Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Přesně tak, novější diesely už nejsou tak úsporné, a hlavně všechno jiné než spolehlivé, zvlášť v cenové kategorii do 150tis.kč.
S malým benzínovým motorem by měl jezdit klidnou jízdou za 8-9l plynu.
S malým benzínovým motorem by měl jezdit klidnou jízdou za 8-9l plynu.
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Nech si Megana, pokud je solidním stavu. Ušetřené prachy za "nové" auto projezdi - pokud kalkuluješ, že ušetříš 15.000,- ročně, bude trvat řadu let, než to projezdíš. A Megan není nepohodlný...na rozdíl od jakéhokoliv koncernu.
MG - radost až na kost.
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Megana bych vzal všemi deseti, ale není můj a má povinnosti v ČR... Rozhodně neříkám že 6,5l/100 km je po dálnici špatná spotřeba, ale doufal jsem, že by mohlo být i něco úspornějšího. Přijde mi, že ta šestka tam je krátká a kdyby byla delší, tak bude spotřeba o kus nižší.
Díky za tipy a rady, to už je zajímavější počtení! Pravda, diesly už nejsou asi co bývaly. Plyn mě nenapadl. Tím pádem bych se měl asi dívat po benzínové atmosféře (asi z hlediska spolehlivosti nejlepší ne?) za cca 130 tisíc + dát 20-30 tis. za přestavbu. Nějaké tipy?
Díky za tipy a rady, to už je zajímavější počtení! Pravda, diesly už nejsou asi co bývaly. Plyn mě nenapadl. Tím pádem bych se měl asi dívat po benzínové atmosféře (asi z hlediska spolehlivosti nejlepší ne?) za cca 130 tisíc + dát 20-30 tis. za přestavbu. Nějaké tipy?
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
když už benzín atmo, tak určitě nepřímovstřik, ten je mnohem jednodušší na LPG zástavbu/přestavbu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Octávka 1,6 tdi umí jezdit dálky za hodně málo, ale ta nebude do 150t.
Co ten vlak? To nemusí být zas tak špatná volba.
Co ten vlak? To nemusí být zas tak špatná volba.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Byť se říká že Japonci se s plynem moc nemusí, vybral bych si něco z produkce Toyoty nebo Hondy - kvůli obecné spolehlivosti, a plyn koupil s přimazáváním Flashlube, aby se ventily nevymačkaly. Tedy asi Corollu, Jazz, Civik, dle pěkného kusu na který narazíš.
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
LPG je urcite lepsi reseni, nez diesel. Zvlast v Holandsku je dost rozsirene, v Nemecku by take nemel byt problem.
Pri koupi je lepsi vybrat auto bez LPG a nechat si udelat novou zastavbu (auta prodavana jiz s LPG maji vetsinou hodne najeto, pokud jsou dovezena, muze byt problem se servisem LPG). Hodne zalezi na montazi a nastaveni - je dulezite vybrat servis na prestavbu, ktery ma dobre reference a idealne jiz zkusenost s prestavbou konkretniho typu auta.
Vseobecne k vyberu - nejlepe atmosfera, idealne od 2l nahoru, bez primeho vstrikovani, s hydrostely. Je dobre, aby auto melo prostor pro plnohodnotnou rezervu, pokud nema, je potreba pouzit valcovou nadrz do kufru, ktera zabere pomerne dost mista.
Konkretni auta napr. 3er e46 s jakymkoliv sestivalcem, Volvo S60 2,4i, C5 3.0 V6, atd..
Pri koupi je lepsi vybrat auto bez LPG a nechat si udelat novou zastavbu (auta prodavana jiz s LPG maji vetsinou hodne najeto, pokud jsou dovezena, muze byt problem se servisem LPG). Hodne zalezi na montazi a nastaveni - je dulezite vybrat servis na prestavbu, ktery ma dobre reference a idealne jiz zkusenost s prestavbou konkretniho typu auta.
Vseobecne k vyberu - nejlepe atmosfera, idealne od 2l nahoru, bez primeho vstrikovani, s hydrostely. Je dobre, aby auto melo prostor pro plnohodnotnou rezervu, pokud nema, je potreba pouzit valcovou nadrz do kufru, ktera zabere pomerne dost mista.
Konkretni auta napr. 3er e46 s jakymkoliv sestivalcem, Volvo S60 2,4i, C5 3.0 V6, atd..
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Při nájezdu 25kkm ročně, bych místo nafty vzal radši benzin. Pokud vemeš spotřebu 6 vs 8l v neprospěch benzinu, tak tě to ročně bude stat o cca 18kKč víc. Tzn. radši bych koupil nějakou jenoduchou 1,6 benzin za menší peníze (100-120kKč) a neřešil naftu. Tam se s první opravou může nasypat výrazně víc. Nedávno jsem řídil focusa kombi 1,6 a svezení normální/solidní. Chvíli jsem s tím pádil i tachometrových 180kmh a žádný stres to nebyl. Nebo nějakýho golfa, leona, ...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Co takový superB I. generace s TDI ?
Re: Dálniční křižník kolem 150 tis. CZK
Nějákou vylítanou kasičku, aby do toho pak nasypal 40 tisíc - v lepším případě?!