BMW Divize
Re: BMW Divize
To fakt nepochopim, ze na m3 je standardne kotouc 325. Tam nejsou ani vicepistkove trmeny?
330mm 4 pistek je standard co je schopen trosku brzdit na GTA.
Jinak modre desky mozna budou ebc bluestuff. Ty se na oktuh docela hodi.
Brzdovku dej castrol srf nebo neco obdobneho
330mm 4 pistek je standard co je schopen trosku brzdit na GTA.
Jinak modre desky mozna budou ebc bluestuff. Ty se na oktuh docela hodi.
Brzdovku dej castrol srf nebo neco obdobneho
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
I CLS ma jednopistky ...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
No mozno tie brzdy fakt pasovat budu, zdielanie komponentov medzi znackami uz je asi fakt na tak nezdravej urovni
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
To jsem si taky dříve myslel. Jestli to pomůže tak jsem měl možnost porovnání záviťáku BC Racing (u nás se tuším taky prodávají, myslím že jsou celkem rozšířený v rámci JDM scény), konkrétně BR type, což je něco podobnýho jako všechny ty D2, XYZ a jiný eloxovaný asijský coilovery vs KW V3 Inox. Ano při vybalení z krabice vypadají ty KW poněkud předpotopně, BC mají proti nim vlastní horní uložení s nastavitelným odklonem - což je stejně k ničemu, protože když někde na silnici hrábnete do odklonu, tak si rozhodíte sbíhavost a když už jste s tím na geometrii, tak odklon můžete udělat dole na těhlici. Dále výšku na McPhersonech nastavujete samostatným závitem bez vlivu na předpětí pružiny...a celý to vypadá moderně. Naproti tomu KW vypadá jednoduše, nudně, jak z jinýho století. Jediný co při vizuálním srovnání obsahu krabice hovoří ve prospěch KW je robustnost...třeba když kouknete na pružiny, tak ty od BC oproti KW vypadaj jak z motorky, takový hračkový.mmira píše:k tem se mi prave uplne nechce. oba pouzivaji primarne KW tlumice, ktere ale podle me nedavaji nejlepsi pomer cena/vykon.
Všechno se ale změní když KW namontujete na auto a trochu si pohrajete s nastavením.. Ve všech ohledech lepší než BC. Projev auta na KW je mnohem vyzrálejší, rafinovanější. Například u těch BC nebylo možný odstranit určitou nervozitu na zadní nápravě, KW to vyřešily. Nejzásadnější rozdíl mezi těma dvěma sadama je komfort. KW v nastavení se kterým je auto ještě o něco rychlejší než s BC je při překonávání nástrah připravených českými silničáři komfortnější a tišší než sériový auto, zatímco u BC cítíte každou pětikorunu kterou přejedete a nejlíp funguje od cca 160km/h kdy už auto letí po vršcích nerovností. Pokud je to auto pouze okruhovka ježděná na perfektním povrchu tak ty asijský coilovery asi stačí, ikdyž i v téhle disciplíně jsou KW o něco lepší ale ne tak dramaticky. Další věc na kterou bych si vsadil je, že KW budou mít několikanásobně delší životnost než asijský záviťáky.
FSDčkama bych M3 nehanobyl.
Měl jsem je na mým daily autě, najel jsem na nich 100tkm a můj názor na ně je shit... nikdy víc...v první řadě cena/výkon... když k ním přikoupíte nějaký jakžtakž pružiny, jste na ceně ktrerá neni zas až tak daleko od těch asijských coiloverů. Zpočátku jsem z nich byl nadšenej oproti sériovýmu podvozku to bylo o dvě třídy jinde, ale závitovej podvozek to neni. Zhruba od 50tkm to s nima začalo jít znatelně z kopce, jde to postupně, takže si to člověk hned neuvědomí. OK, někdo jezdí míň takže ho životnost nepálí. Jenže, když jsem je po pěti zimách měnil, byly zrezlý na papriku, držely po hromadě jen díky tý práškový barvě. Vypadaly jak vylovený ze dna Mrtvýho moře. Jako kdyby ten komaxit stříkali na rezatý železo už ve výrobě.
