dobré auto, v jeho případě je problém mezi sedačkou a pedály
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/169773.html
1.3mpi kombi
téměř 15kkm při průměru 5,77.
Zároveň ale musím dodat, že předtím jsem s tím jezdil skoro 2 roky po Praze jako chuj a spotřeba byla 8-10.
Takže pokud tazatel opravdu potřebuje řešit spotřebu, tak felda je na to dobré auto, v jeho případě je problém mezi sedačkou a pedály
Pravda vyděsí
Re: Nejlevnější auto
Brus: Nemusí to být problém "jen" mezi sedačkou a pedály. V autě je hromada faktorů, které snižují/zvyšují spotřebu auta. Největší průser ve feldě bych viděl senzor otáček, zoxidují tam kontakty a už na volnoběh drží vyšší otáčky = větší spotřeba.
Přesně to jsem řešil nedávno, otáčky stály na 1200ot/m a spotřeba byla 2l/hod. Po očistění kontaktů a vyčistění a resetování klapky se drží otáčky hezky na 800ot/m a spotřeba je 0,9l/hod.
Na moji úspornou jízdu používám logiku tempomatu. Když vyjíždím z města, tak nejedu plynule 3-4-5. No jak mám zařazenou trojku, tak prostě pořádně sešlápnu plyn a zařadím rovnou 5tý stupeň, pak stačí jen šimrat plyn a ve výsledku jedu úsporněji než kdybych řadil postupně. Motoru určitě nemůže škodit 4500ot/m a už vůbec ne na takovou chvilku.
Přesně to jsem řešil nedávno, otáčky stály na 1200ot/m a spotřeba byla 2l/hod. Po očistění kontaktů a vyčistění a resetování klapky se drží otáčky hezky na 800ot/m a spotřeba je 0,9l/hod.
Na moji úspornou jízdu používám logiku tempomatu. Když vyjíždím z města, tak nejedu plynule 3-4-5. No jak mám zařazenou trojku, tak prostě pořádně sešlápnu plyn a zařadím rovnou 5tý stupeň, pak stačí jen šimrat plyn a ve výsledku jedu úsporněji než kdybych řadil postupně. Motoru určitě nemůže škodit 4500ot/m a už vůbec ne na takovou chvilku.