BMW Divize
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Pri poslednej planovanej prehliadke jednoducho spustili "Self destruct" mod
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
panove, napadne nekoho nekdo, kdo by dokazal poradit s upravou podvozku M3? jakou kombinaci stabiku, ramen, ulozeni a coiloveru a jejich nastaveni pouzit? na webu je toho mraky a prase aby se v tom vyznalo.
hlavni je to, ze nebudou penize na kompletni prestavbu - musi to jit postupne. zacnu asi u stabiku a popr silentbloku, pristi rok se uvidi, co dal.
lehce planuju poladit i brzdy, ale tam to zustane jen u zvetseni prednich kotoucu a aplikace vylepsene kombinace kotoucu a desek.
hlavni je to, ze nebudou penize na kompletni prestavbu - musi to jit postupne. zacnu asi u stabiku a popr silentbloku, pristi rok se uvidi, co dal.
lehce planuju poladit i brzdy, ale tam to zustane jen u zvetseni prednich kotoucu a aplikace vylepsene kombinace kotoucu a desek.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Bych nic nevymýšlel a šel bych pro radu k Šenkýřovy nebo Krámskýmu, popř. nějakýmu jinýmu týmu s podobným kvantem zkušeností. Jen jsem zběžně mrknul na web k Šenkýřovi a finančně už je M3 jako okruhová víkendovka fakt masakr.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
k tem se mi prave uplne nechce. oba pouzivaji primarne KW tlumice, ktere ale podle me nedavaji nejlepsi pomer cena/vykon. tak si je nechavam v zaloze.
cilem je dosahnout schopnosti tohoto auta
cilem je dosahnout schopnosti tohoto auta
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
To se ale bez odlehčení nedá dosáhnout - jinak co zkusit Danyho z typer/XYZ podvozky. Mám XYZ-supersport od Dana na ctr a je to velmi rozumný poměr cena/výkon - fungují super. Teď dokonce Dany zavedl novou řadu tlumičů s oddělenou nádobkou na olej a ty jsou zas o level jinde. Viz tu a tu. Součástí tlumičů je i standartní horní uložení umožňující nastavení odklonů. d1.8t myslím taky na autě jezdí XYZ a myslím, že si je taky chválil.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
mmira píše:k tem se mi prave uplne nechce. oba pouzivaji primarne KW tlumice, ktere ale podle me nedavaji nejlepsi pomer cena/vykon. tak si je nechavam v zaloze.
cilem je dosahnout schopnosti tohoto auta
Mněl jsem M3 E46 i 997 GT3 a můžu říct, že mezi těmi auty je sakra velká propast .... moc si nedokážu představit jak by M3 mohla stíhat na 997 GT2 RS
Re: BMW Divize
odpoved je zcela jednoducha - M3 na videu ma odladeny podvozek, je tedy vyrazne rychlejsi nez standardni M3. navic jeji ridic, na rozdil od borce v GT2 RS, NS zna. takze na rovinkach porsche sice mizi v prachu, v zatackach ho M3 dojizdi.
proto taky v popisu videa na YT stoji
proto taky v popisu videa na YT stoji
ale o to vubec nejde, na tom videu neni zajimave to porsche, ale stabilita M3 a pozdni brzdeni, tedy veci, o kterych si seriova M3 muze leda nechat zdat.Chasing is probably the wrong word. Clinging on for dear life is probably more appropriate.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
ona ta m3 o tolik odlehcena neni, mokrou vahu ma 1465 kg, takze cca 100 kg minus. ma na palube spolujezdce, takze mu to vazi cca tolik, jako mne kdyz tam sedim sam.jarka píše:To se ale bez odlehčení nedá dosáhnout - jinak co zkusit Danyho z typer/XYZ podvozky. Mám XYZ-supersport od Dana na ctr a je to velmi rozumný poměr cena/výkon - fungují super. Teď dokonce Dany zavedl novou řadu tlumičů s oddělenou nádobkou na olej a ty jsou zas o level jinde. Viz tu a tu. Součástí tlumičů je i standartní horní uložení umožňující nastavení odklonů. d1.8t myslím taky na autě jezdí XYZ a myslím, že si je taky chválil.
o vaze to v tomto pripade uplne neni. tu stabilitu v zatackach mu davaji nitrony a specificka geoska. rychlost navic dava o 10% kratsi prevod a vyrazne lepsi brzdy na predku (vedle podvozku asi nejvetsi slabina M3).
XYZ jsou na seznamu kandidatu - proto hledam nekoho, kdo se na to bude schopen podivat "nestranne" a ne z pozice prodejce KW, Bilsteinu, D2 a jinych. jen s temi nitrony mam v CR asi smulu, nikdo je to neprodava a prime zkusenosti nikdo mit nebude. britove je ale miluji. nutno ale uznat, ze info o vylepsene verzi XYZ s eterni nadobkou silne zvysuje jejich sance .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Hlavně k XYZ máš Danyho a jeho knowhow - teď si staví vlastní závodní supersport, a nějakou tu S2000 už taky nastavoval, ale chce to s ním probrat.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Nevím do jakého extrému chceš jít, ale, ale..
Nezvažoval si třeba koni FSD? Ještě jsem neobjevil tlumiče které by se chovali lépe.
A co se týče brzd, dáváš i jiné třmeny? Pokud ano a mají větší písty tak by si měl na to myslet a přispůbit brzdovej válec+ současně i upravit odpovídajícím způsbem zadní brzdy.
Jestli doteď jezdíš na standardních deskách tak věř, že stačí dát něco trošku lepšího a budeš hodně překvapen.
Nezvažoval si třeba koni FSD? Ještě jsem neobjevil tlumiče které by se chovali lépe.
A co se týče brzd, dáváš i jiné třmeny? Pokud ano a mají větší písty tak by si měl na to myslet a přispůbit brzdovej válec+ současně i upravit odpovídajícím způsbem zadní brzdy.
Jestli doteď jezdíš na standardních deskách tak věř, že stačí dát něco trošku lepšího a budeš hodně překvapen.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko