BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Dallen píše:No ono se to vsechno ladi tak nejak jinak.
To co funguje na okruhu nemusi fungovat na ceste a obracene.
Tak neboj to je mi jasný, ale tyhle lidi už prostě mají takový kvanta zkušeností, že dokážou poradit dostečně kvalifikovaně i pro street. Já mám na CTR Danyho z typer.cz a vždycky když sem si i přes jeho doporučení něco umanul a zkoušel svůj přístup, tak sem to nakonec udělal tak jak mi radil na začátku :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

911T píše:Zachytil som ze si tu par ludi dalo domontovat samosvor. Zaujmalo by ma ci treba po montazi upravovat soft ESP.
mně pořád ještě quaife leží v krabici na stole (protože m4Zlïk - Z4 e89 MY2009 - spí zimním spánkem), až to namontuju (cca březen), dám vědět... ale podle všeho žádná úprava sw ESP není (nebude) třeba
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

Proč upravovat něco, co je 100% jízdního času v poloze off. :-?
TSs
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od glider »

pavproch píše:neska sa to teda nijak neprojevovalo.... teda až na jednoho "závodníka" s RS oftákou II.gen (mezi HU a TA) - kura ten musel vztekem prskať, že ho pojezdila nějaká 316i..... ale snažil sa chlapec, to jo, ale nebylo mu to nic platný....
pavproch píše:neska opět několikero potvrzení psaného výše: dynamické zrychlení mého brambora a konfekční 320d (e90) 80-200 není nijak výrazně odlišné.... ujížděl sem mu (opakovaně) ale neblo to zdaleka rozdílem třídy, apíš tak o prsa vietnamské závodnice (a to až blízkosti omezovače....)... jak tu psal jarka, tristní to pocit....

dizlova RS ma podobny vykon ako stock 20d a benzinova by drzala krok lepsie, tak neviem ci si nezavodil sam :)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jenomže ten příklad z autobahnu je 80-200, zatímco to v česku se odehrávalo mezi 30-150 kde je 30i na tom výrazně lépe než TSI nebo TDI... teda aspoň si myslím...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

Jak pouzivate stabilizaci, resp. protiprokluz? Mate to zapnuty normalne a vypinate jen kdyz se jdete projet nebo to mate vypnuty porad? Ja sem mel ted chvilku spatny cidlo a nejelo me abs ani protiprokluz. Uz je to spraveny coz me ale pridalo brouka do hlavy protoze sem si na rezim bez ASC zvykl :)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Zalezi vacsinou od situacie, ked viem, ze idem na pohodu a s najvacsou pravdepodobnostou nenastane situacie v ktorej by malo zasahovat, tak ju necham v rezime ON. V opacnom pripade je v rezime ALL OFF. Tak nejak proste viem, ze je to len na mne a jazdi sa mi tak lepsie. Hlavne v druhom aute nie je nic z toho iked je to len FWD s 2/5 vykonom :)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

chlopi, neska v noci (cca 06:00 ráno, tma jakfpytli) sem v Reichu na A5 před Karslruhe něco potkal..... maskované, Munchen červená značka, tvar a velikost to mělo jako R-klasse ("streamliner MPV") - kura, co to u bmw chystají?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:
pavproch píše:Tak mi v 3er neska (asi) umřelo rádijo.... Professional+OEM bmw hifi lautspracher

Dopoledne jedu po městě, jako obvykle poslouchám CD mp3 , samozřejmě metal, a najednou začal jít zvuk přerušovaně. Po pár sekundách se to vrátilo do normálu. Sem temu nevěnoval pozornost, ale při následném startu auta, asi o hodinu později to už pro jistotu nehrálo vůbec ... a po vypnutí a vytažení klíče (úplně ven z auta, kessy nemám!) začala z reproduktorů střelba a zvuk elektrických výbojů jak v bouřce u Verdunu a trvalo to asi hodinu.... poté to pomalu utichlo, ale stále (6 hodin od odstavení auta) když dám ucho k reproduktoru, tak slyším slabé praštění"statické" elektřiny....

imho se cosyk popsulo/shořelo/zkratovalo v rádiu/zesilovači.... malý BC (prozatím) žádnou chybu nehlásí.... a nikde (ani vevnitř ani pod haubnou není cejtit žádný smrad spáleniny...
od pátku nalítáno asi 1000km, radijo hraje bez jediné zvukové fluktuace či rušení jak nové.... a neska v Cartecu samozřejmě diagnostika ani prohlídka nic neukazala... asi to byli marťani.... :D
Tak to nebyli marťani....

Fčera během jízdy z FR dom, někde okolo 8stého kilometru za deště zničehonic přestaly jít z reproduktorů nejen zvuky heavy metalu ale i jakékoli jiné zvuky (pípání PDC, upozornění na rezervu v nádrži nebo nízkou teplotu), prostě absolutní hlucho...

Neska ráno po nastartování sertvalý stav = ticho.

Asi teda definitivně umřel zesilovač.... Chjo, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Nechal jsem jsem SW odstranit funkci EGR ventilu. Teorie je jasná, do válců bude proudit výhradně čistej vzduch, nebude se zanášet ventil samotnej a sání s vířivýma klapkama bordelem z výfuku. Absence spálených plynů a stoprocentní plnění válců čistým vzduchem by mělo mít pozitivný vliv na chod motoru. EGR ventil je standardně mimo provoz při plným plynu a ve vyšších otáčkách (přesný číslo neznám), tzn. že jeho zaslepení nemá vliv na maximální výkon ani jeho průběh, ale může mít vliv při částečném zatížení. Jako negativum se uvádí pomalejší zahřívání, ale podle toho co jsem načetl, tak čím starší auto, tím by to mělo mít menší vliv, protože v ranných dobách EGR začínal pracovat až po zahřátí na určitou teplotu. S postupem technologií a r.v. přibližujícím se současnosti pracuje částečně už od nastartování motoru.

Čekal jsem jak velká změna nastane a je celkem masívní. Motor je daleko ovladatelnější, mnohem líp reaguje na pohyb plynovýho pedálu. Na první tři kvalty při volném městském ježdění neni problém nechat motor zrychlovat už od hranice 1200 otáček. Z nepříjemnýho courání po městě je pohodový ježdění. Zpřesnili se meziplyny. Skoro mám chuť napsat, že je radost s tim jezdit :D, plus celkem kacísřskou myšlenku, že ovladatelnost motoru už je mnohem blíž benzínový R6 než sériovýmu 2.0d.

Z čeho jsem byl trochu hotovej, že auto po úpravě netáhlo tak jako před tím a mělo docela nepříjemnej zvuk. Teď mám najeto zhruba 1000km, výkon je v normálu, zvuk je takovej pravidelnější a kontinuálnější v celým rozsahu otáček. Motor se celkově zklidnil. Sedalo si to několik stovek km. Vysvětluju si to autoadaptací na nový podmínky, kdy měl motor najednou víc O2 než čekal.

Delší ohřívání nepozoruju, pokud je není to nic výraznýho. Zcela určitě to prospělo ovládání auta a předpoklám i životnosti některých agregátů.
RWD
Odpovědět