Na závěr bych rád napsal, že nevím jak moc relevantní a aplikovatelný na M3 jsou moje poznatky získaný provozováním coiloverů na starým předohrabu. Další věc je, že nastavení jsem si dělal zásadně sám, pouze jsem si vygooglil nějaký základy, který mě trochu nasměrovaly, respektive ty BC jsem tenkát koupil v rámci group buye, takže jsem se odpíchnul od nastavení, který na stejným autě používali ostatní. Což ale znamená že postavením na váhy a profi nastavením by hlavně z těch KW šlo vykřesat ještě víc.
Re: BMW Divize
brus ma velke plus, CSL to samo je. vidim, ze jsem sam zhresil, omluvou mi budiz to, ze jsem to uz psal v polospanku
dallen: velikost kotoucu a pocet pistku neni uplne rozhodujici. na WRX mam taky 4 pistky a brzdi to na renault (pravda kotouce jsou 300*24, takze nic moc). M3 nebrzdi spatne, byt ma brzdy jake ma. modre desky nejsou ebc, je to nejakeho nemeckeho vyrobce a v podstate se to bezne neprodava. primarne je to pry urceno na amaterske zavody.
dali: dik za elaborat. problem u KW je ten, ze jen o malo vic, nez V3 uz stoji Nitrony R1 a pokud bych mel volit mezi KW a Nitronem jednoznacne jdu do Nitronu. puvodni rozhodovani bylo mezi KW V3 a Bilsteiny B16 PSS10, kde je komunita rozdelena tak pul na pul. vetsina lidi je ale z US a jejich zkusenosti u nas nejsou uplne aplikovatelne. no je to dilema.
co FSD tyce, daval jsem je na e91 a tam pomohly hodne. je ale pravda, ze jsem auto po 40t km prodal, tak jsem nemel sanci poznat pripadny problem se zivotnosti.
dallen: velikost kotoucu a pocet pistku neni uplne rozhodujici. na WRX mam taky 4 pistky a brzdi to na renault (pravda kotouce jsou 300*24, takze nic moc). M3 nebrzdi spatne, byt ma brzdy jake ma. modre desky nejsou ebc, je to nejakeho nemeckeho vyrobce a v podstate se to bezne neprodava. primarne je to pry urceno na amaterske zavody.
dali: dik za elaborat. problem u KW je ten, ze jen o malo vic, nez V3 uz stoji Nitrony R1 a pokud bych mel volit mezi KW a Nitronem jednoznacne jdu do Nitronu. puvodni rozhodovani bylo mezi KW V3 a Bilsteiny B16 PSS10, kde je komunita rozdelena tak pul na pul. vetsina lidi je ale z US a jejich zkusenosti u nas nejsou uplne aplikovatelne. no je to dilema.
co FSD tyce, daval jsem je na e91 a tam pomohly hodne. je ale pravda, ze jsem auto po 40t km prodal, tak jsem nemel sanci poznat pripadny problem se zivotnosti.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Neviem ci by nebolo najjednoduchsie kupit toho vodica.mmira píše:k tem se mi prave uplne nechce. oba pouzivaji primarne KW tlumice, ktere ale podle me nedavaji nejlepsi pomer cena/vykon. tak si je nechavam v zaloze.
cilem je dosahnout schopnosti tohoto auta
Re: BMW Divize
to by uplne nepomohlo. on si dovoli spoustu veci, protoze mu to auto dovoli.
coz neznamena, ze nema muj respekt, prave naopak.
coz neznamena, ze nema muj respekt, prave naopak.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Já to s KW měl jednoduchý, protože jsem eBayi narazil na výprodej přímo od výrobce...moje V3 vyšly zhruba na 50% ceníkový ceny a to jsem tam nemoh nechat, ikdyž jsem byl v té době maximálně spokojenej s BC.
Re: BMW Divize
to je ovsem dost jina situace. pri polovicni cene bych se nerozmyslel, ovsem pri cene 50t+ uz clovek korunu otocit musi a neubrani se premysleni o levnejsich variantach.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou