BMW Divize
Re: BMW Divize
No a kolik treba stoji predni lozisko na e9x mimo zaruku? At mam mezigeneracni srovnani
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: BMW Divize
materiál 4.5, práce 1500set + DPH
a asi bude i geoška
a asi bude i geoška
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Homokynetak to nebude, ten mi umieral na Astmatikovi a to sa ozyvalo len pri plnom rejde a pri 380tis km
No dobre si to nacasovali sudruhovia a to je urcite este len zaciatok
Ad Koni FSD: Diky moc za podnetne info...uvidime kedy sa odporucaju aktualne sachsi, dufam, ze tak skoro ne, ale Koni boli jedny z adeptov a teraz viem ze teda nee...
Niekto skusenosti s bilsteinom B6? Trochu tvrdie ako stock ale maksie ako M pri E46?
No dobre si to nacasovali sudruhovia a to je urcite este len zaciatok
Ad Koni FSD: Diky moc za podnetne info...uvidime kedy sa odporucaju aktualne sachsi, dufam, ze tak skoro ne, ale Koni boli jedny z adeptov a teraz viem ze teda nee...
Niekto skusenosti s bilsteinom B6? Trochu tvrdie ako stock ale maksie ako M pri E46?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
pavproch píše:materiál 4.5, práce 1500set + DPH
Dik, to se od e36 nijak extra nelisi (oboji je u e36 levnejsi ale nijak zvlast)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: BMW Divize
pamatujute se na toho borce, co su s M3 dokazal udrzet GT2RS? dnes jsem nasel jeho vlastni vlakno na m3cutters, kde do podrobna popisuje sve auto a taky kolik casu travi na NS.
co se auta tyce, se standardni M3 uz to moc spolecneho nema, ale je to fascinujici cteni (http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=64322)
on samotny je evidentne hodne velky nadsenec. kazdy rok dela na NS 100-200 kol, dnes jich ma na konte pres 1000.
podtrzeno secteno, neni se cemu divit, ze mu to jezdi jak mu to jezdi. klobouk dolu, palce nahoru
co se auta tyce, se standardni M3 uz to moc spolecneho nema, ale je to fascinujici cteni (http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=64322)
on samotny je evidentne hodne velky nadsenec. kazdy rok dela na NS 100-200 kol, dnes jich ma na konte pres 1000.
podtrzeno secteno, neni se cemu divit, ze mu to jezdi jak mu to jezdi. klobouk dolu, palce nahoru
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Ten postup postupneho odlahcovania fakt nema chybu
No fakt staci vyhodit tie sitzny a dat tam nejake lahsie kola a hned o jedneho pasaziera v aute menej...
No fakt staci vyhodit tie sitzny a dat tam nejake lahsie kola a hned o jedneho pasaziera v aute menej...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Moc hezký, jen jsem nikde nenašel finální váhu - narazil jste na ní někdo?
MMira: Jestli půjdeš do sedaček, tak bych tyhle recara ještě rozmyslel. Seděl jsem v nich a boční vedení nic moc, ale zase se do nich dobře leze. Polské Bimarca Futura jsou o dost lepší a levnější (dokonce to prohlašoval i majitel těch recar, jen prostě do M3 prý nemohl dát noname - což chápu, ale poláci dyžtak umí vyšít i recaro logo ). Třeba tahle baterka je k sežrání: tip - velmi jednoduše a levně -10kg. A tady se dá taky ještě něco vymyslet: http://www.carbonmax.cz/e-shop/automobi ... umysl/bmw/ - kurňa do tý M3 by se sypalo úplně samo, k tomu ještě blatníky, narázníky, kapotu, CSL střechu, vyházet krámy a finální váha by byla dechberoucí a s ostatním v prakticky sérii by to bylo slušně rychlý auto. No jsem se zas nechal unýst .
MMira: Jestli půjdeš do sedaček, tak bych tyhle recara ještě rozmyslel. Seděl jsem v nich a boční vedení nic moc, ale zase se do nich dobře leze. Polské Bimarca Futura jsou o dost lepší a levnější (dokonce to prohlašoval i majitel těch recar, jen prostě do M3 prý nemohl dát noname - což chápu, ale poláci dyžtak umí vyšít i recaro logo ). Třeba tahle baterka je k sežrání: tip - velmi jednoduše a levně -10kg. A tady se dá taky ještě něco vymyslet: http://www.carbonmax.cz/e-shop/automobi ... umysl/bmw/ - kurňa do tý M3 by se sypalo úplně samo, k tomu ještě blatníky, narázníky, kapotu, CSL střechu, vyházet krámy a finální váha by byla dechberoucí a s ostatním v prakticky sérii by to bylo slušně rychlý auto. No jsem se zas nechal unýst .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
finalni vaha je nekde okolo 1450 kg s plnou nadrzi (vcetne ramu). nekde tam zminoval, ze mu to vazi stejne jako standardne vybavene CSL a vyjadroval podiv nad tim, kde BMW usetrilo ta kila a soucasne zachovalo interier.
me na tom fascinuje to, ze se zabyva jen vahou a podvozkem. brzdy uz koupil, motor je od sani po vyfuk standard. presto, v kombinaci se zkracenym prevodem, bohate staci. taky nekde pise, ze na nem ma nalitano pres 200t km a ze slape jak hodinky.
plany pro letosek, pokud se nic nezmeni, jsem musel seskrtat. prednost ma stavba domu.
takze nastane jen poradny pruklep u Kabatnika, povymenuji se silentbloky a jine pripadne opotrebovanosti na podvozku, udelam ten CSL upgrade brzd, necham namontovat predni vzperu a hlavne necham udelat okruhovou geosku. vic to auto zatim nepotrebuje a ja se alespon naucim vice ridit. dival jsem se ted po dlouhe dobe na tu svoji jizdu z NS a prestoze to nakonec hodilo 8:40 BTG, pusobi to hrozne pomale. jsem si jist, ze tam je minimalne 20, ne-li dokonce 30 s k vylepsovani i na relativne seriovem podvozku. jedine, co bych jeste mooooozna mohl nechat udelat uz ted, je silnejsi predni stabilizator.
ale jinak mas pravdu, u M3 je neskutecnych moznosti, jak ji vylepsit. tak za pul mega se z ni da udelat uz slusna okruhovka
jeste k te sedacce. k premysleni o sicnach jsem se jeste ani nedostal, protoze to by zase byly desetitisice navic. ale je pravda, ze ty polske neznam, ty vypadji pouzitelne a jsou docela levne.
me na tom fascinuje to, ze se zabyva jen vahou a podvozkem. brzdy uz koupil, motor je od sani po vyfuk standard. presto, v kombinaci se zkracenym prevodem, bohate staci. taky nekde pise, ze na nem ma nalitano pres 200t km a ze slape jak hodinky.
plany pro letosek, pokud se nic nezmeni, jsem musel seskrtat. prednost ma stavba domu.
takze nastane jen poradny pruklep u Kabatnika, povymenuji se silentbloky a jine pripadne opotrebovanosti na podvozku, udelam ten CSL upgrade brzd, necham namontovat predni vzperu a hlavne necham udelat okruhovou geosku. vic to auto zatim nepotrebuje a ja se alespon naucim vice ridit. dival jsem se ted po dlouhe dobe na tu svoji jizdu z NS a prestoze to nakonec hodilo 8:40 BTG, pusobi to hrozne pomale. jsem si jist, ze tam je minimalne 20, ne-li dokonce 30 s k vylepsovani i na relativne seriovem podvozku. jedine, co bych jeste mooooozna mohl nechat udelat uz ted, je silnejsi predni stabilizator.
ale jinak mas pravdu, u M3 je neskutecnych moznosti, jak ji vylepsit. tak za pul mega se z ni da udelat uz slusna okruhovka
jeste k te sedacce. k premysleni o sicnach jsem se jeste ani nedostal, protoze to by zase byly desetitisice navic. ale je pravda, ze ty polske neznam, ty vypadji pouzitelne a jsou docela levne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
jsem to nasel
Before even starting, everything on the car was measured, and then weighed. It came out at 1442KG with a full tank of fuel and the heavy battery. Amazingly, still heavier than a stock fully loaded CSL with the same fuel! Even taking into account the roll cage, that shows how much people under-estimate the amount BMW shaves off the CSL whilst keeping it full trimmed....
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Kuva, tak to jsem čekal daleko míň. Holt to není zas takový drobek. Ad. sedačky: já je kupoval z pol za 12kKč obě a slouží suprově. Prostě člověka obejmou a nepustí. Když jsem zkoušel ty recara, tak jsem byl docela zklamanej - ale zas byly víc pro normální ježdění, ale to už já nedělám a když jedu fakt dálku (třeba ring), tak beru polštář a pak jsou i pohodlný. Před tím jsem měl na autě všude strašně chválený Recara z 30tého výročí ctr a to nebylo špatný, ale stejně z toho člověk vypadával. Osobně si myslím, že správná sedačka a 4bodový pásy, přinesou jistotu, která se projeví výrazně lepším citem pro auto. Tím bych začal (ostatně tak mi to i radil jeden rally jezdec na kterýho jsem náhodou narazil v jednom servise a zakecali jsme se).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).