BMW Divize
Re: BMW Divize
Silně pochybuju, že by měla E36 už wire, když ještě E46 M52-ky 23i 28i byly na lanko. U E46 došlo ke změně až po tehcnickým faceliftu u M54-ek.
Naposledy upravil(a) Koubes dne úte 21 led 16:36, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW Divize
A to se nedá nějak jednoduše změnit geometrie u sériových podvozků tak, aby se nedotáčivost potlačila? V bmw se tedy nevyznám, ale přijde mi, že by měli mít minimálně seřizovatelnou zadní sbíhavost...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
koubes: zajimava info, dik
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
@Jarka: Zadni sbihavost maji obecne vsechny auta ktere vzadu nemaj kola na tvrdo (treba uzasna okta3).
Sbihavost urcite bude seriditelna, u nekterych aut je seriditelny o odklon.
Ale vymyslet geo tak, aby se auto chovalo co nejidealneji je celkem veda (u alfy mi to trvalo cca 3-4 geosky)
Sbihavost urcite bude seriditelna, u nekterych aut je seriditelny o odklon.
Ale vymyslet geo tak, aby se auto chovalo co nejidealneji je celkem veda (u alfy mi to trvalo cca 3-4 geosky)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
pavproch píše:ňa z teho asi yebne.... sem ráno vyjel, venku vlhko a lehce nad nulou, malý provoz, taxem po zahřátí (cca 20km) nasadil trošku (ale ne moc) tempo a.... takle moc to ešče snad neblblo.... po odřazení otáčky napřed vyletěly (pravá noha v tu chvíli vůbe c nebly na pedálu plynu!) o 300 výš a pak teprve začaly padat strašně pomaaaaaalu dolů.... děs běs, sem to chtěl chodit ze skála y jít pěšky.... taxem se šel uklidnit vyčůráním (auto na volnoběh stálo vedle mě) a pak pokračoval v jízdě, přičemž bez jakéhokoli zásahu sa to od prvního metru změnilo o 180st - naprosto normální chování (otáčky padají okamžitě rychle dolů) auž sem ani záměrně nedokázal navodit situaci, aby nepadala.... až sem zastavil na jídlo, zhasnul a pak sa raze rozjel a ..... už to kura zase blbne.... ne tak moc jak ráno, ale stejně jako vždycky.... prostě nepadají....pavproch píše: znovuotevřu otázku "podivného" chování N53 MY2011 3.0i 200kW (v autě s 6MT):
jedu dynamicky, ale ne na doraz, tj řadím nahoru okolo 4000-4500 otáček: pravá noha z plynu, levá sešlapuje spojku - otáčky místo aby začaly okamžitě padat dolů, tak se drží cca 1-2 sekundy, než začnou pomalu padat, někdy dokonce okamžitě vyletí o 100-300 výše, sekundu podrží a pak teprve začnou padat
nedělá to při jízdě na 1/4 plynu a řazení do 3000toček ani když jedu pilu a řadím v červené oblasti otáčkoměru....
a hlavně - dělá to JEN při venkovní teplotě mezi nulou a plus 15, dyž mrzne, nebo je teplo, tak se motor chová při řazení téměř normálně (tj, otáčky skoro normálně padají dolů)
Uživatelé N53, pozorujete taky někdo něco takového?
prý je to SW naladění kvůli EURo5, ale nějak se mi tomu nechce věřit, že by tu práci v Mnichově tak odflákli... a taky proto, že mám srovnání s ostatníma motorama v domácnosti a ve firmě : N52 tohle nedělá, dvoulitr i osmnáctisovka TSI VW taky ne...
váhu vzduchu sem už vyměnil. Co ještě zkusit?
diag (v autorizáku) neukazuje vůbec nic...
