Z4 e89 motorizace
Z4 e89 motorizace
Panove, jde na me jaro a nesmele pokukuji po Z4 e89 z prvnich let vyroby. Prvne jsem se rozhodl pro e85, ale kdyz jsem ji projel, prisla mi prilis tvrda pro me vyuziti (v podstate daily car, 50% Praha, 25% dalnice, 25% okresky, 12 000 km/rok, sportovnejsi svezeni jen jednou za cas) a rozhodl se jeste prisetrit. e89 jsem zatim nesedlal. Ted k memu dotazu - v podstate se v mem cenovem rozsahu pohybuji pouze dve motorizace - 23i a 35i. Byl jsem prekvapeny, ze 23i ma 0-100 pouze za 6.6s, coz povazuji za hodne slusne. Ma smysl se koukat po vyssi motorizaci, kdyz je o tusim 100kg tezsi, ma turba, bude potreba vice bananu atd.? Take je drtiva vetsina 35i s automatem a ja bych chtel manual. S dvojspojkovym automatem mam zkusenosti z 981 S (famozni auto, bohuzel mimo rozpocet), kde jsem si na nej ani po 2 000km, kdy jsem auto vracel, nezvykl. Porad mi chybelo razeni, i kdyz kvality DPK nepopiram (rozhodne radi rychleji a lepe nez ja).
Terry Tibbs: Ford Escort 1.6 GL, talk to me!
Re: Z4 e89 motorizace
něco málo o tym vím, bo mám m4Zlika e89 v garáži.... takže jestli můžu svoji trošku do mlýna....
mám 30i MY2009 a to ze dvou důvodů: 23i sice jede hezky (jel sem), ale ..... málo.... a 35i sice zřejmě (nejel sem) jede jak šlak, ale má kurwítka....
s tou 23i jsem měl možnost se povozit - měl sem vybranou jednu moooooc krásnou v Holomócu (měla enem 11.000 na tachu, černá metla, zevnitř bílá kožka individuál), ale.... přesedal sem do ní z potahu (30i N53 200kW) a tak prostě tam ta dynamika chyběla... navíc ten motor (zřejmě díky menšímu objemu) měl takový divně (jenom trošku, smaozřejmě, pořád je to R6 nach munchen) cirkulárkovitý zvuk....
taxem si nakonec zajel pro m4Zlika do reichu, kde sem vybíral podle motorizace a stavu (30i, 35tis km na tachu) a vyšlo mě o dost levněji než ta 23i z Holomóca.... akurváth sem si nemohl moc vybírat výbavu (takže fčíl dodělávám vnější i vnitřní m-paket atak no.... ale baví mě to....)
jo a m4Zlik je 6MT (jak jinak, že.....)
mám 30i MY2009 a to ze dvou důvodů: 23i sice jede hezky (jel sem), ale ..... málo.... a 35i sice zřejmě (nejel sem) jede jak šlak, ale má kurwítka....
s tou 23i jsem měl možnost se povozit - měl sem vybranou jednu moooooc krásnou v Holomócu (měla enem 11.000 na tachu, černá metla, zevnitř bílá kožka individuál), ale.... přesedal sem do ní z potahu (30i N53 200kW) a tak prostě tam ta dynamika chyběla... navíc ten motor (zřejmě díky menšímu objemu) měl takový divně (jenom trošku, smaozřejmě, pořád je to R6 nach munchen) cirkulárkovitý zvuk....
taxem si nakonec zajel pro m4Zlika do reichu, kde sem vybíral podle motorizace a stavu (30i, 35tis km na tachu) a vyšlo mě o dost levněji než ta 23i z Holomóca.... akurváth sem si nemohl moc vybírat výbavu (takže fčíl dodělávám vnější i vnitřní m-paket atak no.... ale baví mě to....)
jo a m4Zlik je 6MT (jak jinak, že.....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Z4 e89 motorizace
Vida, na 30i jsem z nejakeho duvodu zapomnel (asi proto ze jich je malo). Diky za tip a asi to vypada jako idealni motorizace. Jeste se zeptam - kdesi jsem zahledl, ze tu nekdo nadaval na iDrive. Ja bych naopak iDrive chtel (a vyhrivane sportsitze). Co je na nem spatneho? Jak je na tom kvalita audia?
Terry Tibbs: Ford Escort 1.6 GL, talk to me!
Re: Z4 e89 motorizace
ten nadávač sem byl já.... z principu své povahy nejsem kompatibilní s takovými (i jinými) píííčovinami.... ale sto soudruhů stojedna chutí.... a moje chuť je výrazně menšinová....
zpět k 30i: tahle motorizace měla povinně navi+ idrive (grrrrrr! ) a xenony, takže buď fklidu... vyhřívané športsicny v kůži myslím taky byly u 30i povinně (mám je tam)
audio: mám tam rádio Professional + hifi system = hraje to výrazně líp než stejná kombinace (profi+ hifi) v 3er E91
EDIT: naštěstí lze vždy hned po startu Navi zavřít.... za celou letní sezonu sem ji nepoužil ani raz anehodlám na tom nic měnit...
zpět k 30i: tahle motorizace měla povinně navi+ idrive (grrrrrr! ) a xenony, takže buď fklidu... vyhřívané športsicny v kůži myslím taky byly u 30i povinně (mám je tam)
audio: mám tam rádio Professional + hifi system = hraje to výrazně líp než stejná kombinace (profi+ hifi) v 3er E91
EDIT: naštěstí lze vždy hned po startu Navi zavřít.... za celou letní sezonu sem ji nepoužil ani raz anehodlám na tom nic měnit...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Z4 e89 motorizace
tak opravuju, co sem opravil a slibuju, co sem slíbil.... neska mi v 3er vyměnili rádio Professional (které umřelo přesně 3 měsíce po konci prodloužené záruky) za nové a..... zvukově je úplně někde jinde (na úrovni Profi+ Hifi v m4Zlikovi).... takže zpětně můžu říct, že to rádio bylo nějaké divné (čistota zvuku, frekvenční rozsah, odstup zvuk/šum) už od novoty.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Z4 e89 motorizace
To rad slysim, protoze starsi generace BMW, se kterymi mam dlouhodobe zkusenosti (do e46), byly co se tyce zvuku tragicke i v pripade priplatkovych Harman & Kardon konfiguraci.
Jinak s tou vybavou bohuzel nemas pravdu. Tady je Z4 30i social edition http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... asrc=st|fs bez iDrive, bez navi, bez sportsitze a bez vyhrivani. Vsechno bylo za priplatek.
Jinak s tou vybavou bohuzel nemas pravdu. Tady je Z4 30i social edition http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... asrc=st|fs bez iDrive, bez navi, bez sportsitze a bez vyhrivani. Vsechno bylo za priplatek.
Terry Tibbs: Ford Escort 1.6 GL, talk to me!
Re: Z4 e89 motorizace
enemže to je ital, já myslel Z4 pro normální země jako je říše a česko... .... tam byla navi, idrive a koža na sitznách k 30i imho povinná
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.