BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

No a kolik treba stoji predni lozisko na e9x mimo zaruku? At mam mezigeneracni srovnani
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

materiál 4.5, práce 1500set + DPH

a asi bude i geoška
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Homokynetak to nebude, ten mi umieral na Astmatikovi a to sa ozyvalo len pri plnom rejde a pri 380tis km ;)
No dobre si to nacasovali sudruhovia a to je urcite este len zaciatok ;))

Ad Koni FSD: Diky moc za podnetne info...uvidime kedy sa odporucaju aktualne sachsi, dufam, ze tak skoro ne, ale Koni boli jedny z adeptov a teraz viem ze teda nee...
Niekto skusenosti s bilsteinom B6? Trochu tvrdie ako stock ale maksie ako M pri E46?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

pavproch píše:materiál 4.5, práce 1500set + DPH

Dik, to se od e36 nijak extra nelisi (oboji je u e36 levnejsi ale nijak zvlast)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

pamatujute se na toho borce, co su s M3 dokazal udrzet GT2RS? dnes jsem nasel jeho vlastni vlakno na m3cutters, kde do podrobna popisuje sve auto a taky kolik casu travi na NS.

co se auta tyce, se standardni M3 uz to moc spolecneho nema, ale je to fascinujici cteni (http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=64322)

on samotny je evidentne hodne velky nadsenec. kazdy rok dela na NS 100-200 kol, dnes jich ma na konte pres 1000.

podtrzeno secteno, neni se cemu divit, ze mu to jezdi jak mu to jezdi. klobouk dolu, palce nahoru :-)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Ten postup postupneho odlahcovania fakt nema chybu ;)
No fakt staci vyhodit tie sitzny a dat tam nejake lahsie kola a hned o jedneho pasaziera v aute menej... /:)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Moc hezký, jen jsem nikde nenašel finální váhu - narazil jste na ní někdo?

MMira: Jestli půjdeš do sedaček, tak bych tyhle recara ještě rozmyslel. Seděl jsem v nich a boční vedení nic moc, ale zase se do nich dobře leze. Polské Bimarca Futura jsou o dost lepší a levnější (dokonce to prohlašoval i majitel těch recar, jen prostě do M3 prý nemohl dát noname - což chápu, ale poláci dyžtak umí vyšít i recaro logo :) ). Třeba tahle baterka je k sežrání: tip - velmi jednoduše a levně -10kg. A tady se dá taky ještě něco vymyslet: http://www.carbonmax.cz/e-shop/automobi ... umysl/bmw/ :D - kurňa do tý M3 by se sypalo úplně samo, k tomu ještě blatníky, narázníky, kapotu, CSL střechu, vyházet krámy a finální váha by byla dechberoucí a s ostatním v prakticky sérii by to bylo slušně rychlý auto. No jsem se zas nechal unýst :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

finalni vaha je nekde okolo 1450 kg s plnou nadrzi (vcetne ramu). nekde tam zminoval, ze mu to vazi stejne jako standardne vybavene CSL a vyjadroval podiv nad tim, kde BMW usetrilo ta kila a soucasne zachovalo interier.

me na tom fascinuje to, ze se zabyva jen vahou a podvozkem. brzdy uz koupil, motor je od sani po vyfuk standard. presto, v kombinaci se zkracenym prevodem, bohate staci. taky nekde pise, ze na nem ma nalitano pres 200t km a ze slape jak hodinky.

plany pro letosek, pokud se nic nezmeni, jsem musel seskrtat. prednost ma stavba domu.

takze nastane jen poradny pruklep u Kabatnika, povymenuji se silentbloky a jine pripadne opotrebovanosti na podvozku, udelam ten CSL upgrade brzd, necham namontovat predni vzperu a hlavne necham udelat okruhovou geosku. vic to auto zatim nepotrebuje a ja se alespon naucim vice ridit. dival jsem se ted po dlouhe dobe na tu svoji jizdu z NS a prestoze to nakonec hodilo 8:40 BTG, pusobi to hrozne pomale. jsem si jist, ze tam je minimalne 20, ne-li dokonce 30 s k vylepsovani i na relativne seriovem podvozku. jedine, co bych jeste mooooozna mohl nechat udelat uz ted, je silnejsi predni stabilizator.

ale jinak mas pravdu, u M3 je neskutecnych moznosti, jak ji vylepsit. tak za pul mega se z ni da udelat uz slusna okruhovka :-D

jeste k te sedacce. k premysleni o sicnach jsem se jeste ani nedostal, protoze to by zase byly desetitisice navic. ale je pravda, ze ty polske neznam, ty vypadji pouzitelne a jsou docela levne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

jsem to nasel
Before even starting, everything on the car was measured, and then weighed. It came out at 1442KG with a full tank of fuel and the heavy battery. Amazingly, still heavier than a stock fully loaded CSL with the same fuel! Even taking into account the roll cage, that shows how much people under-estimate the amount BMW shaves off the CSL whilst keeping it full trimmed....
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Kuva, tak to jsem čekal daleko míň. Holt to není zas takový drobek. Ad. sedačky: já je kupoval z pol za 12kKč obě a slouží suprově. Prostě člověka obejmou a nepustí. Když jsem zkoušel ty recara, tak jsem byl docela zklamanej - ale zas byly víc pro normální ježdění, ale to už já nedělám a když jedu fakt dálku (třeba ring), tak beru polštář a pak jsou i pohodlný. Před tím jsem měl na autě všude strašně chválený Recara z 30tého výročí ctr a to nebylo špatný, ale stejně z toho člověk vypadával. Osobně si myslím, že správná sedačka a 4bodový pásy, přinesou jistotu, která se projeví výrazně lepším citem pro auto. Tím bych začal (ostatně tak mi to i radil jeden rally jezdec na kterýho jsem náhodou narazil v jednom servise a zakecali jsme se).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět