Tak neboj to je mi jasný, ale tyhle lidi už prostě mají takový kvanta zkušeností, že dokážou poradit dostečně kvalifikovaně i pro street. Já mám na CTR Danyho z typer.cz a vždycky když sem si i přes jeho doporučení něco umanul a zkoušel svůj přístup, tak sem to nakonec udělal tak jak mi radil na začátku .Dallen píše:No ono se to vsechno ladi tak nejak jinak.
To co funguje na okruhu nemusi fungovat na ceste a obracene.
BMW Divize
Re: BMW Divize
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
mně pořád ještě quaife leží v krabici na stole (protože m4Zlïk - Z4 e89 MY2009 - spí zimním spánkem), až to namontuju (cca březen), dám vědět... ale podle všeho žádná úprava sw ESP není (nebude) třeba911T píše:Zachytil som ze si tu par ludi dalo domontovat samosvor. Zaujmalo by ma ci treba po montazi upravovat soft ESP.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
pavproch píše:neska sa to teda nijak neprojevovalo.... teda až na jednoho "závodníka" s RS oftákou II.gen (mezi HU a TA) - kura ten musel vztekem prskať, že ho pojezdila nějaká 316i..... ale snažil sa chlapec, to jo, ale nebylo mu to nic platný....
pavproch píše:neska opět několikero potvrzení psaného výše: dynamické zrychlení mého brambora a konfekční 320d (e90) 80-200 není nijak výrazně odlišné.... ujížděl sem mu (opakovaně) ale neblo to zdaleka rozdílem třídy, apíš tak o prsa vietnamské závodnice (a to až blízkosti omezovače....)... jak tu psal jarka, tristní to pocit....
dizlova RS ma podobny vykon ako stock 20d a benzinova by drzala krok lepsie, tak neviem ci si nezavodil sam
Re: BMW Divize
jenomže ten příklad z autobahnu je 80-200, zatímco to v česku se odehrávalo mezi 30-150 kde je 30i na tom výrazně lépe než TSI nebo TDI... teda aspoň si myslím...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Jak pouzivate stabilizaci, resp. protiprokluz? Mate to zapnuty normalne a vypinate jen kdyz se jdete projet nebo to mate vypnuty porad? Ja sem mel ted chvilku spatny cidlo a nejelo me abs ani protiprokluz. Uz je to spraveny coz me ale pridalo brouka do hlavy protoze sem si na rezim bez ASC zvykl
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Zalezi vacsinou od situacie, ked viem, ze idem na pohodu a s najvacsou pravdepodobnostou nenastane situacie v ktorej by malo zasahovat, tak ju necham v rezime ON. V opacnom pripade je v rezime ALL OFF. Tak nejak proste viem, ze je to len na mne a jazdi sa mi tak lepsie. Hlavne v druhom aute nie je nic z toho iked je to len FWD s 2/5 vykonom
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
chlopi, neska v noci (cca 06:00 ráno, tma jakfpytli) sem v Reichu na A5 před Karslruhe něco potkal..... maskované, Munchen červená značka, tvar a velikost to mělo jako R-klasse ("streamliner MPV") - kura, co to u bmw chystají?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak to nebyli marťani....pavproch píše:od pátku nalítáno asi 1000km, radijo hraje bez jediné zvukové fluktuace či rušení jak nové.... a neska v Cartecu samozřejmě diagnostika ani prohlídka nic neukazala... asi to byli marťani....pavproch píše:Tak mi v 3er neska (asi) umřelo rádijo.... Professional+OEM bmw hifi lautspracher
Dopoledne jedu po městě, jako obvykle poslouchám CD mp3 , samozřejmě metal, a najednou začal jít zvuk přerušovaně. Po pár sekundách se to vrátilo do normálu. Sem temu nevěnoval pozornost, ale při následném startu auta, asi o hodinu později to už pro jistotu nehrálo vůbec ... a po vypnutí a vytažení klíče (úplně ven z auta, kessy nemám!) začala z reproduktorů střelba a zvuk elektrických výbojů jak v bouřce u Verdunu a trvalo to asi hodinu.... poté to pomalu utichlo, ale stále (6 hodin od odstavení auta) když dám ucho k reproduktoru, tak slyším slabé praštění"statické" elektřiny....
imho se cosyk popsulo/shořelo/zkratovalo v rádiu/zesilovači.... malý BC (prozatím) žádnou chybu nehlásí.... a nikde (ani vevnitř ani pod haubnou není cejtit žádný smrad spáleniny...
Fčera během jízdy z FR dom, někde okolo 8stého kilometru za deště zničehonic přestaly jít z reproduktorů nejen zvuky heavy metalu ale i jakékoli jiné zvuky (pípání PDC, upozornění na rezervu v nádrži nebo nízkou teplotu), prostě absolutní hlucho...
Neska ráno po nastartování sertvalý stav = ticho.
Asi teda definitivně umřel zesilovač.... Chjo, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Nechal jsem jsem SW odstranit funkci EGR ventilu. Teorie je jasná, do válců bude proudit výhradně čistej vzduch, nebude se zanášet ventil samotnej a sání s vířivýma klapkama bordelem z výfuku. Absence spálených plynů a stoprocentní plnění válců čistým vzduchem by mělo mít pozitivný vliv na chod motoru. EGR ventil je standardně mimo provoz při plným plynu a ve vyšších otáčkách (přesný číslo neznám), tzn. že jeho zaslepení nemá vliv na maximální výkon ani jeho průběh, ale může mít vliv při částečném zatížení. Jako negativum se uvádí pomalejší zahřívání, ale podle toho co jsem načetl, tak čím starší auto, tím by to mělo mít menší vliv, protože v ranných dobách EGR začínal pracovat až po zahřátí na určitou teplotu. S postupem technologií a r.v. přibližujícím se současnosti pracuje částečně už od nastartování motoru.
Čekal jsem jak velká změna nastane a je celkem masívní. Motor je daleko ovladatelnější, mnohem líp reaguje na pohyb plynovýho pedálu. Na první tři kvalty při volném městském ježdění neni problém nechat motor zrychlovat už od hranice 1200 otáček. Z nepříjemnýho courání po městě je pohodový ježdění. Zpřesnili se meziplyny. Skoro mám chuť napsat, že je radost s tim jezdit , plus celkem kacísřskou myšlenku, že ovladatelnost motoru už je mnohem blíž benzínový R6 než sériovýmu 2.0d.
Z čeho jsem byl trochu hotovej, že auto po úpravě netáhlo tak jako před tím a mělo docela nepříjemnej zvuk. Teď mám najeto zhruba 1000km, výkon je v normálu, zvuk je takovej pravidelnější a kontinuálnější v celým rozsahu otáček. Motor se celkově zklidnil. Sedalo si to několik stovek km. Vysvětluju si to autoadaptací na nový podmínky, kdy měl motor najednou víc O2 než čekal.
Delší ohřívání nepozoruju, pokud je není to nic výraznýho. Zcela určitě to prospělo ovládání auta a předpoklám i životnosti některých agregátů.
Čekal jsem jak velká změna nastane a je celkem masívní. Motor je daleko ovladatelnější, mnohem líp reaguje na pohyb plynovýho pedálu. Na první tři kvalty při volném městském ježdění neni problém nechat motor zrychlovat už od hranice 1200 otáček. Z nepříjemnýho courání po městě je pohodový ježdění. Zpřesnili se meziplyny. Skoro mám chuť napsat, že je radost s tim jezdit , plus celkem kacísřskou myšlenku, že ovladatelnost motoru už je mnohem blíž benzínový R6 než sériovýmu 2.0d.
Z čeho jsem byl trochu hotovej, že auto po úpravě netáhlo tak jako před tím a mělo docela nepříjemnej zvuk. Teď mám najeto zhruba 1000km, výkon je v normálu, zvuk je takovej pravidelnější a kontinuálnější v celým rozsahu otáček. Motor se celkově zklidnil. Sedalo si to několik stovek km. Vysvětluju si to autoadaptací na nový podmínky, kdy měl motor najednou víc O2 než čekal.
Delší ohřívání nepozoruju, pokud je není to nic výraznýho. Zcela určitě to prospělo ovládání auta a předpoklám i životnosti některých agregátů.
RWD