Čo dalej po E46?
Re: Čo dalej po E46?
d1.8t: ne, jeste ne. kolega se cuka. ale pomalu to k tomu speje a ja vymyslim, co s tim autem provedu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
Jop...samosebou ze by som do akejkolvek vyslednej verzie rad LSD, tam len predpokladam vyssiu vstupnu cenu a vstupnu investiciu a mensiu sancu ze bude najditelny plne vyhovujuci kus tzn. bude treba par veci inych prioritne menit asi...d1.8t píše:Ty varianty bez LSD tam jsou kvůli penězům?Snowman000 píše:Prebezne poradie zatial aj tak nejak podobne vychadza:
1. E46 330i poFL Mpack + LSD
2. E87 130i preFL bez LSD
3. E90 330i preFL bez LSD
4. E90 325i preFL + LSD
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
mmira: Tak to pak dostatečně nahlas nahlaš.
Snow: V tomo případě bod 1. a ostatní vytěsnit z hlavy.
Snow: V tomo případě bod 1. a ostatní vytěsnit z hlavy.
RWD
Re: Čo dalej po E46?
E90 325i s 3litom ako bolo spomenute tiez nie je na zahodenie, v Nemecku sa bezne upravuje na vykon +- 330i.
Pri 130i a E90 330i nebude problem dorobit LSD po par rokoch ked na to budu peniaze. Akurat si ich neviem predstavit za 10k€.
Pri 130i a E90 330i nebude problem dorobit LSD po par rokoch ked na to budu peniaze. Akurat si ich neviem predstavit za 10k€.
Re: Čo dalej po E46?
Muj myslenkovej pochod je vyhodit e87, potrebujes misto. Vyhodil bych i E90 330i preFL bez LSD protoze aby to stalo za to tak to bude drahy. Ja bych na tvym miste hledal bud vymazlenou e46 nebo koupil E90 325i, pohlidal si stav a pak z toho udelal 330i (docela jednoducha a levna zalezitost)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Čo dalej po E46?
+1
inak velka skoda registracnych poplatkov zavislych od vykonu v SR...
ponuka benzinovych E46 a E90 v SR je biedna, a pri dovoze to poplatky predrazia o cca 1700 Eur (+ klasicke naklady na dovoz okolo 600 Eur)
inak velka skoda registracnych poplatkov zavislych od vykonu v SR...
ponuka benzinovych E46 a E90 v SR je biedna, a pri dovoze to poplatky predrazia o cca 1700 Eur (+ klasicke naklady na dovoz okolo 600 Eur)
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
Za tie poplatky by som usekal vsetkym ruky, no nastastie mam v zalohe babicku v CR, takze okruh hladania je rozsireny bezproblemovo mimo uzemia nasho Ficolandu
Stale to u mna pocitovo vyhrava ta E46, ale ked som to dnes tak zbezne pozeral, tak najst 330i s Mpakom a 6st. manualom (po 3/2003) do 10000e je celkom problem, to uz fakt bude lahsie tu E90 nejaku pohladat, iked tu bude treba doladit vid. MMira a jeho 325iT
Na jednu stranu chcem skusit nieco ine nove, ale na druhu stranu vzdy ked sadnem do tej mojej aktualnej tak citim ze to je to co som vzdy chcel to u mna E90 nikdy nevyvolala...
A E87 bolo zase take spravne drsne a dizajnovo mi tiez na HB sadlo, ale nikdy som nezazil
Asi nakoniec nasich dokopem nech si kupia E87 a ja si postupne budem tu svoju piplat a piplat, aj tak onedlho bude aj z neho nove auto...
Stale to u mna pocitovo vyhrava ta E46, ale ked som to dnes tak zbezne pozeral, tak najst 330i s Mpakom a 6st. manualom (po 3/2003) do 10000e je celkom problem, to uz fakt bude lahsie tu E90 nejaku pohladat, iked tu bude treba doladit vid. MMira a jeho 325iT
Na jednu stranu chcem skusit nieco ine nove, ale na druhu stranu vzdy ked sadnem do tej mojej aktualnej tak citim ze to je to co som vzdy chcel to u mna E90 nikdy nevyvolala...
A E87 bolo zase take spravne drsne a dizajnovo mi tiez na HB sadlo, ale nikdy som nezazil
Asi nakoniec nasich dokopem nech si kupia E87 a ja si postupne budem tu svoju piplat a piplat, aj tak onedlho bude aj z neho nove auto...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
susne vypadajici poFL e46 330i s Mp a manualem dnes uz bud neexistuje, nebo stoji vic nez e90. sam jsem jednu pred tremi lety temer rok shanel a nakonec to vzdal. pravda, hledal jsem neco s najezdem do 75t, ale stejne nenasel.
jinak ja 325iT nijak zvlast neladil, jen jsem na to tehda nechal dat Koni FSD. dnes bych zacal od stabilizatoru a difu.
jinak ja 325iT nijak zvlast neladil, jen jsem na to tehda nechal dat Koni FSD. dnes bych zacal od stabilizatoru a difu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Čo dalej po E46?
Kdyžtak mě obřadně zabanujte, ale není hloupost dávat 10tEUR za e46, jejíž historie sahá do druhé poloviny 90's?
Základní konstrukce, ať je sebelepší, je stará více než 15 let, i ta nejmladší e46 je dnes nejméně 10 let stará, má za sebou více či méně divokou historii, v nárazových testech to nebyla žádná sláva ani před 10 lety natož dnes...
Já bych si klidně e46 koupil, je to fajn auto, ale dát za ní 10tEUR mi přijde nesmysl...
//hloupý názor majitele Peugeotu bez střechy
Základní konstrukce, ať je sebelepší, je stará více než 15 let, i ta nejmladší e46 je dnes nejméně 10 let stará, má za sebou více či méně divokou historii, v nárazových testech to nebyla žádná sláva ani před 10 lety natož dnes...
Já bych si klidně e46 koupil, je to fajn auto, ale dát za ní 10tEUR mi přijde nesmysl...
//hloupý názor majitele Peugeotu bez střechy
2.9T RWD
Re: Čo dalej po E46?
ja by som sa uspokojil s 330i manual aj bez M-paketu. Zaklad je dobry stav a sportove sedacky (osobne by som nechcel kozu, nie je to prakticke a na starom aute aj vyzera horsie)