Hmm. Pročetl jsem článek i diskuzi a mám několik poznámek.
- Nikasil nejsou vložky, je to úprava samotnýho povrchu válce. Vložky má až M52B28TU a to suchy litinový.
- Takhle od PC nedokážu posoudit míru nedotáčivost konkrétního kusu, takže jen obecný názor, pokud je přední náprava ve 100% stavu, odolává i sériovej podvozek nedotáčivost poměrně statečně. Ale jak bylo zmíněno, každý auto k ní lze dotlačit, jen to u e36 v dobrým stavu nepovažuju za uplně běžný úkon. Takže by mě zajímalo v jakým stavu jsou tlumiče a okolí.
- Se svorem je auto čitelnější a řiditelnější. Názory se liší, ale v zásadě jde o to že svor při ztrátě adheze pošle auto hned bokem, což si někteří mylně vykládají jako chybu a přikloní se na stranu open diffu. Přitom s tím jde velmi dobře a přesně pracovat. K prokluzu u open diffu dojde dříve a pouze na jednom kole, pokud člověk némá zrovna předek v rejdu, tak se to žádným spektakulárním driftem neprojeví a někdo může nabýt dojmu, že je to jednodušeji zvládnutelný. Přitom open diff je v driftu pod plynem oproti svoru celkem nevypočitatelnej.
- V zimě je ježdění se svorem absolutně dokonalá záležitost. Kam vyjede zašpérovaná e36, tam se FWD s open diffem nedostane. Rozjezdy jsou mnohem snažší, tam kde řidiči předokolek citlivě pracujou s plynem/spojkou, aby se vůbec rozjeli, tam se LSD RWD normálně naloží a s vlnícím se zadkem odjíždí.
mmira: 5tis. € už se mi zdá celkem dost. Ono to tu hodnotu má a v Německu by to dřív nebo později někdo koupil. V ČR to myslím bude problém, navíc kupní cena asi nebudou jediný náklady (dovoz, přihlášení atd.)