jo a dělá mi to od novoty (tj 2.5 roku @100tis km, furt stejně, ani sa to nelepší ani nehorší... akorát mám vypozorováno, že na to má vliv benzín - na Vervu 100 nebo maxxMotion 100 je to nepratně lepší, ale stále strašně otravné)
Kura, které čidlo dělá tenhle bordel? (řečnická otázka a stížnost zároveň)
Takže jediným výsledkem millerse, který sem zaregistroval, je, že.... brambor fčíl střečkuje (viz výše) i při teplotácjh kolem nuly - během nešních - řidičsky krásných a vděčných pětiset km sem měl aspoň 100x to hodit ze skály a dojít domů pěši...pavproch píše:brambor už to má taky v krvi, teda ve vstřikách... akoráth s MaxxMotion 100...Snowman000 píše:Tak bavoraku v zilach uz koluje Millers Injectors Cleaner spolu s 60l cerstveho (S)Hellu Nitro+
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Vidiš takže si to dostal do OEM stavu?
Ale vážně, to je fakt tak hrozné? Vím, že místo mobilu máš pazourek, ale nechtěl by si to aspoň nějak zkusit natočit?
Ale vážně, to je fakt tak hrozné? Vím, že místo mobilu máš pazourek, ale nechtěl by si to aspoň nějak zkusit natočit?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Zajimave...ja zatial nemozem povedat nic zle, fakt mne reaguje lepsie, minimalne tie moje skakjuce otacky mi to dovolilo takmer uplne eliminovat...uz mi poskocia len ked na mieste tocim volantom a parkujempavproch píše:Takže jediným výsledkem millerse, který sem zaregistroval, je, že.... brambor fčíl střečkuje (viz výše) i při teplotácjh kolem nuly - během nešních - řidičsky krásných a vděčných pětiset km sem měl aspoň 100x to hodit ze skály a dojít domů pěši...
A taktiez potvrdzujem lankvod u pre-tech-facelift E46...trosku som sa zaujimal ohladom swapu za S50 z M3 a je to mozne len u 323i a 328i prave z dovodu lankovodu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Tak ono je o dost jednoduší nechat si poradit od někoho kdo tomu rozumí, než tápat metodou pokus omyl (s bmw bych se vypravil za nějakým závodníkem co ho upravuje: Šenkýř, Krámský, ...). I když v tomhle případě si myslím, že by bohatě stačilo snížit vzadu sbíhavost. Jinak u nějakýho toho mazlika na víkendy , bych se nebál ani odklonů, bo s tím je to v kombinaci se správnou gumou úplně jiný sport.Dallen píše:Ale vymyslet geo tak, aby se auto chovalo co nejidealneji je celkem veda (u alfy mi to trvalo cca 3-4 geosky)
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
No ono se to vsechno ladi tak nejak jinak.
To co funguje na okruhu nemusi fungovat na ceste a obracene.
Navic po snizeni a tvrdem podvozku se nemuze dat ciste treba geometrie z vrcholneho modelu (u me treba z GTA), protoze ta ma jine tehlice apod.
S predkem se toho az tak vymyslet moc neda, tam kola donuly. Laborace se zadkem uz je jina, letos jsem chtel jeste upravit tlumice kvuli odklonum (bo to mam hodne posazene dolu), ale nakonec jsem na to vybodl.
I kdyz mam odklony az nejak 3.5° tak pri spravnem serizeni sbihavosti se to chova vyborne, celkem hrave pretaciva predokolka (pokud se to neprezene) a gumy se sjizdi krasne rovnomerne..
To co funguje na okruhu nemusi fungovat na ceste a obracene.
Navic po snizeni a tvrdem podvozku se nemuze dat ciste treba geometrie z vrcholneho modelu (u me treba z GTA), protoze ta ma jine tehlice apod.
S predkem se toho az tak vymyslet moc neda, tam kola donuly. Laborace se zadkem uz je jina, letos jsem chtel jeste upravit tlumice kvuli odklonum (bo to mam hodne posazene dolu), ale nakonec jsem na to vybodl.
I kdyz mam odklony az nejak 3.5° tak pri spravnem serizeni sbihavosti se to chova vyborne, celkem hrave pretaciva predokolka (pokud se to neprezene) a gumy se sjizdi krasne rovnomerne..
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Zachytil som ze si tu par ludi dalo domontovat samosvor. Zaujmalo by ma ci treba po montazi upravovat soft ESP.